Spring naar bijdragen

onverklaarbare beperking mbt de verhoogde odd


Hansheem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Volgens mij is het wel een bekend verhaal bij Bingoal maar ik wilde er toch even een topic over aanmaken om mensen bewust te maken van het feit dat deze aanbieder dit dus ook doet. 

Wat doen ze dan? Nou eigenlijk heel simpel, zonder opgaaf van reden beperken ze je als speler in het gebruik maken van promoties, ik heb de afgelopen uren eens rondvraag gedaan en de meest voorkomende beperking is het gebruik mogen maken van de "verhoogde odd" acties. Ik heb ook wat verschillen gezien in beschikbare acties zoals freebets die je kunt verdienen of in de hoogte van stortingsbonussen maar de verhoogde odd is de meest in het oog springende. 

Waar je als nieuwe of "normale" (whatever that may be) speler 50 euro mag inzetten is dat bij andere spelers nog maar 25, 10 of zelfs 0 euro. Als je navraag doet bij de klantenservice, die doorgaans erg behulpzaam is, krijg je de voorgekauwde antwoorden die elke willekeurige politicus ook geeft als je een goede vraag stelt, namelijk geen antwoord. 

Na redelijk wat heen en weer berichten is het beste wat ik eruit kreeg dit: 
image.png.5fd44afca9bac11819aafc9770f4b7ef.png

Goed, nu moeten jullie van mij maar even aannemen dat ik niet alleen de verhoogde odd speel dus dat dat niet de reden kan zijn. Ten tweede is mij nog geen enkel verhaal bekend van mensen / klanten die weer zijn "geupgrade" naar de 50 euro... als die verhalen er wel zijn hoor ik ze natuurlijk graag, maar tot op heden heb ik geen enkele aanleiding om dit te geloven. 

Uiteraard vroeg ik door, met als hoofdvraag wat er dan in mijn wedgedrag zo "verdacht" is waarom ze zich genoodzaakt voelen om zonder communicatie mij te beperken. Het antwoord liet zich raden, geen echt antwoord. 
image.png.dda7818652cc5c5ee80af70a1991f92d.png

Op mijn laatste bericht heb ik nog altijd geen antwoord gekregen. 

Tja, nogmaals, het is waarschijnlijk een bekend verhaal, maar ik vind het persoonlijk een idiote gang van zaken. Je geeft klanten de indruk dat ze iets verkeerd doen en je hangt daar een consequentie aan, maar vervolgens verstop je je achter algemene antwoorden als iemand duidelijkheid wil, of zelfs zijn gedrag indien nodig wil verbeteren. 

Ik ben toch benieuwd of dit soort acties ooit nog eens onder de aandacht gaan komen bij de KSA.

Ik ben ook benieuwd naar jullie verhalen of wellicht zelfs tegenargumenten mbt dit verhaal! :D

bewerkt door Heem (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt jouw verhaal altijd melden bij de KSA. je krijgt  een standaard bericht terug. De  KSA neemt geen enkel iniatief.  Pas als er meerdere klachten komen kan de KSA onderzoek doen maar daar doen ze geen verslag van. OneTime zou een mogelijkheid zijn om klachten te bundelen. Zelf ben ik een actie begonnen voor de online roulette.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.