Spring naar bijdragen

Circus OneTime Betting Battle


Brunsie

Aanbevolen berichten

De wedstrijd van Arantxa Rus is afgelopen en heeft best een impact in het klassement. @jkvbetszette in op een zege voor de Nederlandse tennisster, maar verloor zijn inleg. @Arthuren @Rudivoorspelden een zege voor Rybakina en wonnen wel. Dat zorgt voor de volgende tussenstand:

1. @Rudi + € 150,-
2. @Dopey + € 18,65
3. @Arthur + €4,60
4. @jkvbets - € 10,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wedstrijd Excelsior - ADO Den Haag zag voor veel spelers hun betje misgaan door de late gelijkmaker van Sem Steijn. Vandaag gaan we voor de laatste keer voetballen. De wedstrijd van dag 7 is vanzelfsprekend de Conference League finale tussen AS Roma en Feyenoord. Succes!

1. @Rudi+ € 150,-
2. @Dopey+ € 17,65
3. @Arthur+ € 4,60
4. @SmartAce- € 2,50
5. @Reno- € 2,50
6. @K. Ronos- 2,50
7. @jkvbets- € 19,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Conference League finale heeft ook in de Betting Battle winnaars en verliezers opgeleverd. @Rudimaakte een prachtige winst, terwijl anderen hun inzet zagen verdwijnen. Het levert de volgende tussenstand op.

1. @Rudi + € 675,-
2. @Dopey + € 17,65
3. @Arthur+ € 4,60
4. @SmartAce- € 2,50
5. @Reno - € 2,50
6. @K. Ronos - € 2,50
7. @jkvbets- € 39,-

@Rudiheeft de organisatie laten weten af te zien van de geldprijzen.

Vandaag de achtste wedstrijd. We verhuizen de focus van het voetbal naar de play-offs van de Amerikaanse sporten. De wedstrijd van de dag is de NHL wedstrijd tussen de Carolina Hurricanes en de New York Rangers. Deze wordt om 01.00u Nederlandse tijd vannacht gespeeld. Je hebt dus even om in te zetten. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De achtste speelronde heeft geen inzetten opgeleverd. Geen enkele OneTimer heeft zich aan het duel tussen de Hurricanes en de Rangers gewaagd. Dat mag natuurlijk. De stand is wat hij was.

1. @Rudi + € 675,-
2. @Dopey + € 17,65
3. @Arthur+ € 4,60
4. @SmartAce- € 2,50
5. @Reno - € 2,50
6. @K. Ronos - € 2,50
7. @jkvbets- € 39,-

De negende en voorlaatste wedstrijd van deze Betting Battle is de tweede dag van het Dutch Open 2022 Golf. Je kunt tot 14.30u je inzet plaatsen op een weddenschap bij Circus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minutes ago, Brunsie said:

De achtste speelronde heeft geen inzetten opgeleverd. Geen enkele OneTimer heeft zich aan het duel tussen de Hurricanes en de Rangers gewaagd. Dat mag natuurlijk. De stand is wat hij was.

De negende en voorlaatste wedstrijd van deze Betting Battle is de tweede dag van het Dutch Open 2022 Golf. Je kunt tot 14.30u je inzet plaatsen op een weddenschap bij Circus

Hoi Brunsie,
ik kon het niet over mijn hart verkrijgen je een bet op de Canes te sturen, ik heb daar (elders) wel op ingezet.
Carolina is nu 10-0 thuis deze playoffs. De Rangers kwamen een keer dicht bij een overwinning, maar kwamen gisteravond weer tekort. Misschien in game 7 .

Voor de Dutch Open 2022 Golf weddenschap heb ik een opmerking en een cadeautje voor iedereen.
De beschikbare weddenschappen voor vandaag zijn alleen "three-ball".
Het probleem met deze weddenschappen is dat Circus (en andere bookmakers) ruim 6% op alle weddenschappen pakken en zonder
(zeldzame) kwalitatieve nieuws informatie vrijwel niet te verslaan.

De meest populaire vorm van golf analyse is met 'shots gained' .

Websites als datagolf.com bestaan van dit soort gegevens, en voor de geavanceerde stats moet je een abonnementsprijs betalen.

Eén van de meest succesvolle sportsbettors ter wereld heeft SG stats voor Europese toernooien gratis op zijn website staan.
De link is: http://motorsportsodds.com/eurosg/ 

 

    

bewerkt door Rudi
contactgegevens sportsbettor evt via pm beschikbaar. Ik post deze niet op het forum wegens schooierij, waar hij vaak last van heeft. (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tiende en laatste dag van de minder epische Betting Battle dan ik me had voorgesteld, is aangebroken. Is niet erg, daar leren we van. De prijzen gaan we sowieso uitkeren zoals gecommuniceerd. Gisteren heeft er niemand gewed op het golf. De stand is zoals 'ie was. 

1. @Rudi + € 675,-
2. @Dopey + € 17,65
3. @Arthur+ € 4,60
4. @SmartAce- € 2,50
5. @Reno - € 2,50
6. @K. Ronos - € 2,50
7. @jkvbets- € 39,-

Vandaag spelen we als laatste opgave voor de Champions League finale tussen Liverpool en Real Madrid. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was 'em, de Circus Betting Batlte voorjaar 2022. 
Het is niet de competitie geworden die ik voor ogen had, maar ik heb de pijnpunten in beeld en als we dit in het najaar nog eens doen, zullen de spelregels anders worden opgesteld. Voor nu wil ik graag @Rudifeliciteren met het winnen van de OneTime Betting Battle Cup. Deze zal in taartvorm naar je toekomen. Omdat Rudi aangegeven heeft af te zien van de geldprijzen feliciteer ik @Dopeymet het winnen van de prijs van € 100,- en @Arthur met het winnen van € 50,-.

Omdat @SmartAce, @Renoen @K. Ronosmeegespeeld hebben op een free bet van Dopey, wil ik voorstellen dat het laatste bedrag van € 25,- naar @jkvbetsgaat, die wel meerdere keren met eigen geld gespeeld heeft. 

Dit gaan we, op een andere manier, zeker nog een keer doen. Mijn dank gaat uit naar Circus voor het mede mogelijk maken van dit spel. 
Op 1 juni start het volgende spel: Brunsie's Sports Betting Quiz. 

  • Like 5
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb helaas geen Circus account maar bij een volgende keer als ik wel een account heb doe ik mee ! ( en misschien zoals al aangegeven door anderen bijvoorbeeld de hoogte van de quotering laten tellen ipv de inzet maar kan me idd voorstellen dat Circus de omzet ook fijn vind )

bewerkt door Low-roller (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...