Spring naar bijdragen

Nucleonbet blijft vragen om documenten


Aanbevolen berichten

Ook ik ben in de slimme trucjes van Nucleon getrapt… Had een mooie winst behaald na ontelbare keren mijn documenten te hebben laten verifiëren. Ze blijven withdrawals cancellen en vragen iedere keer opnieuw in meer identiteits bewijs.

 

ik probeer van mijn Wallet af te blijven maar het is erg moeilijk. Zojuist vroegen ze weer in een selfie met mijn paspoort in de hand….

hoe kan in die partij nu eindelijk eens aanzetten tot het uitbetalen van mijn winst? Word er moedeloos van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben in de slimme trucjes van Nucleon getrapt… Had een mooie winst behaald na ontelbare keren mijn documenten te hebben laten verifiëren. Ze blijven withdrawals cancellen en vragen iedere keer opnieuw in meer identiteits bewijs.
 
ik probeer van mijn Wallet af te blijven maar het is erg moeilijk. Zojuist vroegen ze weer in een selfie met mijn paspoort in de hand….
hoe kan in die partij nu eindelijk eens aanzetten tot het uitbetalen van mijn winst? Word er moedeloos van!

Eigenlijk staan alle adviezen al in dit topic gemeld. Beste advies is om alles op te volgen en niets te verspelen. Tot slot: daarna enkel nog maar bij de legale partijen spelen zoals die op Onetime staan aangegeven. Good luck
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 hours ago, Jimoco84 said:

hoe kan in die partij nu eindelijk eens aanzetten tot het uitbetalen van mijn winst? Word er moedeloos van!

Braaf doen wat men je vraagt lijkt het verstandigst dan wordt je wel uitbetaald, mits alles in orde is.

Wat je ook nog kan doen, hier niet vermeld is druk proberen te zetten via de affiliate website via welke je bij de casino de signup hebt gedaan,
of een andere grote internationale affiliate die vaak zaken met dat casino doet. (waarschijnlijk niet eenvoudig bereikbaar voor Nederlanders)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb netjes gevraagd via e-mail waarom het uitbetalen steeds zo stagneert. Daarnaast heb ik gevraagd of de MGA hierin kan bijstaan indien ze niet tot betaling overgaan binnen 2 dagen.

 

Nu is het alweer weekend, dus zet mijn account naar even op een tijdelijke Time out van 2 dagen zodat ik niet kan spelen haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb netjes gevraagd via e-mail waarom het uitbetalen steeds zo stagneert. Daarnaast heb ik gevraagd of de MGA hierin kan bijstaan indien ze niet tot betaling overgaan binnen 2 dagen.
 
Nu is het alweer weekend, dus zet mijn account naar even op een tijdelijke Time out van 2 dagen zodat ik niet kan spelen haha.

Goeie van de time-out!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
On 5/20/2022 at 2:25 PM, TheGallant said:

Het zou daarnaast tijd worden dat sites die deze troep propageren hard aangepakt worden. Bizar dat de Kansspelautoriteit sommige grotere sites nog niet aangepakt heeft.

Vorige week heeft de KSA gepubliceerd dat ze een last onder dwangsom van €5K met een maximum van €25K heeft opgelegd aan een van deze sites.

https://kansspelautoriteit.nl/aanpak-misstanden/sanctiebesluiten/red-ridge-marketing/

Één blik op betreffende affiliate website leert dat de wervende praktijken niet zijn beeindigd. 
Wordt vervolgd, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Heb hetzelfde probleem bijna 4000 euro gewonnen maar uitbetalen ho maar. Eindelijk is alles geaccepteerd maar nu zijn ze volgen nucleonbet aan het checken of mijn gegevens wel kloppen.

Ze kunnen geen tijdframe geven omdat het via een aparte afdeling gaat beetje vaag, wacht inmiddels al 2 maanden. Word er erg moe van maar blijf netjes en geduldig. Graag advies

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Kris:

 Graag advies

 

 

 

 

 

Nooit meer spelen bij deze illegale aanbieder (je bent namelijk zelf ook in overtreding) en proberen je geld terug te krijgen. Ze zitten op Malta dus kan gewoon een procedure volgen (via een officiele klacht bij ze in te dienen) en als je er niet uit komt dit te spelen via de casino waakhond in Malta bij de MGA. https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/

 

Nucleonbet.com is licenced through Malta Gaming Authority, under the licence No. MGA/B2C/233/2013 issued to L.C.S Limited, C-64070 registered at Suite 1 Sterling Building Enrico Mizzi Street, Ta' Xbiex, Xbx 1453, Malta. Nucleonbet.com is operated by L.C.S Limited, C-64070 registered at Suite 1 Sterling Building Enrico Mizzi Street, Ta' Xbiex, Xbx 1453, Malta. Underage gambling is an offence. Gambling can be addictive, please play responsibly.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TheGreatOne:

