Spring naar bijdragen

Flodder - de slot game


Aanbevolen berichten

Flodder, het populaire Nederlandse tv-programma uit de jaren 80 en 90, is nu gelanceerd als slot game! Ontwikkelaar Red Tiger/Evolution heeft het spel ontworpen en het ziet er erg strak uit. De unieke karakters uit de serie komen terug in het spel en het spel is inmiddels te spelen bij verschillende aanbieders. 

De minimale spin is €0,10 en de RTP is 95,75%.

Wat is jullie eerste indruk?

 

flodder1.JPG

flodder2.JPG

flodder3.JPG

flodder4.JPG

image.png.d8ba4932abf05b2bcc9f095811b57b53.png

bewerkt door OddsBeater (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 hours ago, OddsBeater said:

Flodder, het populaire Nederlandse tv-programma uit de jaren 80 en 90, is nu gelanceerd als slot game!

Wat is jullie eerste indruk?

Thema van de game is prima.

Uitwerking is audiovisueel matig, de game op zich een standaard 5x3 25-liner, maar het zwakste punt van de game lijkt te zijn dat alle big win potentieel in de random feature " opa wilds " lijkt te zitten.

In de eerste sessie 10 minuten heb ik de bonus niet gekregen, wel enkele keren opa wilds waaronder een 250x en een 340x. Op 20 en 50 cent een plus van EUR 100 op Jack's.

In de tweede sessie een 100x+ random feature opa wilds in de base game en een keer bonus. In de flessen voor mij alleen extra spins en wild reel 4, kansarm zou je zeggen.

Tot opa ook in de bonus langs kwam karren. Ook op TOTO een plusje van euro 100 op 50 cent spins.

Eerste oordeel: heel gemiddelde game, zal ik niet snel nogmaals spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk concept, ben groot fan van deze film (kom zelf ook uit de jaren '80 )

 

Binnen een paar minuten (op turbo) 2 x een bonus game en leuke hits, not bad. Ik moet hem even vaker gaan spelen om er echt een gevoel bij te krijgen. Vind het zeker niet slecht en houdt mijn aandacht er nog wel bij. Even door mijn systeem laten gaan!

Schermafbeelding 2022-06-10 om 13.11.29.png

Schermafbeelding 2022-06-10 om 13.09.28.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minutes ago, TheGreatOne said:

De tering met 0.20€ inzet 🙂

 

Het is wel veel van hetzelfde, weinig variatie en lijkt zeer sterk op Narcos Mexico, eigenlijk is het deze kast precies maar dan met andere plaatjes. En laat ik nu wel van Narcos houden maar dan vooral het bonusspel die is echt anders!

Schermafbeelding 2022-06-10 om 13.38.20.png

Die indruk kreeg ik ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...