Spring naar bijdragen

Nucleonbet blijft vragen om documenten


Aanbevolen berichten

Goedenmiddag, 

Ik heb bij Nucleonbet een account geopend, omdat ik deze tegen kwam op een site die er "goede" reclame voor maakte.

Nadat ik mijn geld heb gestort, wat vrij makkelijk en soepel liep, heb ik een mooi bedrag gewonnen van €800,-.

 

Nu heb ik de KYC gevolgd, alles netjes opgestuurt waar ze in eerste instantie naar vroegen, mijn withdrawal request gedaan en deze is gecanceld.

Of ik een selfie wou sturen met mijn ID ter vertificatie, zo gezegd zo gedaan.

 

Opnieuw een withdrawal request gedaan, ondertussen gemaild waarom ze deze moesten hebben, kreeg er niet een specifiek antwoord op.

 

Weer een gecancelde withdrawal, nu zou het liggen aan dat ik een factuur van mijn telefoonnummer op moet sturen.

 

Ze blijven maar documenten vragen die in mijn ogen niet relevant zijn. Het weekend komt eraan en ze proberen net zo lang uit te stellen tot het geld weer op is (wat meestal gebeurt bij veel gokkers).

 

Ik laat het er nu opstaan, maar ik kom geen stap verder. 

 

Wat moet ik doen om mijn geld gewoon netjes uitbetaaldt te krijgen?

 

Mvg,

Tim

 

bewerkt door Maluku_Tenggara (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tim,


Dank voor je bericht en waardevolle informatie. NucleonBet zit in Malta en hebben een vergunning van de MGA. Echter mogen ze Nederlandse spelers niet faciliteren en zijn ze in overtreding net zoals jij (https://kansspelautoriteit.nl/aanpak-misstanden/aanpak-illegale-online-gokspelen/) De meeste spelers weten dit ook niet maar vanaf 1 oktober 2021 is er een legaal aanbod in Nederland mbt online caisno's. En deze online casino's zijn wel legaal en staat je geld veilig/betrouwbaar om deze casino websites en betalen ze altijd redelijk net uit.

 

Dat gezegd hebbende is NucleonBet bezig met een vertraging tactiek en dit werd in de meeste gevallen super goed. Spelers gaan door spelen en komen op 0 en hoeven dan niet meer uit te betalen. (en zijn vaak ook wel klaar met het casino) Of ze maken het zo ingewikkeld en blijven maar dingen roepen dat je denkt, FUCK IT, laat maar! Blij dat je niet zo denkt (en doet) en ons voor hulp vraagt.

 

Dus niet meer spelen en vooral netjes blijven, en aanleveren wat ze willen en als je dat uiteindelijk gegaan hebben zullen ze 100% gaan uitbetalen, zo niet! Dan krijgen ze Onetime op hun dak en ga ik de rode telefoon oppakken met een direct lijntje naar Malta. 

 

Succes met het aanleveren van je nota bewijs mbt telefoon, ze zijn wel creatief maar laat je niet uit het veld slaan, betalen zullen ze en dan nooit meer daar spelen en gewoon lekker (als je toch wilt gokken) naar het legale aanbod zoals Jacks, of Betcity of 15 andere legale online casino's die Nederland momenteel rijk is

 

Keep us posted

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp volkomen dat dit soort sites klanten vast willen houden en dat zij aan bepaalde KYS eisen moeten voldoen. Hetgeen wat ik erg achterbaks en niet-klantvriendelijk vind is het feit dat zij het steeds annuleren zodat ze hopen dat de klant ermee speelt (en al helemaal bij het uitcashen). Aanbieders van gokken en poker moeten naar mijn mening super klantvriendelijk zijn en op andere manieren hun best doen om klanten aan hun te verbinden, maar niet op deze slinkse manier. Veel succes Tim, ik hoop dat je je geld gauw krijgt.

bewerkt door Robert Douna (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGreatOneThnx voor de snelle reactie! Inderdaad zwaar iritant dat ze tijd lopen te rekken zodat jij verder gaat spelen!

 

@Robert Douna idd ik snap dat ze aan die regels moeten houden, maar dat ze zo sluw zijn om het terug te storten met de bedoeling dat je het opspeelt vind ik ook slecht! Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij dit soort casinos. Zodra je een hoog bedrag wilt uitbetalen doen ze lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Maluku_Tenggara:

Zoals gedacht, withdrawal gecanceld.

Word nu gevraagd om screenshots te uploaden van mijn E-Wallet. Ze blijven het maar door vragen!

@TheGreatOne wat is de beste methode om hiermee verder te gaan?

 

groeten iedereen!

