Spring naar bijdragen

Slapend rijk worden!


Nomore

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei JackPot:

Nee meer vanwege het feit dat niemand Ajax wil. 

Fair enough.. jij hebt waarschijnlijk een iets ander referentie kader. 

Ik zal een ander voorbeeld geven. Ik heb vele mensen gesproken die VeChain helemaal geweldig vinden want 'supply chain' enzo. Tegelijkertijd tijd gaan veel van die mensen vol 'wappie' wanneer het op het op sustainable development goals en corona paspoorten aankomt. Wanneer je dan vervolgens aangeeft dat een belangrijke doelstelling van VeChain is om juist hier een faciliterende rol in te spelen staan ze je glazig aan te kijken of beginnen ze een warrig verhaal over de geweldige techniek. Vraag je daar dan op door dan ben je minstens negatief of worden ze boos.

bewerkt door SpookBV (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei JackPot:

Vechain is natuurlijk ook een extreem overgewaardeerde munt zonder enige value. Mensen maken elkaar gek in de crypto wereld. 

Dit is precies het punt dat ik de hele tijd probeer te maken..

Desondanks stemt op Coinmarketcap.com ook vandaag gewoon weer 85% dat men positief voor VeChain. Ondanks alles wat er gebeurd staat volgens dezelfde info nog steeds 65% positief tegenover Terra Luna.

Ondertussen staat ook YouTube de laatste dagen weer vol met filmpjes van influencers die naar aanleiding van een Tweet van de VeChain foundation zeggen all-in op deze coin te gaan. Ook de een 100 dollar Luna lopen sommige nu alweer zonder blikken en blozen aan te kondigen.

Het zou mij niets verbazen als één of beide coins spoedig weer 10x doen zonder dat hier op dit moment enige fundamentals voor zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik lees dat Henk zegt dat hij het benadert als een investering en daar naar handelt. 

Ik vraag mij af hoe Henk op dit moment handelt.

Anno 7 mei schrijft Henk om te investeren en je inleg binnen een maand terug te hebben. De realiteit leert ons dat de schoentjes op dit moment van schrijven ruim 80% aan waarde verloren hebben. 

Henk slaat volledig de plank mis.

Het heeft er de schijn van dat Henk zelf ook bij de omschreven 95% van de mensen hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Indigo:

Ik lees dat Henk zegt dat hij het benadert als een investering en daar naar handelt. 

Ik vraag mij af hoe Henk op dit moment handelt.

Anno 7 mei schrijft Henk om te investeren en je inleg binnen een maand terug te hebben. De realiteit leert ons dat de schoentjes op dit moment van schrijven ruim 80% aan waarde verloren hebben. 

Henk slaat volledig de plank mis.

Het heeft er de schijn van dat Henk zelf ook bij de omschreven 95% van de mensen hoort.

Welkom, hoeveel geld had je erin geïnvesteerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 hours ago, Indigo said:

Ik lees dat Henk zegt dat hij het benadert als een investering en daar naar handelt. 

Ik vraag mij af hoe Henk op dit moment handelt.

Anno 7 mei schrijft Henk om te investeren en je inleg binnen een maand terug te hebben. De realiteit leert ons dat de schoentjes op dit moment van schrijven ruim 80% aan waarde verloren hebben. 

Henk slaat volledig de plank mis.

Het heeft er de schijn van dat Henk zelf ook bij de omschreven 95% van de mensen hoort.

Ik heb nergens een Henk voorbij zien komen. 
maar fijn dat je je hebt ingelezen. 
Ik heb ongeveer 140 schoenen van common tot rare. Gekocht in Solana en BNB. Dat is uiteraard een gok geweest die fout is uitgepakt. Maar goed dat was elke coin. Eth op 900 is ook een fikse daling. 
 

het principe staat nog steeds. Je koopt nu een schoen voor ongeveer 100 euro. En je verdient dan 2-3 euro per dag. Dus in een maand je schoen terug verdiend. Dat het daardoor niet meer oplevert qua bedrag wat het in het verleden deed is idd een feit en de huidige tumult zie ik dat ook niet snel veranderen helaas.  
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei JackPot:

 
Ik heb ongeveer 140 schoenen van common tot rare. Gekocht in Solana en BNB. Dat is uiteraard een gok geweest die fout is uitgepakt.
 

