Spring naar bijdragen

Compleet saldo verdwenen bij Bingoal!


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Stefan38:

Hallo Allemaal,

Zojuist is mijn complete saldo op bingoal verdwenen!! Van 9000 eu naar 0 eu!

Ik ben lichtelijk in paniek. Is nergens terug te vinden. Wel kun je de historie zien en narekenen welk saldo ik nu zou hebben..

Bizar dit.. pff

Ik om exact 0.00 was ik aan het spelen op Monopoly live en had over de 500 euro op saldo. Ineens om exact 0.00 ook 0.00 saldo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er van uit gaande dat je je saldo niet zelf hebt verspeeld: even nakijken of dat je in de meest recente historie geen rare dingen ziet zodat je weet dat niemand anders je saldo verspeeld kan hebben. Ook even checken of dat het saldo niet op een sportweddenschap geparkeerd staat.

Het goede nieuws: er kan niet uitgecashd worden naar een andere dan jouw eigen bankrekening.
De mogelijkheden om je saldo naar iemand anders te dumpen zijn heel beperkt en als je gehackd zou zijn, is de kans ook klein dat je met je oude wachtwoord in kan loggen.

Je kan er een berichtje aan support over sturen, maar anders wordt dit issue vanzelf wel opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rudi:

Er van uit gaande dat je je saldo niet zelf hebt verspeeld: even nakijken of dat je in de meest recente historie geen rare dingen ziet zodat je weet dat niemand anders je saldo verspeeld kan hebben. Ook even checken of dat het saldo niet op een sportweddenschap geparkeerd staat.

Het goede nieuws: er kan niet uitgecashd worden naar een andere dan jouw eigen bankrekening.
De mogelijkheden om je saldo naar iemand anders te dumpen zijn heel beperkt en als je gehackd zou zijn, is de kans ook klein dat je met je oude wachtwoord in kan loggen.

Je kan er een berichtje aan support over sturen, maar anders wordt dit issue vanzelf wel opgelost.

Ik heb het zelfde probleem Rudi. Bij mij om 0.00 exact meer dan 500 euro verdwenen op m'n saldo. Ineens 0.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei bb93:

Hey,

Mijn balans is ook volledig verdwenen 150 zomaar naar 0 euro. Ik heb een ticket aangemaakt, maar nog geen reactie helaas. Erg vervelend dit.

 

Ja bij mij meer dan 500 euro. Ik ben enorm geschrokken. Maar nu ik weet dat ik niet de enige ben zal het heus opgelost worden. Groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rudi:

Er van uit gaande dat je je saldo niet zelf hebt verspeeld: even nakijken of dat je in de meest recente historie geen rare dingen ziet zodat je weet dat niemand anders je saldo verspeeld kan hebben. Ook even checken of dat het saldo niet op een sportweddenschap geparkeerd staat.

Het goede nieuws: er kan niet uitgecashd worden naar een andere dan jouw eigen bankrekening.
De mogelijkheden om je saldo naar iemand anders te dumpen zijn heel beperkt en als je gehackd zou zijn, is de kans ook klein dat je met je oude wachtwoord in kan loggen.

Je kan er een berichtje aan support over sturen, maar anders wordt dit issue vanzelf wel opgelost.

In de historie is alles precies na te rekenen gelukkig.  Geen bijz daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Stefan38:

Hallo Allemaal,

Zojuist is mijn complete saldo op bingoal verdwenen!! Van 9000 eu naar 0 eu!

Ik ben lichtelijk in paniek. Is nergens terug te vinden. Wel kun je de historie zien en narekenen welk saldo ik nu zou hebben..

Bizar dit.. pff

Bij mij ook naar 0, maar ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Dit probleem heeft zich al vaker voor gedaan bij Bingoal en toen was het een dag later weer opgelost. De site is nu ook offline, dus ik ga er van uit dat ze druk bezig zijn om het op te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.