Nooit meer spelen bij deze illegale aanbieder (je bent namelijk zelf ook in overtreding) en proberen je geld terug te krijgen. Ze zitten op Malta dus kan gewoon een procedure volgen (via een officiele klacht bij ze in te dienen) en als je er niet uit komt dit te spelen via de casino waakhond in Malta bij de MGA. https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/

 

Nucleonbet.com is licenced through Malta Gaming Authority, under the licence No. MGA/B2C/233/2013 issued to L.C.S Limited, C-64070 registered at Suite 1 Sterling Building Enrico Mizzi Street, Ta' Xbiex, Xbx 1453, Malta. Nucleonbet.com is operated by L.C.S Limited, C-64070 registered at Suite 1 Sterling Building Enrico Mizzi Street, Ta' Xbiex, Xbx 1453, Malta. Underage gambling is an offence. Gambling can be addictive, please play responsibly.

 

 

 

Heb het verstuurd maar krijg geen bevestigingsmail van mga heb het wel aangevinkt dit heb ik 2 weken geleden ook gedaan toen ook geen bevestigingsmail dus ben benieuwd hoe of wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Hallo,

Zelfde probleem hier. @Maluku_Tenggara: hoe veel documenten hebben ze aan jou gevraagd voordat ze uitbetaalden? Ik zit inmiddels op een zevental documenten. En hoe lang heeft dit ongeveer geduurd? Mijn tactiek is om elke dag één withdrawal in te dienen. Deze wordt uiteraard geannuleerd met een vage reden en dan vragen ze om nieuw document. Dat voorzie ik ze dan en daarna volgt uiteraard één nieuw withdrawal verzoek van mij... 

@Rudi: ook wel benieuwd naar jouw ervaringen qua uitbetalen en documenten. Hoe lang duurde dit hele steekspel bij jou?

Tegen de rest wil ik zeggen: Nucleonbet echt niet aan beginnen als je ook maar een heel klein beetje gevoelig bent voor het spelelement en snel jeukende handen krijgt om te betten. Daar spelen ze 'fantastisch' op in.

Inmiddels ook contact met @TheGreatOne en ik kan jullie zeggen: dat helpt. Al is het maar om even te ventileren ;-)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Geun:

Hallo,

Zelfde probleem hier. @Maluku_Tenggara: hoe veel documenten hebben ze aan jou gevraagd voordat ze uitbetaalden? Ik zit inmiddels op een zevental documenten. En hoe lang heeft dit ongeveer geduurd? Mijn tactiek is om elke dag één withdrawal in te dienen. Deze wordt uiteraard geannuleerd met een vage reden en dan vragen ze om nieuw document. Dat voorzie ik ze dan en daarna volgt uiteraard één nieuw withdrawal verzoek van mij... 

@Rudi: ook wel benieuwd naar jouw ervaringen qua uitbetalen en documenten. Hoe lang duurde dit hele steekspel bij jou?

Tegen de rest wil ik zeggen: Nucleonbet echt niet aan beginnen als je ook maar een heel klein beetje gevoelig bent voor het spelelement en snel jeukende handen krijgt om te betten. Daar spelen ze 'fantastisch' op in.

Inmiddels ook contact met @TheGreatOne en ik kan jullie zeggen: dat helpt. Al is het maar om even te ventileren ;-)...

@DeValsspeler Houdt ook van sushi 😂

80975019_PeterSushi.thumb.jpeg.7d4833e8bfd91381bb0f796c3f295ac8.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Hey allemaal,

Ik loop tegen hetzelfde gezeur aan: ook bij mij werd er -na volledige verificatie- de withdrawal geannuleerd en om bewijs van naam en telefoonnummer gevraagd. 
Het volgende zal dus het bewijs van de storting zijn? Ik had eerder al bewijs geüpload van ID kaart en bank statement. Later kwam hier ID kaart + selfie bij en nu vragen ze dus om een factuur van mijn mobiele telefoonprovider: deze heb ik geüpload. What's next? Dit is puur klantje pesten: ze weten dat veel spelers hier geen zin in hebben/geduld voor hebben en hun geld zullen vergokken: NOT ME! :D Fijn dat TS @Maluku_Tenggara ook niet opgaf & het geld ontvangen heeft! 😎

edit: ik heb geen bonus gebruikt. De uitbetaling is €1000 en ik heb nog ruim €2200 op mijn account staan, welke ik later laat uitbetalen. 