Wanneer je de schoenen nog in je bezit hebt kan deze investering nog altijd prima uitpakken. Persoonlijk vind ik het concept geniaal. Zelfs in de snelle wereld van crypto nog nooit een team zo pro-actief zien reageren als toen de boel vrij recent naar 0 dreigde te gaan. Met een burning mechanisme (voor sneakers) in aantocht en de toekomstige verhuur optie zouden die 140 sneakers in de toekomst wel eens goudmijntje kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei JackPot:

Persoonlijk geloof ik daar iets minder in qua prijs schoenen. Dus matige investering. Maar goed. Nu zit ik er zo diep in dat het vooral hoop is. 
dat het team er bovenop zit ben ik het volledig mee eens. Crypto markt in algemeen zit gewoon fors tegen. 

Dit soort echt bruikbare applicaties voor blockchain en NTFs staan echt nog in hun kinderschoenen. Ik denk zelf dat deze forse correctie voor de houdbaarheid van dit project op de lange termijn positief is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doxxing is heel dubieus, moet wat mij betreft zeker niet toegestaan worden.
Het koppelen van gimmick forum accounts aan andere forum accounts is ook een beetje verdacht.
Wie weet worden er mensen valselijk beschuldigd, zou je zelf toch ook niet willen? 

Ik nomineer het Indigo account als een gimmick van ene Babboe en rapporteer deze post.
 

bewerkt door Rudi
en in geval ik het mis heb, bied ik bij dezen Babboe excuses en EUR 50 aan amazon of Bol tegoed aan voor het onrecht :) (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rudi:

Doxxing is heel dubieus, moet wat mij betreft zeker niet toegestaan worden.
Het koppelen van gimmick forum accounts aan andere forum accounts is ook een beetje verdacht.
Wie weet worden er mensen valselijk beschuldigd, zou je zelf toch ook niet willen? 

Ik nomineer het Indigo account als een gimmick van ene Babboe en rapporteer deze post.
 

Babboe zou het? onze roulette miljonair monteur die in Frankrijk een heel vakantiepark aan huisjes bezit??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-6-2022 om 11:22 zei SpookBV:

Dit soort echt bruikbare applicaties voor blockchain en NTFs staan echt nog in hun kinderschoenen. Ik denk zelf dat deze forse correctie voor de houdbaarheid van dit project op de lange termijn positief is.

StepN is een ponzi, de token-economie van "Play2Earn" of bij deze "Step2Earn" of Loop2Earn, hoe je het ook wilt noemen is op de lange duur niet houdbaar. Ik ben ook uiterst terughoudend in het promoten van zulke ongezonde token-economieën aan vrienden/familie omdat ze de gedachte erachter niet begrijpen, het is net een stoelendans, alleen zijn sommige mensen zich er totaal niet van bewust wanneer de muziek ophoudt. 

Een goed voorbeeld is "Axie Infinity", het token/protocol dat GameFi mega hip maakte. Zie de grafiek hieronder, op het hoogtepunt verdienden ze bijna $15M-$17M aan omzet per dag, nu zitten ze op ongeveer $10K aan omzet per dag. StepN zal precies hetzelfde gaan maar, als je er vroeg bij bent kun je zeker goed cashen, zolang je de onderliggende economie begrijpt. 

Edit: Ik zie dat de grafiek niet goed leesbaar is, hier is de bron voor de nieuwsgierigen onder ons -> https://tokenterminal.com/terminal/projects/axie-infinity

Screenshot 2022-06-20 at 15.22.49.png

bewerkt door HplusM
Toevoeging van bron aan grafiek (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.