Spring naar bijdragen

Brunsie's Betting Duel by Circus


Brunsie

Aanbevolen berichten

Brunsie's betting duel

Van 1 tot en met 14 juli gaan we een nieuw spel spelen bij OneTime. Dit doen we in samenwerking met onze vrienden van Circus. Brunsie's betting duel daagt jullie uit om je skills als sports bettor eens echt te testen tegen andere OneTimers.

Wat is Brunsie's betting duel?
Brunsie's betting duel by Circus is een wedstrijd van 14 dagen waarin OneTimers elkaar uitdagen tot het aangaan van een duel. De winnaar ontvangt de odds als punten en degene die na twee weken het meeste punten heeft, is de winnaar van een giga-hoofdprijs van € 125,-!

Voordat het spel begint:
Als je mee wilt spelen met Brunsie's betting duel is het belangrijk dat je jezelf opgeeft voor 30 juni 2022. 
Er zijn een aantal zaken van belang:
1) Je kunt van 1 tot en met 14 juli uitgedaagd worden om een bet te spelen,
2) Je hebt op 1 juli 2022 een account bij Circus. Heb je deze nog niet dan is dit dé reden om er eentje aan te maken via deze link.
3) Je bent bereid om als je speelt ofwel als uitdager ofwel als uitgedaagde een minimale bet te plaatsen van € 2,50 per duel. 

Spelregels/hoe wordt het spel gespeeld:
Op 1 juli daag ik een speler uit voor een betting duel. Als uitdager mag ik de sport en de wedstrijd selecteren waarop we gaan wedden. Als je mijn uitdaging aanneemt speel je minimaal € 2,50 op een weddenschap van de geselecteerde wedstrijd bij Circus. Omdat er nauwelijks gevoetbald wordt, wordt het extra spannend. Je bet meld je aan bij mij ([email protected]).

Er zijn vier mogelijke uitkomsten:
1) Ik win mijn bet en jij wint jouw bet. In dat geval scoren we allebei onze odds als punten voor het klassement. Ik verlies de beurt aan jou als mijn odds lager zijn dan de jouwe. Jij mag dan op 2 juli iemand anders uitdagen voor de volgende weddenschap. Zijn mijn odds hoger, dan heb ik je verslagen en behoud ik de beurt. De regel dat bij win-win de odds bepalen wie de volgende dag de uitdager is geldt voor het hele spel. 
2) Ik win en jij niet. Ik scoor mijn odds als punten en mag op 2 juli iemand anders uitdagen. Deze regel geldt het hele spel
3) Ik win niet, maar jij wel. Jij scoort je odds als punten en neemt de beurt van me over. Jij mag op 2 juli iemand anders uitdagen. Ook deze regel geldt het hele spel. 
4) We winnen allebei niet. Geen van ons beiden scoort punten, maar jij neemt als uitgedaagde speler wel de beurt over. 

Wil je hoog scoren is het dus belangrijk om een aantal dagen achter elkaar de beurt te houden en telkens de juiste tegenstander uit te dagen. Je mag iedereen uitdagen die zich opgeeft. Deze lijst publiceer ik op 1 juli voordat ik de eerste speler uitdaag. Het kan dus zijn dat je meerdere keren wordt uitgedaagd. Het kan ook zijn dat je niet wordt uitgedaagd en dus niet aan de beurt komt. Dit is jammer, maar helaas onderdeel van het spel. Ik ga er van uit dat we allemaal enigszins sociaal kunnen spelen en elkaar ook iets gunnen. 

Zoals gezegd wordt er een klassement bijgehouden. Als je je weddenschap wint scoor je je odds als punten. Degene die na 14 dagen de meeste punten heeft wint € 125,-. Er is een bonusprijs voor degene die op 14 juli het laatste duel wint en dus als laatste de beurt heeft. Deze speler ontvangt € 50,-.

Samenvattend
Elke dag wordt er een duel gespeeld tussen een uitdager en een uitgedaagde speler. De uitdager behoudt de beurt als hij de uitgedaagde speler verslaat (scenario 1 en scenario 2). De uitdager verliest de beurt aan de uitgedaagde speler (scenario 3 en 4) als hij zijn eigen bet niet wint. 