Ze blijven traineren, super vervellend voor je maar het kost ook hun tijd en energie moet je maar denken, als je maar afblijft van je saldo en niet gaat gokken 🙂

 

Ik raad je gewoon om te vragen wat ze willen dan maar via je E Wallet!

 

En iedereen die dit leest en Google die dit oppakt weet voor een ieder niet spelen bij de boefjes van Nucleon Bet casino!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minutes ago, TheGreatOne said:

En iedereen die dit leest en Google die dit oppakt weet voor een ieder niet spelen bij de boefjes van Nucleon Bet casino!

Ach uiteindelijk betaalt die club wel want heeft Maltese licentie.

Momenteel bedient gewoon geen enkele van de betere casino's de Nederlandse markt.
Dus moeten we het nog even doen met de clubs die een Nederlandse licentie hebben, of illegaal spelen bij ietwat dubieuze casino's.
Daar staat wel tegenover dat het spelaanbod daar veel royaler is en bonus buys mogelijk zijn.

Het grootste risico van spelen op genoemd casino lijkt me meelezen van de KSA op dit onderwerp en mogelijke actie vanuit die kant richting casino en spelers. 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rudi wat bedoel je met meelezen van KSA?

 

@TheGreatOne Als ik dit heb aangeleverd, heb ik toch alles kunnen aanleveren wat mogelijk is? Of willen ze mijn pincode ook nog hebben.

 

In hoeverre kunnen ze documenten blijven opvragen? Nota van mijn telefoonnummer, geheel onlogisch lijkt mij, want ik heb nergens mijn telefoonnummer hebben moeten invoeren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Maluku_Tenggara:

@Rudi wat bedoel je met meelezen van KSA?

 

@TheGreatOne Als ik dit heb aangeleverd, heb ik toch alles kunnen aanleveren wat mogelijk is? Of willen ze mijn pincode ook nog hebben.

 

In hoeverre kunnen ze documenten blijven opvragen? Nota van mijn telefoonnummer, geheel onlogisch lijkt mij, want ik heb nergens mijn telefoonnummer hebben moeten invoeren!

Wat ze doen is alles wat moeilijk is om het op te gegeven, het gaat niet zozeer om je telefoonnummer maar ze willen 100% weten dat je bent wie je bent en alle bewijzen daarvan zien. Heb je nu alles ingeleverd? Dan weer netjes de chat in, vriendelijk zijn en kijken of het klopt en dossier compleet is. Mocht er tzt niks gebeuren kan je altijd een  officiele klacht indienen en daarna nog naar de MGA gaan, maar ik geloof eerder dat ze gewoon gaan uitbetalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het zelfde gedoe met een ander casino op Malta (ik mag daar spelen woon niet in NL)
Eerst ID en bewijs van adres. Werd geodgekeurd en dan bewijs van inkomen etc etc.

Tips:

-Ga niet spelen
-Wordt niet boos op CS
-Stuur alles op wat ze willen hebben

Het is frustrerend tot en met (ging bij mij om behoorlijke win zie topic big wins) maar uiteindelijk komt het wel. Maar heb geduld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minutes ago, Maluku_Tenggara said:

In hoeverre kunnen ze documenten blijven opvragen? Nota van mijn telefoonnummer, geheel onlogisch lijkt mij, want ik heb nergens mijn telefoonnummer hebben moeten invoeren!

Volgens de kleine lettertjes van Nucleonbet wel:

Quote

2.4 When you open your account you will be asked to provide us with personal information, including your name and date of birth and appropriate contact details, including an address, telephone number and e-mail address ("Personal Details"). 

Maar buiten dat: het opvragen van je telefoonnummer is normaliter voor adres controle. 
Ze hadden ook om een nutsrekening of brief van belastingdienst of gemeente kunnen vragen.
Aangezien dergelijke documenten steeds zeldzamer zijn maar iedereen wel een telefoonrekening heeft, wordt daar nu naar gevraagd.

In de kleine lettertjes van casino's staat steevast dat er maar 1 bonus per huishouden/adres uitgedeeld wordt.
Indien je je account deelt met iemand anders, iemand anders vanaf hetzelfde IP-adres of woonadres speelt als jij, kan je account aangemerkt worden als 'duplicate account'.
Indien je account als 'duplicate account' aangemerkt wordt, kan dat betekenen dat (bonus) winsten worden geconfisqueerd.
Hier heb je je via de kleine lettertjes akkoord mee verklaard door het openen van een account.

Gebruikelijke disclaimer van mij in posts zoals deze: we lezen op een forum als dit alleen de kant van de speler en nooit dat van het casino. 
Relevante details worden nogal eens weggelaten of vergeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De klachtenprocedure van Nucleonbet staat in artikel 25 en verder van de algemene voorwaarden.
Eerst er met het casino uit proberen te komen, en dan escaleren via een ADR of via de MGA.
Normaliter is een ADR voor de speler een snellere en betere optie dan de regulator (MGA) .
In dit geval staat MADRE aangewezen als ADR, en die is helaas niet zo goed als Thepogg of Casinomeister.

