Spring naar bijdragen

Slapend rijk worden!


Nomore

Aanbevolen berichten

Ps. Ik wil er best voor mensen die ik persoonlijk ken en het willen doen een risicoloos avontuur van maken. 
 

ik betaal de schoen (ruim 1000 euro) en krijg 75 procent van de account. Voorwaarde is dat je minimaal 3 maanden elke dag loopt om de rewards binnen te halen. Dan evalueren we dit en kun je de account uitbetalen en evt alleen door gaan. 
 

0 risico. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals gezegd je research doen. Geld komt vandaan uit nieuw te creëren munten. Daarnaast worden er munten geburnd door het upgraden van je schoenen, het repareren van je schoenen etc. De maker verdient geld door de fee van het verkopen van schoenen. 
Kritisch zijn mag, maar dan wel graag nadat je je er echt in hebt verdiept. Daarnaast is het niet dat ik er iets aan verdien als anderen hier dit gaan gebruiken, het is gewoon een ‘tip’ waarbij je zelf je keuze moet maken of je dit wilt gebruiken. 
 

www.stepn.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het mooi, maar zoals alles met crypto toch ook wel weer ingewikkeld. Misschien valt het mee als je eenmaal een schoen hebt en lijkt het dan wat meer op de myvegas app waar het ook een sport was om de beste strategie te vinden om zoveel mogelijk gouden muntjes te verzamelen. Wil dus wel een poging wagen met een schoentje, want ook hier moet er een buikje weg. Had me al voorgenomen om meer te gaan golfen en als dat met een digitale schoen in de tas kan, dan is dat mooi meegenomen en worden de golfrondjes nog gratis ook.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JackPot:

Zoals gezegd je research doen. Geld komt vandaan uit nieuw te creëren munten. Daarnaast worden er munten geburnd door het upgraden van je schoenen, het repareren van je schoenen etc. De maker verdient geld door de fee van het verkopen van schoenen. 
Kritisch zijn mag, maar dan wel graag nadat je je er echt in hebt verdiept. Daarnaast is het niet dat ik er iets aan verdien als anderen hier dit gaan gebruiken, het is gewoon een ‘tip’ waarbij je zelf je keuze moet maken of je dit wilt gebruiken. 
 

www.stepn.com

Na wat kort onderzoek riekt het naar ponzi-scheme. En dit is precies waarom ik de vergelijking maak met NAAS-projecten, etc. Het burnen van munten is in dit geval om de crash in te perken. Er zijn voor mijn gevoel geen (vergelijkbare) projecten waarbij de tokenomics i.c.m verdienmodel, dusdanig uitgebalanceerd zijn, waardoor gebruikers geld blijven verdienen (in deze hoeveelheden). 

Ik geloof best dat wanneer je nu een schoen koopt, het -met een beetje geluk - mogelijk moet zijn om binnen een maand de boel terug te verdienen, maar dat het langzaamaan steeds minder aantrekkelijk gaat worden. En uiteindelijk zelfs onmogelijk wordt om je initiële investering terug te verdienen. 

In crypto gaat het om de juiste timing, en ik geloof best dat 'walk to earn' nog in de kinderschoenen staat, maar - zoals gezegd - dit project al teveel hyped is. 

Waar het mij eigenlijk om te doen is, is dat anderen aan het denken worden gezet en niet maar klakkeloos ergens geld in smijten, zonder ook maar enig research te hebben gedaan. Dit was voor nu even de disclaimer die denk ik passend is in de wereld van crypto. 

Handel Bewust - DYOR - Thegallant

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JackPot:

Fijn te zien dat er eindelijk weer een topic is over crypto dat interesse opwekt. Laat andere tips over crypto maar snel komen. 

Ik kan er nog wel tien uit mijn mouw schudden waar ik in investeer maar zie graag andere goede tips.

In het kader van deze app/coin wat in principe move to earn is, heb je ook de munt Xcad.
De bedoeling is dat deze munt aan youtube gekoppeld wordt zodat je geld krijgt voor het kijken van youtube filmpjes. Watch to earn dus.
Kan denk ik dus ook zeer interessant worden aangezien er heel wat meer mensen Youtube kijken dan bewegen in hun leven :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terugkomend op @Hotrunneris mijn grootste investering / project : Merit Cirle. https://meritcircle.io

Dit is een Nederlandse DAO (gedecentraliseerde organisatie) waarbij investeringen worden gedaan in Play to earn bedrijven. Enkele grotere partijen waarin is geïnvesteerd zijn PYR (Vulcanforged) en AXS (Axie Infinity). Daarnaast investeren ze veel in kleine startups, in de hoop dat deze in de toekomst succesvol zijn. Ze recruiteren ook spelers wereldwijd die ze voorzien van NFT's om de spelen te spelen in ruil voor een deel van de opbrengst. 

Voor mij is zoiets ideaal omdat ik niet alle kennis heb, en zeker niet bij startups, en dit op deze manier kan uitbesteden. Uiteraard is ook deze munt overgeleverd aan de grillen van de cryptomarkt.

Een extra incentive is het stakingsprogramma ( @TheGallant zou het een ponzi scheme noemen) waarbij je via Uniswap en de Merit Circle website je tokens kunt staken via het ETH/MC paar. Dit levert op dit moment 300% return op op jaarbasis waarbij wel de munten (minimaal) 1 jaar vast staan voor je ze kunt uitbetalen. 

Of dit een tip is weet ik niet. Koers is samen met de markt gedaald, en staat nu rond een all time low. Ongeveer 25% van mijn crypto's zit vast in deze munt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.