Spring naar bijdragen

juni acties


Aanbevolen berichten

30 minutes ago, Yahitchu said:

Even onduidelijk of de 10% cashback actie bij HC nu ook in Juni geldig is… heb twee gesprekken gehad met klantenservice waarvan één nee zegt, en de ander het niet lijkt te weten en geen duidelijk antwoord geeft.

Lijkt me duidelijk genoeg toch?

The promotion will run every Friday, Saturday & Sunday from 00:00 – 23:59, between 13/05/2022 until 29/05/2022 (the ‘'Promotion Period'').

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me duidelijk genoeg toch?
The promotion will run every Friday, Saturday & Sunday from 00:00 – 23:59, between 13/05/2022 until 29/05/2022 (the ‘'Promotion Period'').
 

Klopt, ik twijfelde of ik dit even in mijn post moest meenemen of niet… ik heb gevraagd aan de klantenservice waarom deze promotie nog zichtbaar is in Juni… ik kreeg eerst te horen dat hij verlengt was en het terugkomend is. Later kreeg ik weer een ander verhaal. Dat is het bijzondere, de klantenservice lijkt het zelf niet te weten… ondanks dat dit inderdaad wel in de actievoorwaarden staat.

Overigens heeft HC online wel een geschiedenis van voorwaardes veranderen bij bonussen terwijl ze al bezig zijn. Dit mogen ze natuurlijk ook zoals in de voorwaarden vermeld staat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...