Jeppa Geplaatst juni 3, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst juni 3, 2022 Goedenavond! Ik probeer al een week lang mijn account te verifiëren bij HC. Heb het geprobeerd met een paspoort en rijbewijs, het wilt echter maar niet lukken! De klantenservice zei dat ik het moest proberen met Chrome, maar ook dit lukt maar niet. Heb het al een keer of 10 geprobeerd :).. Iemand nog tips!? Groet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst juni 3, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst juni 3, 2022 1 uur geleden zei Jeppa: Goedenavond! Ik probeer al een week lang mijn account te verifiëren bij HC. Heb het geprobeerd met een paspoort en rijbewijs, het wilt echter maar niet lukken! De klantenservice zei dat ik het moest proberen met Chrome, maar ook dit lukt maar niet. Heb het al een keer of 10 geprobeerd :).. Iemand nog tips!? Groet Wat krijg je voor een melding? Al via een ander device geprobeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeppa Geplaatst juni 3, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst juni 3, 2022 Ik krijg geen foutmeldingen, maar het account staat telkens op 'Your account is pending verification'. Ik heb inderdaad al diverse devices en browser geprobeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maris Geplaatst juni 3, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst juni 3, 2022 Herkenbaar helaas, wat een ellende zeg, en ze kunnen ook geen drol voor je doen. Ik ben nu gereset door de 'manager' en mag het over 5 minuten weer proberen. Probeer al vanaf 4 uur vanmiddag door verificatie te komen. In oktober ook al een week mee bezig geweest en toen maar opgegeven. Man man, wat een gedoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeppa Geplaatst juni 4, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst juni 4, 2022 Jazeker een ellende inderdaad! Was het jou al gelukt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robinb Geplaatst juni 5, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst juni 5, 2022 Was hier ook een ellende. Uiteindelijk wel gelukt, maar duurde eeuwen voordat mijn ID goed gescand was: op de een of andere manier verscheen de scanner niet of scande hij mijn paspoort niet. Ik heb het via mijn smartphone, tablet en pc geprobeerd.. was een grote ellende. Vraag niet hoe, maar uiteindelijk lukte het...om er vervolgens achter te komen dat de software van Holland Casino een grote flop is. Waardeloos casino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fungambler Geplaatst juni 28, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst juni 28, 2022 Ben ook al 3 dagen bezig, om account te verifieeren bij HC online maar blijft hangen op pending verification. heb het al geprobeerd met laptop via Chrome en Firefox beiden het zelfde resultaat. via telefoon ook met Chrome ook niet gelukt en elke keer word je gereset zodat je het nog een keer kan proberen, dit is geen goede klantenservice. Heb bij normale HC nog nooit problemen gehad en heb mezelf ook niet geregistreerd bij Cruks maar toch kom ik er niet doorheen..... Ik snap het niet, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om je ergens online aan te melden? 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dragonqueen Geplaatst juli 18, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst juli 18, 2022 Op 28-6-2022 om 16:52 zei Fungambler: Ben ook al 3 dagen bezig, om account te verifieeren bij HC online maar blijft hangen op pending verification. heb het al geprobeerd met laptop via Chrome en Firefox beiden het zelfde resultaat. via telefoon ook met Chrome ook niet gelukt en elke keer word je gereset zodat je het nog een keer kan proberen, dit is geen goede klantenservice. Heb bij normale HC nog nooit problemen gehad en heb mezelf ook niet geregistreerd bij Cruks maar toch kom ik er niet doorheen..... Ik snap het niet, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om je ergens online aan te melden? 😅 Hetzelfde hier eergisteren , gisteren ,vandaag bij mijn partner , ook steeds weer gereset door Hc en ook chrome gebruiken , echter probleem blijft , nou laat maar het hoeft al niet meer , flutcasino nummer 1 en dan kom je al 30 jaar in de fysieke casino`s waar ze alle gegevens al van je hebben en dan dit , ik heb ze gemaild en gefeliciteerd met de prijs (flutcasino nr 1 ) en een welgemeend advies gegeven om de software te veranderen zodat registraties net meer dan 2 minuten duren zoals bij de andere casino`s , zo enorm de balen van HC. Ik hoop dat ze deze reviews hier ook lezen . 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nahadaja Geplaatst augustus 29, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst augustus 29, 2022 Dit probleem is helaas nog steeds. Ik heb het nu twee weken geprobeerd op verschillende apparaten en browsers maar niets hielp. Nu vandaag weer een chat gestart en weer flink gemopperd. Het zou door de it worden opgelost. Krijg direct een mail dat het toch is goed gekeurd. Maaaar helaas nog steeds kan ik niets storten en dus niet spelen. Best lastig als je hun pagina is wil uitproberen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bonusbunny Geplaatst augustus 29, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst augustus 29, 2022 (bewerkt) Dit probleem heb ik ook last van gehad en had de hoop eigenlijk al opgegeven. Toch wat weken later nog een keer proberen, en gelijk gelukt. Wat hem bij mij deed: ID kaart op de klink van de witte deur in hal gezet (ik had hier veel zonlicht) en de scanning pakte hem tot mijn verbazing in 1 sec, zowel voorkant als achterkant. Misschien dat dit voor jullie ook werkt.. (ik heb trouwens ook ergens gelezen dat een wit a4 papier onder je legitimatie nog wel eens wil helpen) augustus 29, 2022 bewerkt door Bonusbunny (bekijk bewerkingshistorie) 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.