Spring naar bijdragen

Brunsie's Betting Duel by Circus


Brunsie

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Heem:

Ik vind hem ook wel slim eigenlijk 😂 wellicht wel iets voor de volgende keer om in de regels op te nemen maar knap gevonden! 😄

Ik kan alles wel dichttimmeren met regels, maar je kunt ook spelen in de geest van het spel.

@Seabertpubliceert zijn bet 9 uur eerder. Dan is de kans groot dat er iets in de odds veranderd.  
Ik keur de weddenschap niet af, het mag. Zelf had ik iets anders gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Brunsie:

Ik kan alles wel dichttimmeren met regels, maar je kunt ook spelen in de geest van het spel.

En toen Rudi een soort gelijk iets deed was dat dan wel binnen "de geest van het spel" ?

En je vond mijn bet flauw zei je, weet je wat ik flauw vind. Dat OneTime een akefietsie heeft met Autoplayon (de organisator van Roland Garros spel) , met als gevolg mij als winnaar niet uitbetaald. En dat OneTime daar niet tegen optreedt, en gewoon nog welkom is op het forum. Dat is pas flauw!

En bij deze, ik trek mij terug uit dit spel. Ik geef mijn punten aan Seabert, heb namelijk mijn punt gemaakt met deze tactische zet. Want heb maar 10 euro ingezet, en niet zo achtelijke inzet als Rudi destijds van 500 euro.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:

En toen Rudi een soort gelijk iets deed was dat dan wel binnen "de geest van het spel" ?

En je vond mijn bet flauw zei je, weet je wat ik flauw vind. Dat OneTime een akefietsie heeft met Autoplayon (de organisator van Roland Garros spel) , met als gevolg mij als winnaar niet uitbetaald. En dat OneTime daar niet tegen optreedt, en gewoon nog welkom is op het forum. Dat is pas flauw!

En bij deze, ik trek mij terug uit dit spel. Ik geef mijn punten aan Seabert, heb namelijk mijn punt gemaakt met deze tactische zet. Want heb maar 10 euro ingezet, en niet zo achtelijke inzet als Rudi destijds van 500 euro.

Wow, wat een reactie. Er zit wat frustratie. 
Ik zal toch even inhoudelijk op je reageren.
1) Wat Rudi deed was inderdaad in de geest van het spel. We speelden dat spel om absolute winst. Gedurende dat spel heb ik van meerdere kanten gehoord dat we beter om de odds kunnen spelen. Dus daar hebben we van geleerd en dat doen we op een andere manier. Ik kan een deelnemer niet verbieden om volgens de regels te spelen. Ik heb jouw weddenschap ook niet afgekeurd. Ikzelf heb er een mening over, anderen hebben er een andere mening over en prijzen je vondst. 
2) OneTime heeft bij mijn weten geen akkefietje met AutoplayON. AutoPlayON heeft naar de mening van een collega het forum gebruikt waarvoor dit niet bedoeld is. Daarop is een waarschuwing uitgedeeld. Ik heb contact opgenomen met AutoPlayON via PM en mail en als een reactie uitblijft per post of huisbezoek. Dat wordt geregeld. 
3) Ik vind het jammer als je je terug trekt uit het spel. Het een (Rudi) en het ander (AutoPlayOn) hebben niets met dit spel te maken. Je hebt je duel gewonnen en maakt goede kans op een nieuwe geldprijs. Ik hoop dat je verder speelt. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb heel wat gemist zie ik wel. Ik zal proberen om als vredesduif te opereren. @Dopey, wat mij betreft gaan we op herhaling. Ik daag je graag uit voor morgen. Een bet op de wedstrijd Engeland - Oostenrijk, de openingswedstrijd van het EK voetbal voor vrouwen. Laat me even weten of je de uitdaging aan wil gaan. Zo niet, dan is dat uiteraard prima. In dat geval wil ik @retep32 uitdagen. Laten we er allemaal nog een mooie en sportieve strijd van maken. ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Seabert:

Dopey, wat mij betreft gaan we op herhaling. Ik daag je graag uit voor morgen. Een bet op de wedstrijd Engeland - Oostenrijk, de openingswedstrijd van het EK voetbal voor vrouwen. Laat me even weten of je de uitdaging aan wil gaan. Zo niet, dan is dat uiteraard prima.

Is prima, punten blijven staan, en ik daag jou weer uit om het officieel binnen de regels te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei TAlkmaar:

Excuus! Niet netjes van mij. Door privé omstandigheden was ik de afgelopen dagen niet in staat te reageren. 

Uiteraard geen enkel probleem. Er zijn nog belangrijkere dingen in het leven dan deze challenge😁 Je wordt in de komende dagen vanzelf nog een keer uitgedaagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.