Spring naar bijdragen

Appflame


jordi-414

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Het is een tijdje geleden dat ik hier actief was, maar stiekem mis ik de Onetime community (famillie). Natuurlijk heb ik ook zelf wat dingetjes ondenkt die misschien geld opleveren of het uitzoeken waard zijn. Net wou ik een nieuwe datingsapp downloaden want het is nog altijd drama in mijn liefdesleven. Ik zag een reclame van appflame hier zou je betaald krijgen om spelletjes te spelen natuurlijk meteen gedownload. 

Je krijgt punten per minuut dat je een spelletje speelt die hun voorstellen. Maar spelen wil zeggen gewoon aan hebben staan. Gegeven is dat je 1100 punten per minuut krijgt. Dat zijn 66000 punten per uur wat gelijk is aan +/-6 euro paypal tegoed. Misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik ga het de komende tijd uitproberen en ook zeker proberen uit te betalen. 

Kennen jullie meer van deze apps of is dit oplichting? Ben razend benieuwd naar jullie ervaringen. 

Ohja en welkom terug allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Jordi,

Welkom terug dan maar! Ik heb even gegoogeld en het schijnt inderdaad legit te zijn! Wel lees ik een hoop recensies waar mensen maar de helft van de belofte punten krijgen. Dus heel rendabel lijkt het me niet, tenzij je een manier vindt het de spelletje automatisch te spelen en er zelf geen tijd aan kwijt bent! :) Maar alsnog, het is gratis geld..dus ben benieuwd hoe hard het gaat bij jou!

Groetjes Jaimy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SmartAce:

Heel vaak bij dit soort apps krijg je veel in het begin en als je vlak bij je doel bent droogt het op. Ook heel vaak kun je pas bij een vrij hoog miminum cashen.

Beide niet het geval kan nu al 3 euro uitcashen en probeer het pas 2 uur en staat gewoon naast me aan. Je hoeft het spelletje niet echt te spelen gewoon aan hebben staan. 

Screenshot_20220610_124813_online.appflame.app.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren eens 4h laten aanstaan op me telefoon terwijl ik pakketjes was aan het inpakken toch 6.75 euro verdiend. Helaas gaan de spelletjes naar verloop van tijd minder punten opleveren per minuut dat je speelt maar toch blijft het gratis geld. Zo krijg je in begin 900 punten per minuut nu zit ik bij sommige spelletjes nog maar op 100.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...