Spring naar bijdragen

HC houdt zich niet aan stortinglimiet.


Aanbevolen berichten

Is het meer mensen gelukt om in een maand 2 keer je ingestelde limiet te storten?
Ik speel heel weinig dus heb stortingslimiet op €20 euro in de maand staan. 
Ik heb kunnen storten:
Op 3-4 €10
Op 10-4 €10
Op 24-4 €20
Op 20-5 €20
dus iets gaat er hier niet goed lijkt me zo

Staat de stortingslimiet niet toevallig op €20 per dag? Heb je er een screenshot van..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Danske,

Kan het zijn dat je de stortingslimiet ingesteld hebt op de 18e april? Je maandlimiet loopt dan vanaf die datum. Als ik dan kijk naar de dagen waarop je stortingen hebt gedaan, blijf je namelijk precies binnen je maandelijkse limiet. Voor de goede orde: je limiet loopt dus vanaf het moment dat je die ingesteld hebt, niet per kalendermaand. 

Mocht het volgens jou toch niet kloppen, stuur dan een mailtje naar de klantenservice en verwijs in je mail naar deze post. Dan zorgen we ervoor dat we het oplossen voor je!

Met vriendelijke groet,

HC Support

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Danske,
Kan het zijn dat je de stortingslimiet ingesteld hebt op de 18e april? Je maandlimiet loopt dan vanaf die datum. Als ik dan kijk naar de dagen waarop je stortingen hebt gedaan, blijf je namelijk precies binnen je maandelijkse limiet. Voor de goede orde: je limiet loopt dus vanaf het moment dat je die ingesteld hebt, niet per kalendermaand. 
Mocht het volgens jou toch niet kloppen, stuur dan een mailtje naar de klantenservice en verwijs in je mail naar deze post. Dan zorgen we ervoor dat we het oplossen voor je!
Met vriendelijke groet,
HC Support
 

Wat goed dat jullie een account hebben hier: erg waardevol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
Op 27-5-2022 om 12:11 zei HCSupport:

Hi Danske,

Kan het zijn dat je de stortingslimiet ingesteld hebt op de 18e april? Je maandlimiet loopt dan vanaf die datum. Als ik dan kijk naar de dagen waarop je stortingen hebt gedaan, blijf je namelijk precies binnen je maandelijkse limiet. Voor de goede orde: je limiet loopt dus vanaf het moment dat je die ingesteld hebt, niet per kalendermaand. 

Mocht het volgens jou toch niet kloppen, stuur dan een mailtje naar de klantenservice en verwijs in je mail naar deze post. Dan zorgen we ervoor dat we het oplossen voor je!

Met vriendelijke groet,

HC Support

 

Dat zou kunnen en een verklaring kunnen zijn. Ik weet echter zo niet meer op welke dag ik dit ooit ingesteld heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...