Spring naar bijdragen

XXXtreme Lightning Roulette


GroningerFries

Aanbevolen berichten

Ik zag deze variant bij TOTO en Bingoal.

De RTP ten opzichte van gewone Lightning roulette is net ietsje hoger: 97,12% tov 97,10% tov 97,2% op een normale roulette.

De hitrate moet ik nog onderzoeken, die is bij gewone Lightning roulette iets van 1 op 15.

Een wat hogere top multiplier dan 500x vind ik wel zeer welkom, ik denk dat dit een welkome aanvulling is op het aanbod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 hours ago, Solidagio said:

Wat bedoel je met extreem volatiel @BeterBet?

Te extreem voor mij. Ik speel liever laag volatiele spelen. Lightning roulette een meer volatile versie van normaal roulette is, dus kies ik eigenlijk nooit voor de lightning versie. Extreme lightning is daar nog weer een schepje boven op dus die zal ik ook niet gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei BeterBet:

Te extreem voor mij. Ik speel liever laag volatiele spelen. Lightning roulette een meer volatile versie van normaal roulette is, dus kies ik eigenlijk nooit voor de lightning versie. Extreme lightning is daar nog weer een schepje boven op dus die zal ik ook niet gaan spelen.

Ik denk dat we het begrip volatiel beide een andere betekenis toekennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de lighting roulette heb je te maken met twee soorten kanspelen en twee RNGs. Zet je alleen  in op de getallen dan wordt de uitkomst bepaald door de lightning RNG. Niemand weet hoe deze geprogrammeerd is en wat de odds zijn. Ik twijfel aan de RTPs. Zet je in alsof het een gewone roulette is  dan wordt het nog moeilijker. De RTP is dan afhankelijk van de gehele inzet. 

Als een vergunninghouder een nieuw spel toevoegt of een spel wijzigt , is een nieuwe keuring noodzakelijk.  De Ksa  rommelt met zijn keuringen.

Ik kanl de lightning roulette niet aanbevelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...