Spring naar bijdragen

Opgewaardeerd wel van me bank niet op account


Aanbevolen berichten

Ik zou hier zelf nooit spelen, maar ik denk dat je geld wel terugkrijgt.

Ik weet de details niet, maar het kan mogelijk zijn dat dit geen kwestie is van het casino dat je account niet voldoende crediteert, 
maar dat het geld ergens tussen jou en payment provider, of payment provider en casino in zweeft, dat gebeurt wel eens.
BIj Trustly/Sofort wordt zoiets meestal na verloop van tijd vanzelf recht getrokken.

Mocht dit toch een issue van het casino blijken, kun je eerst bij het casino de klaagprocedure doorlopen (kennelijk 'gewoon afgewimpeld' )
en daarna escaleren. Dat kan het beste via een zogenaamde 'ADR' (Alternative Dispute Resolution) service.
Dit is gratis, onpartijdig en vakkundig. Ik heb opgezocht dat Thepogg 👍 als ADR fungeert voor Amok casino en dat Amok een vergunning heeft in Malta.

Komt goed, laat je aub weten hoe dit afloopt? 

p.s. de gebruikelijke disclaimer in dit soort kwesties: we lezen alleen de kant van de speler, en soms worden relevante details vergeten of liggen de zaken anders dan ons wordt voorgespiegeld. Een casino zal zelden of nooit ingaan op individuele spelerskwesties op fora als deze. 



 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.