@TheGreatOne Ik weet niet precies wat jij voor TS hebt gedaan maar blijkbaar heeft je invloed gewerkt :D zou je mij -indien nodig- ook kunnen helpen? 
Ik heb het gevoel dat dit anders nog heel lang kan gaan duren..

bewerkt door Kappy555 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kappy555:

Hey allemaal,

Ik loop tegen hetzelfde gezeur aan: ook bij mij werd er -na volledige verificatie- de withdrawal geannuleerd en om bewijs van naam en telefoonnummer gevraagd. 
Het volgende zal dus het bewijs van de storting zijn? Ik had eerder al bewijs geüpload van ID kaart en bank statement. Later kwam hier ID kaart + selfie bij en nu vragen ze dus om een factuur van mijn mobiele telefoonprovider: deze heb ik geüpload. What's next? Dit is puur klantje pesten: ze weten dat veel spelers hier geen zin in hebben/geduld voor hebben en hun geld zullen vergokken: NOT ME! :D Fijn dat TS @Maluku_Tenggara ook niet opgaf & het geld ontvangen heeft! 😎

edit: ik heb geen bonus gebruikt. De uitbetaling is €1000 en ik heb nog ruim €2200 op mijn account staan, welke ik later laat uitbetalen. 

@TheGreatOne Ik weet niet precies wat jij voor TS hebt gedaan maar blijkbaar heeft je invloed gewerkt :D zou je mij -indien nodig- ook kunnen helpen? 
Ik heb het gevoel dat dit anders nog heel lang kan gaan duren..

Voor een sushi gooi ik mijn casino energie de ruimte in, dan moet het wel goed komen in 11 dagen 🙂  Heel mooi van je dat je niet laat kennen, bijna elke speler zal het opgeven. Heerlijk hou ons op de hoogte, dank voor je update. 

 

Je weet dat je speelt bij een illegaal casino he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-10-2022 om 14:38 zei Kappy555:


@TheGreatOne Ik weet niet precies wat jij voor TS hebt gedaan maar blijkbaar heeft je invloed gewerkt :D zou je mij -indien nodig- ook kunnen helpen? 
Ik heb het gevoel dat dit anders nog heel lang kan gaan duren..

Do i need to say more, als alles goed ontvangen is verwacht ik een lekkere bak sushi in Assen van je 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Goedemiddag, Ik ervaar vrijwel dezelfde situatie als Tim. Alle documenten waren goedgekeurd, waarna ik ook een selfie moest maken waarbij ik mijn rijbewijs toonde. Deze netjes geupload. Dat was op 12 december jl.

Sinds afgelopen zaterdag heb ik tot 2x toe geprobeerd om €1000 van mijn account te halen, maar tot nu toe zonder succes. Ik krijg steeds een email met onderstaande instructie: 

This is a default email template from PIQ, please create your own under Admin > Templates > Email Templates, and then use it in your Notification/Alert rules in the "Email template name" action.

Wat kan ik doen!

Groet,

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Somjit:

Goedemiddag, Ik ervaar vrijwel dezelfde situatie als Tim. Alle documenten waren goedgekeurd, waarna ik ook een selfie moest maken waarbij ik mijn rijbewijs toonde. Deze netjes geupload. Dat was op 12 december jl.

Sinds afgelopen zaterdag heb ik tot 2x toe geprobeerd om €1000 van mijn account te halen, maar tot nu toe zonder succes. Ik krijg steeds een email met onderstaande instructie: 

This is a default email template from PIQ, please create your own under Admin > Templates > Email Templates, and then use it in your Notification/Alert rules in the "Email template name" action.

Wat kan ik doen!

Groet,

Ronald

Hi Ronald,

Allereerst niet meer spelen bij casino's zonder vergunning. Op onetime vind je heel veel info over legale casino's. Maar daar ben je nu niet direct mee geholpen.  Als ik jou was zou ik de chat eens raadplegen en vragen wat er precies gaande is. Die email die je ontvangt is heel vaag.  Ga naar de live chat, hou je rustig en beheerst hoe boos je ook bent, en vraag hoe dit issue nu opgelost kan worden.

Live chat zal je ongetwijfeld wel helpen. Maar besef dat het altijd even kan duren. Ze kunnen geen ijzer met handen breken.

Laat even weten wat de live chat zegt en dan kunnen we dan opnieuw advies geven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Somjit:

Goedemiddag, Ik ervaar vrijwel dezelfde situatie als Tim. Alle documenten waren goedgekeurd, waarna ik ook een selfie moest maken waarbij ik mijn rijbewijs toonde. Deze netjes geupload. Dat was op 12 december jl.

Sinds afgelopen zaterdag heb ik tot 2x toe geprobeerd om €1000 van mijn account te halen, maar tot nu toe zonder succes. Ik krijg steeds een email met onderstaande instructie: 

This is a default email template from PIQ, please create your own under Admin > Templates > Email Templates, and then use it in your Notification/Alert rules in the "Email template name" action.

Wat kan ik doen!

Groet,

Ronald

PIQ = Payment IQ. Kan je gecentraliseerd al je betalingen door laten verlopen. Lijkt dat daar een koppeling ontbreekt, of een schakelaar verkeerd staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.