Ik doe zelden tot nooit zaken met live chat van casino's. 
De reden is dat je dan aangewezen bent op de support agent van dienst. Het merendeel van support agents is niet echt goed ingevoerd in de kleine lettertjes.
Als je je issues per mail afhandelt, heeft het casino wat meer tijd om zaken uit te zoeken voordat ze reageren en worden gecompliceerde issues vaak behandeld door kundiger support medewerkers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minutes ago, Maluku_Tenggara said:

@Rudi wat bedoel je met meelezen van KSA?

Sinds 1 oktober 2021 mag je als Nederlander vanuit Nederland alleen nog spelen bij online casino's met een NL vergunning.

Een actuele lijst met casino's met een vergunning vind je steeds achter volgende link:
https://kansspelautoriteit.nl/veilig-spelen/veilig-online-gokken/kansspelwijzer-online-gokken/

De KSA (Kansspelautoriteit) pakt illegaal online aanbod zo veel mogelijk aan, details zijn te vinden op hun website:
https://kansspelautoriteit.nl/aanpak-misstanden/aanpak-illegale-online-gokspelen/
en
https://kansspelautoriteit.nl/nieuws/2022/april/ksa-voorzitter-rene-jansen-illegaal/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Rudi:

Volgens de kleine lettertjes van Nucleonbet wel:

Maar buiten dat: het opvragen van je telefoonnummer is normaliter voor adres controle. 
Ze hadden ook om een nutsrekening of brief van belastingdienst of gemeente kunnen vragen.
Aangezien dergelijke documenten steeds zeldzamer zijn maar iedereen wel een telefoonrekening heeft, wordt daar nu naar gevraagd.

In de kleine lettertjes van casino's staat steevast dat er maar 1 bonus per huishouden/adres uitgedeeld wordt.
Indien je je account deelt met iemand anders, iemand anders vanaf hetzelfde IP-adres of woonadres speelt als jij, kan je account aangemerkt worden als 'duplicate account'.
Indien je account als 'duplicate account' aangemerkt wordt, kan dat betekenen dat (bonus) winsten worden geconfisqueerd.
Hier heb je je via de kleine lettertjes akkoord mee verklaard door het openen van een account.

Gebruikelijke disclaimer van mij in posts zoals deze: we lezen op een forum als dit alleen de kant van de speler en nooit dat van het casino. 
Relevante details worden nogal eens weggelaten of vergeten. 

In mijn tijd (opa spreekt) mocht een mobiel telefoonnummer rekenign niet. Nsmelijk gene bewijs dat je daar woont. Terwijl vast internet etc dat wel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minutes ago, LuukFOD said:

In mijn tijd (opa spreekt) mocht een mobiel telefoonnummer rekenign niet. Nsmelijk gene bewijs dat je daar woont. Terwijl vast internet etc dat wel zijn.

Het is maar net wat het casino voldoende vindt als bewijs van adres.
Van de vergunde casino's in NL accepteert Livescorebet ook geen mobiele telefoonrekeningen maar wel nutsrekeningen of officiele overheidsdocumenten. 
Kost ze vast een hoop klanten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rudi:

Het is maar net wat het casino voldoende vindt als bewijs van adres.
Van de vergunde casino's in NL accepteert Livescorebet ook geen mobiele telefoonrekeningen maar wel nutsrekeningen of officiele overheidsdocumenten. 
Kost ze vast een hoop klanten. 

De anderen accepteren dat wel? Bij U -ni Bet deden we dat nooit. En alle maltese casinos waar ik voor moet verifieren ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minutes ago, LuukFOD said:

De anderen accepteren dat wel? Bij U -ni Bet deden we dat nooit. En alle maltese casinos waar ik voor moet verifieren ook niet

Ja van mij werden mobiele telefoon rekeningen meestal wel geaccepteerd, het kwam zelden voor dat er andere documenten opgestuurd moesten worden als adresverificatie.
Ik heb trouwens nog nooit een selfie met ID hoeven op te sturen, is voor mij altijd een red flag als ik lees dat anderen dat wel moeten doen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Maluku_Tenggara:

Ze hebben uitbetaald! En ook vrij snel gegaan moet ik zeggen, vanmiddag stond het nog op Pending en ik keek net was die completed en stond direct op rekening!

 

 

200.gif

Heeft het belletje naar Malta toch geholpen. Een bak sushi naar Assen 🙂

 

Super goed nieuws dit voor je, dank voor het melden. Niet meer gokken en mocht je het wel willen dan naar het legale online casino aanbod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...