Spring naar bijdragen

The_Special_One gaat weer naar Las Vegas


The_Special_One

Aanbevolen berichten

  • 9 maanden later...
  • 5 weken later...

Het begint nu wel te kriebelen, heb er zin an!

Ik herken het gevoel, is dat het hetzelfde gevoel als wast ik en de rest van de Vegas liefhebbers hebben?

Waar komt het door, is het de stad, is het gokken, de sfeer, eruit zijn, alles?  Wat vind jij nou het de top 3 van Vegas voor jezelf en minste?

Ik vind het reizen niet fijn maar kan mij daar steeds beter tegen wapenen en gelaten erin zijn. Tijdverschil bij thuis komt gaat ook steeds beter. En wat ik ook jammer vind als ik er een tijdje ben dat ik het bijna normaal ga vinden om daar te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Zo ik ben inmiddels weer terug, alle foto's en dergelijke in the vegas app gepost, maar zal hier nog wat plaatsen..

Het begon allemaal niet zo lekker ik vloog van Amsterdam naar Seatlle, en dan vandaar naar las Vegas.

Maar we vlogen in een klein vliegtuig ( 2 seats aan elke kant) en de piloot kondigde al aan dat het een bumpy ride zou gaan worden met veel turbulentie en dat het in Vegas ook flink waaide dus ook misschien met de landing wat 'bumpy"

Nu en dat kwma uit, het laatste stuk flinke turbulentie en toen we  de landing in gingen zetten gingen we echt heen en weer, en vlak voordat hij hem aan de grond wil zetten gaan we heel stuk naar links en vleugel naar beneden waardoor we waarschijnlijk gaan crashen, dus die piloot trekt met een noodgang dat vliegtuig op het laatst omhoog, en gaat weer hoogte opzoeken...piloot zegt helemaal niks dus iedereen die zich rot geschrokken is en met klamme handjes zit vraagt zich af, gaat hij het nogmaals proberen of gaan we terug?

Maar idd hij vliegt een lang rondje en we gaan weer richting Vegas, weer zelfde turbulentie en weer heen en weer, iedereen hoopt laat het nu alsjeblieft lukken want anders zullen we wel terug gaan, maar deze keer krijgt hij hem redelijk recht boven de grond en zet hem nu wel neer, wel met een flinke schok maar we staan op de grond pffffffffff

Vrouw naast mij had mij nog verteld dat ze jaren niet gevlogen had omdat ze zo bang was, je kunt je wel indenken hoe ze er nu bij zat...huilend en ze zei dat ze nooit meer zou gaan vliegen..

Ik ben het de eerste dag gelijk maar flink gaan vieren dat ik het overleefd heb, en de drank vloeide rijkelijk :)

Over de rest vd trip kan ik kort zijn, eerste week runde ik wel goed maar de laatste dagen gingen een suk minder, heb 90% gepokerd en 10% blackjack/roulette en pai gow.

De terugweg zat ook weer tegen want mijn vliegtuig kreeg uren vertraging omdat er iemand had overgegeven in het vliegtuig en er moest een speciale reinigingsdienst komen en daarna koest er ook een inspectiedienst komen, dus het was al duidelijk dat ik mijn aansluiting ging missen, en heb toen maar een overboeking geregeld omdat ik anders een dag in Detroit moest gaan blijven en daar had ik weinig zin in.

Kon nu paar uur later vla London naar Amsterdam vliegen, en met flinke vertraging natuurlijk aangekomen, maar de 2 vluchten gingen wel vrij smooth dus dat scheelde weer...

Nog 1 leuke dagtrip gedaan naar the valley of fire met @"Bon Sjans"  tim en @SubAqua, die was erg mooi en gezellig..

s4yns7bckwgk.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...