Je scoort bij een winnende weddenschap je odds als punten. Heb je na veertien dagen de meeste punten, dan win je het spel.

Je moet je weddenschap daadwerkelijk plaatsen bij Circus op een minimale inzet van € 2,50 per weddenschap. Je dient als uitdager en als uitgedaagde speler je bet plaatsen en daarna via dm, mail of in het topic laten verifiëren.

Uitdagen doen we openbaar in dit topic. Wordt je uitgedaagd, maar wil je niet spelen? Laat dit dan z.s.m. in een reactie onder het bericht weten, dan kan de uitdager een andere tegenstander kiezen. 

Laat je een bet niet verifiëren of plaats je een bet conform de gestelde voorwaarden, dan wordt deze ongeldig verklaard en heb je het duel verloren. 

Iedere uitdager mag elke speler uitdagen die zich voor 30 juni opgegeven heeft. 

Laat me weten of je mee wilt spelen. Ik denk dat het leuk wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Het is vrijdag 1 juli en dat betekent dat we vandaag gaan starten met Brunsie's Betting Duel.
Opgeven kan nog altijd!

Ik daag vandaag als eerste een OneTimer uit om het tegen mij op te nemen. Ik daag heel graag @Heemuit.
Heem, als je mijn uitdaging aanneemt dan wedden we vandaag op de wedstrijd van Tim van Rijthoven op Wimbledon. 
Dit is mijn weddenschap, wat is de jouwe?

Screenshot 2022-07-01 09.19.13.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Brunsie:

Het is vrijdag 1 juli en dat betekent dat we vandaag gaan starten met Brunsie's Betting Duel.
Opgeven kan nog altijd!

Ik daag vandaag als eerste een OneTimer uit om het tegen mij op te nemen. Ik daag heel graag @Heemuit.
Heem, als je mijn uitdaging aanneemt dan wedden we vandaag op de wedstrijd van Tim van Rijthoven op Wimbledon. 
Dit is mijn weddenschap, wat is de jouwe?

Screenshot 2022-07-01 09.19.13.png

Tof! Battle of the Hansies ! 

Mijn betje is de volgende:

image.png.84687bd43fe85b23bc5d23057b21aec0.png

 

Succes!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eerste duel is gewonnen door... mij!
Dat betekent dat ik aan de leiding ga van het klassement én de beurt houd.

Klassement
1. @Brunsie 2.10
2. @Heem 0

Vandaag wil ik voor het tweede duel graag @retep32uitdagen. 
We spelen op tweede etappe Tour de France. Je kunt inzetten tot 12.30u. 
Dit is mijn weddenschap, wat is die van jou?

Screenshot 2022-07-02 09.30.00.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het bij het rechte eind heb dan hebben we beiden onze bet fout en krijg ik nu dus de beurt? In dat geval wil ik @TAlkmaar uitdagen. Het gaat dan om een weddenschap voor de wedstrijd tussen Tan en Anasimova die morgen om 17.30 uur gepland staat op Wimbledon. Ik hoor graag van @Brunsieof ik de beurt heb en van @TAlkmaar of hij / zij de uitdaging aangaat👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Seabert:

Als ik het bij het rechte eind heb dan hebben we beiden onze bet fout en krijg ik nu dus de beurt? In dat geval wil ik @TAlkmaar uitdagen. Het gaat dan om een weddenschap voor de wedstrijd tussen Tan en Anasimova die morgen om 17.30 uur gepland staat op Wimbledon. Ik hoor graag van @Brunsieof ik de beurt heb en van @TAlkmaar of hij / zij de uitdaging aangaat👍

Klopt helemaal. 

Aan het klassement veranderd er vandaag niets, maar ik ben inderdaad de beurt kwijt. @Seabertmag uitdagen.

Het klassement ziet er als volgt uit:

1. @Brunsie 4.70

2. @Heem | @retep32  | @Seabert 0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.