Spring naar bijdragen

Circus OneTime Betting Battle


Brunsie

Aanbevolen berichten

Circus en OneTime organiseren gezamenlijk Betting Battle

Tussen 19 en 28 mei vindt de eerste OneTime Betting Battle plaats. In samenwerking met de vergunde bookmaker Circus gaan OneTimers de strijd met elkaar aan om hun betting skills te laten zien. Er wordt gestreden om de nu al prestigieuze OneTime Betting Cup en een prijzenpot van € 175,-!

Hoe wordt de betting battle gespeeld?

Spelleider Brunsie selecteert van donderdag 19 mei tot en met zondag 28 mei dagelijks een sportwedstrijd uit het aanbod van Circus. Op deze wedstrijd dien je in te zetten om mee te spelen met de betting battle. Welke weddenschap je op deze wedstrijd speelt, of je een single bet, een combinatieweddenschap of een systeemweddenschap speelt en hoeveel je inzet op deze weddenschap bepaal je helemaal zelf.

Belangrijk is dat je je weddenschap voor 18.00u aanmeldt bij Brunsie. Je doet dit door een screenshot van de geplaatste bet te appen of mailen. Brunsie maakt een overzicht van alle geplaatste bets en plaatst deze voor het begin van de gekozen wedstrijd op het forum in het daarvoor aangemaakte topic. Zo kan iedereen van elkaar zien welke weddenschap er gespeeld wordt en kan de spelleiding bij een foutje gecorrigeerd worden. 

Het gaat in de betting battle om het winnen van de odds. De inzet wordt telkens van een gewonnen weddenschap afgetrokken. Speel je bijvoorbeeld € 50,- op een weddenschap met odds van 1.65 dan is je winst bij een gewonnen weddenschap € 32,50. Die wordt geadministreerd. Wie na tien weddenschappen de meeste winst heeft gerealiseerd, is de winnaar van de Betting Battle en pakt de hoofdprijs van € 100,-.

Hoe speel je mee?
Om mee te spelen dien je een account bij Circus.nl te hebben. Heb je deze nog niet, zorg dan dat je voor 19 mei een account aangemaakt via het OneTime linkje. 

Dagelijks plaats je één weddenschap (single/combinatie/systeem) en laat je deze verifiëren door de spelleiding.

Je inzet mag je zelf bepalen.

Bijstorten mag.

De winst op je inzet wordt geadministreerd bij een winnende weddenschap.

Je inzet wordt van je winst afgeschreven bij een verloren weddenschap.

Je ligt bij een verloren weddenschap niet uit het spel.

Je mag een wedstrijd overslaan, maar dit verkleint uiteraard je kansen op winst.

Na 10 dagen met 10 weddenschappen op 10 wedstrijden wordt er een klassement opgemaakt van de gemaakte winst. 

De winnaar wint € 100,- en de OneTime Betting Cup.

De nummers 2 en 3 winnen respectievelijk € 50,- en € 25,-

Deelname is gratis, maar je wedt met je eigen geld. Ga er voorzichtig mee om. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Rudi:

Leuk hoor.

Brunsie iets om over na te denken misschien:  wordt er op een of andere manier verdisconteerd voor de hoogte van de inzetten?

Anders voorspel ik weddenschappen van duizenden euro's in de laatste ronde :D 

 

Ik neem heel eerlijk gezegd aan dat iedereen gezond na blijft denken. 
Ik laat het spel het liefste aan de spelers. 
In de nabije toekomst gaan we meerdere nieuwe spellen spelen. Als dit uit de hand loopt, zullen er restricties volgen, maar liever niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel leuk initiatief, maar had ook liever gezien dat het niet om het gewonnen geld gaat, maar om de odd verhouding winst of wel via de winst maar dan met max 10 inzet bijvoorbeeld. Mensen met een dikkere bankroll maken automatisch meer kans. Maar goed veel succes iedereen!

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei driekwart:

Heel leuk initiatief, maar had ook liever gezien dat het niet om het gewonnen geld gaat, maar om de odd verhouding winst of wel via de winst maar dan met max 10 inzet bijvoorbeeld. Mensen met een dikkere bankroll maken automatisch meer kans. Maar goed veel succes iedereen!

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Feedback is met het oog op toekomstige spellen altijd welkom 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dopey:

Bij deze een verbod deelname van @Seabert, dan blijft het tenminste spannend wie er wint. 😆

Ik zal sportief zijn en zal deze overslaan😁 Mooi initiatief dit. Ik ben het wel eens met de opmerking van een aantal mensen in dit topic dat de mensen die met grotere budgetten spelen flink in het voordeel zijn. Dat zou ik er bij een volgende actie zeker uithalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Seabert:

Ik zal sportief zijn en zal deze overslaan😁 Mooi initiatief dit. Ik ben het wel eens met de opmerking van een aantal mensen in dit topic dat de mensen die met grotere budgetten spelen flink in het voordeel zijn. Dat zou ik er bij een volgende actie zeker uithalen.

