Spring naar bijdragen

NHL Playoff bets


Skale

Aanbevolen berichten

Ik ga het met interesse volgen, NHL playoffs mooiste tijd van het jaar obv 

Ik heb momenteel geen goed en actueel puntenmodel meer en dus geen edge op de bookies of ik moet het alleen op odds en volgen van lineup en blessurenieuws doen.

Wie weet krijg ik op korte termijn nog wel wat voor elkaar. Weerhoudt me sowieso niet om op hockey in te zetten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Skale:

Maar even een topic gemaakt om het overzicht te kunnen bewaren. Ik zal mijn bets hier delen en iedereen is natuurlijk welkom om zijn bets hier te delen en mee te praten.

Veel succes allemaal en ik trap af met:

Screenshot_20220502-144812_Chrome.jpg

Als opening van de playoffs 3 van de 4 picks goed, helaas alleen de Lightning teleurstellend. Later vandaag zal ik de volgende bets delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Odds zijn naar mijn mening voor beide heren te hoog voor maar één assist.

Fox is 1e lijn defender met 64 assists in 78 wedstrijden in het reguliere seizoen.

Gaudreau heeft tot nu toe scorend zijn beste seizoen uit zijn carriere met 75 assists en 115 points in 82 wedstrijden regulier seizoen.

Screenshot_20220503-102013_Chrome.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweede bet voor komende nacht.

Reinhart is on fire, speelt in powerplay unit en zie Panthers als een beter team dan Capitals.

Granlund draait een goed seizoen tot nu toe, in zijn lijn geflankeerd door Forsberg en Duchene die allebei lekker draaien. Avalanche is het betere team maar laat verdedigend vaak steekjes vallen.

Goodluck voor diegenen die een gokje mee wagen 😁

Screenshot_20220503-141507_Chrome.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.