Spring naar bijdragen

Aantal (verschillende) Vegasdagen van OneTimers in 2016


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Altijd leuk om te weten hoeveel (verschillende) dagen OneTimers in 2016 aanwezig zijn geweest in Las Vegas

Afgelopen jaar, 2015, zijn er weer een record aantal bezoekers naar Las Vegas afgereisd. Namelijk meer dan 42 miljoen bezoekers en dan zitten de laatste paar dagen van 2015 er nog niet eens bij.

Ook vele OneTimers hebben bijgedragen aan dit record. Weten wie? Aantal (verschillende) Vegasdagen van OneTimers in 2015.

In welke periode ben/was jij in Vegas en voor hoeveel dagen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

  • 4 maanden later...

menoxie zei:

28 juni t/m 7 juli

Dan is het lekker warm in Vegas. Laatste keer dit jaar of in december nog een keer?

Waar verblijf je?

december ook weer zo goed als zeker, of thailand moet zo goed bevallen in augustus dat ik dan december weer daar heen ga ( maar dat denk ik niet)

mijn verblijf is zoals gewoonlijk in flamingo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vegas! Ik krijg er geen genoeg van :) We waren afgelopen maand een weekje in Vegas, waarna we naar Aruba gingen. Eind juli doen we deze combinatie nog een keertje uitgebreid over. En dan met de kerst en oud en nieuw gaan we nog een keer 2 weekjes naar Vegas. We moeten het nieuwe jaar tenslotte ook weer goed beginnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...