Thanks voor de feedback.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Het is zo ver! Vandaag gaat de Circus OneTime Betting Battle van start.

Ik heb een wedstrijd geselecteerd waarop je kunt betten. Op welke weddenschap(pen) je inzet en de hoogte van je inzet is aan jou.
Twee belangrijke voorwaarden:
1) Je plaatst je weddenschap bij Circus. Heb je nog geen account? Geen probleem, dat maak je eenvoudig aan via het OneTime linkje. Je profiteert naast je deelname aan de Betting Battle ook van bijvoorbeeld Super Odds op een overwinning van Chelsea tegen Leicester. Winst van Chelsea is vandaag 10.00x je inleg waard.
2) Je meldt je weddenschap voordat de wedstrijd begint aan bij mij ([email protected]) door middel van een screenshot van je geplaatste weddenschap. Ik stuur je een bevestiging dat je bet meetelt voor de battle. 

Voor de overige regels verwijs ik je naar de eerste post in dit topic.
En dan nu de wedstrijd....

We openen dit spel met voetbal. De wedstrijd van vandaag is: Hertha BSC - Hamburger SV

Ik zie de geplaatste betjes graag tegemoet, maar wil je wel op het hart drukken om verantwoord te blijven spelen. Het is maar een spelletje. 
Succes!
 

Screenshot 2022-05-19 09.42.58.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee spelers hebben een bet geplaatst op de eerste wedstrijd van de Circus Betting Battle.
@Arthurwon zijn weddenschap en scoorde als eerste en voorlopig enige rendement. @Dopeygokte en verloor.

1. @Arthur +5.30

Vandaag op dag 2 van de Betting Battle selecteer ik een weddenschap waar hopelijk meer OneTimers iets mee kunnen. 
We spelen op de wedstrijd Real Madrid - Real Betis. Ik zie de weddenschappen graag voorbij komen!

Screenshot 2022-05-20 10.46.47.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tweede speeldag in de Circus Betting Battle heeft een mooie winst voor @Dopeyopgeleverd. Hij voorspelde een gelijkspel bij Real Madrid -Real Betis en dat leverde hem een mooie plus van € 33,65 op. @Arthurverloor zijn weddenschap helaas.

1. @Dopey + €33,65
2. @Arthur € 0,-

Vandaag op dag 3 gaan het voetbalveld inruilen voor de racefiets. Er staat een listige etappe op het programma in de Giro met finish in Turijn. De wedstrijd van de dag is dus de veertiende etappe van de Giro. Let op: Inzetten kan tot de start van de etappe om 13.15u. Er kan goed verdiend worden want de odds voor bijvoorbeeld het voorspellen van de etappewinnaar zijn aantrekkelijk. Je kunt elke dag meespelen in de Circus Betting Battle. Hoe meer dagen je meespeelt, hoe kansrijker je bent voor de prrrrrrijzen!

Screenshot 2022-05-21 09.15.18.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De derde speeldag in de Circus Betting Battle heeft een winnende weddenschap opgeleverd voor @Arthur. @Dopeyzag zijn inzet op de veertiende etappe in de Giro vervliegen. 

1. @Dopey + € 28,65
2. @Arthur + € 1,90

We zien dat er met beleid ingezet wordt. Chapeau, heren! Bij deze dan ook de uitnodiging voor sports bettors om op een verandwoorde manier aan te haken bij de vierde wedstrijd van dit toernooi. Vandaag kan er gewed worden op de Formule 1 Grand Prix van Spanje. Je kunt je inzet plaatsen en je weddenschap laten accorderen tot 15.00u vanmiddag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vierde speeldag van de Circus Betting Battle heeft helaas alleen verloren weddenschappen opgeleverd. Het uitvallen van Charles Leclerc kost zowel @Dopeyals @Arthurflink wat winst.

1. @Dopey + € 18,65
2. @Arthur  € 0,- 

Vandaag gaan we door met de vijfde weddenschap. We spelen richten onze blik vandaag op de tennisbanen van Roland Garros. Ik heb de wedstrijd tussen Arantxa Rus en Elena Rybakina geselecteerd als wedstrijd van de dag. Deze start om 16.15u. Naast Dopey en Arthur zijn ook andere OneTimers van harte uitgenodigd om een gokje te wagen.

Screenshot 2022-05-23 09.22.29.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vijfde speeldag van de Circus Betting battle heeft nog geen uitslag opgeleverd. Het partij van Arantxa Rus op Roland Garros wordt vandaag uitgespeeld.

Desondanks volgt hier al wel de wedstrijd van vandaag. We gaan weer voetballen. De eerste wedstrijd tussen Excelsior en ADO Den Haag staat op het programma.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...