Spring naar bijdragen

Brunsie's Sports Betting Quiz


Brunsie

Aanbevolen berichten

Dag 26 van de Sports Betting Quiz.
Het is ook vandaag weer gelukt om een sport te vinden waar we het deze maand nog niet eerder over gehad hebben. De sport van vandaag is Nascar

Voordat we het gaan hebben over deze in Amerika razend populaire autosport, kijken we eerst nog even naar de antwoorden van gisteren.
Makkelijk: Netbal is specifiek voor vrouwen geïntroduceerd.
Moeilijk: Het meest verwarrende aan netbal is dat er twee sporten zijn die dezelfde naam hebben. De netbal waar we het hier over hebben is gebaseerd op basketbal met een knipoog naar korfbal. Er is echter ook een variant van volleybal dat netbal genoemd wordt. 

Dan de vragen voor vandaag:
Makkelijk: Wat betekent NASCAR?
Moeilijk: Dit seizoen nam er voor het eest in de historie een Nederlandse coureur deel aan een NASCAR race. Wie is zijn veel bekendere teamgenoot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Brunsie:

Dag 26 van de Sports Betting Quiz.
Het is ook vandaag weer gelukt om een sport te vinden waar we het deze maand nog niet eerder over gehad hebben. De sport van vandaag is Nascar

Voordat we het gaan hebben over deze in Amerika razend populaire autosport, kijken we eerst nog even naar de antwoorden van gisteren.
Makkelijk: Netbal is specifiek voor vrouwen geïntroduceerd.
Moeilijk: Het meest verwarrende aan netbal is dat er twee sporten zijn die dezelfde naam hebben. De netbal waar we het hier over hebben is gebaseerd op basketbal met een knipoog naar korfbal. Er is echter ook een variant van volleybal dat netbal genoemd wordt. 

Dan de vragen voor vandaag:
Makkelijk: Wat betekent NASCAR?
Moeilijk: Dit seizoen nam er voor het eest in de historie een Nederlandse coureur deel aan een NASCAR race. Wie is zijn veel bekendere teamgenoot?

Pfieuw dodged a bullet met die moeilijk vraag 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 27 van de sports betting quiz. 
De sport van de dag is Waterpolo.

Alvorens ik twee vragen ga stellen over deze sport geef ik eerst de antwoorden op de vragen van gisteren.
Makkelijk: National Association for Stock Car Auto Racing
Moeilijk: Jacques Villeneuve

Dan de vragen van vandaag:
Makkelijk: Hoeveel spelers liggen er per team tegelijkertijd in het water bij een waterpolo wedstrijd voor volwassenen?
Moeilijk: Wie was captain van de Gouden Olympische waterpolodames?

De antwoorden en de eventuele weddenschappen kunnen naar [email protected] 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 28 van de Sports Betting Quiz. 
Dit wordt de eerste dag dat ik een beetje moet gaan smokkelen. 
Er is namelijk vandaag voor de sport van de dag geen weddenschap beschikbaar. Wanneer je wilt wedden op Australian Rules doe dit dan op de wedstrijd van aanstaande donderdag zodat we vrijdag in ieder geval een eindstand op kunnen maken. 

Voordat ik de vragen over Australian Rules ga stellen, eerst nog even de antwoorden op de vragen van gisteren.
Makkelijk: Waterpolo wordt gespeeld door teams waarbij er 7 spelers tegelijk in het water liggen.
Moeilijk: Yasemin Smit 

De vragen voor vandaag:
Makkelijk: Welke vorm heeft het speelveld bij Australian Rules?
Moeilijk: Hoe heet de Australian Rules Football club uit Amsterdam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 29 van de sports betting quiz. De een na laatste dag. 
De sport van de dag is Snooker.

De antwoorden van gisteren:
Makkelijk: Ovaal
Moeilijk: Devils

De vragen van vandaag:
Makkelijk: Hoeveel punten kun je maximaal scoren in een frame?
Moeilijk: Mark Williams, Ronnie O'Sullivan, Peter Ebdon, Shaun Murphy, John Higgins, Neil Robertson, Mark Selby, Stuart Bingham en Judd Trump. Welke naam ontbreekt in dit rijtje?

Vrijdag starten we met het Circus Betting Duel. Je kunt je nog opgeven om mee te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is donderdag 30 juni, de 30ste en laatste dag van de Sports Betting Quiz.
Ik geef vandaag geen tussenstand, maar zal morgenvroeg de eindstand publiceren.
De sport van de dag is badminton. Als je snel bent, kun je hier ook nog een betje op plaatsen.

Voordat we bij de vragen van vandaag aankomen eerste de antwoorden van gisteren.
Makkelijk: De maximale break bij snooker 147 punten
Moeilijk: De naam die ontbrak was de naam van Graeme Dott

Dan de vragen over Badminton.
Makkelijk: Vanaf welk jaar is badminton Olympisch?
Moeilijk: Vanaf welke stand in een set hoeft er niet met twee punten verschil gewonnen te worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei MarAlkmaar:

Ik vond deze juist niet zo moeilijk, omdat ik eigenlijk direct op wereldkampioenen ging zoeken 😀

dit was ook het eerste wat ik opzocht maar dat het dan specifiek na 2000 was vond ik erg onduidelijk en maakte voor mij het antwoord niet eenduidig. Hierdoor werd het meer een gokvraag dan een kennis / opzoek vraag. Hadden de kampioenen op volgorde gestaan had je het kunnen weten maar goed, dat hoort er ook bij ! hopen dat ik de punten kan missen 🤪

bewerkt door Heem (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag 1 juli.
Geen nieuwe vraag, maar enkel de uitslag.
Ik vond het erg leuk om deze sports betting quiz met jullie te spelen en wil iedereen die één of meer dagen mee gedaan heeft bedanken. Dat maakt het extra leuk om te organiseren. 

En dan nu....... de eindstand!

1. @Heem103 punten

2. @SmartAce 97 punten

3. @Low-roller 86 punten

4. @Wiebee 80 punten
5. @MarAlkmaar54 punten
6. @dosterik 50 punten
7.  @Seabert 30 punten
8. @De eenarmige bandiet4 punten | Cofee King 4 punten
10. @DeValsspeler0 punten
11. Jan -1

Proficiat @Heem! Je wint een freebet ter waarde van 25 euro in te zetten op het EK Dames Voetbal dat van 6 tot en met 31 juli gehouden wordt OF op de Tour de France die tussen 1 en 24 juli verreden wordt. 

Het was in de laatste dagen erg spannend. @SmartAce heeft een 3-punten weddenschap verloren op een goede tweede periode van China bij het Waterpolo anders was het nog echt heel spannend geworden. Toch ook felicitaties voor @SmartAce, je wint een € 15,- freebet in te zetten op het EK Dames Voetbal dat van 6 tot en met 31 juli gehouden wordt OF op de Tour de France die tussen 1 en 24 juli verreden wordt. 

De derde plaats gaat naar @Low-roller. Ook jij van harte gefeliciteerd. Je wint een freebet van € 10,00 in te zetten op het EK Dames Voetbal dat van 6 tot en met 31 juli gehouden wordt OF op de Tour de France die tussen 1 en 24 juli verreden wordt. 

In December gaan we dit nog een keer doen, maar dan weer net even anders. Dan kan de quiz net als een slot ineens bonusspellen, wilds en multipliers bevatten. 

 

  • Like 4
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...