Spring naar bijdragen

Hoge paartjes


Richard666

Aanbevolen berichten

Het valt mij op dat hoge paartjes zoals, AA en KK, vaak verliezen online.

ligt dat aan mij, of hebben meer mensen het idee dat, die hoge paartjes er alleen zijn om je te naaien.

Alleen als iedereen past pre-flop, kan ik deze handen winnen.

Net nog, ik raise under the gun, 3x bb 600, en 1 call en de sb gaat all-in ongeveer 2700. ik call en de ander called ook.

Flop 2-7-Q ik raise al-in ongeveer nog 4000, en hij called.

De sb heeft A9, ik KK en die ander Q10, niemand suited.

De turn, een 10, en de rivier, natuurlijk een A, dus weer verloren van alle 2.

Als het tijd is om uit het toernooi gegooid te worden, krijg je dit soort handen van de, zogenaamde Random cardgenarator, en het maakt niet uit wie called.

odds;

Pre-flop: A9 27%, KK 60%, Q10 12%.

       flop: A9 11%, KK 69%, Q10 18%.

       Turn: A9 0%,  KK 19%, Q10 80%.

      river: Tuurlijk valt er nog een A, voor als de Q10 was wegegaan natuurlijk. 

Van de laatste 10 keer dat ik een AA of KK had, heb ik 9 keer verloren.

Ze zeggen dat op de lange termijn, win je ze meer dan je verliest, maar of dat geld voor online poker, betwijfel ik!!!

Graag hoor ik jullie mening?

Mvg Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je 1000x all-in gaat met A9 vs KK vs Q10, dat betekent dus dat KK maar 600 keer van de 1000 wint.

De suckouts onthoud je vaak het langst, andersom heb je ook van dit soort mazzeltjes.

Eergisteren verloor ik driemaal in toernooien met AA. De ene keer tegen KQ (fullhouse) de andere keer tegen 55 en 77 waarbij ze een set maakten op de turn of river.

In een ander toernooi won ik zelf met K6 van KK door tweemaal een zes te hitten.

Je kunt er gewoon vanuit gaan dat de RNG van een pokersite volledig te vertrouwen is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Richard666:

Het valt mij op dat hoge paartjes zoals, AA en KK, vaak verliezen online.

ligt dat aan mij, of hebben meer mensen het idee dat, die hoge paartjes er alleen zijn om je te naaien.

Alleen als iedereen past pre-flop, kan ik deze handen winnen.

Net nog, ik raise under the gun, 3x bb 600, en 1 call en de sb gaat all-in ongeveer 2700. ik call en de ander called ook.

Flop 2-7-Q ik raise al-in ongeveer nog 4000, en hij called.

De sb heeft A9, ik KK en die ander Q10, niemand suited.

De turn, een 10, en de rivier, natuurlijk een A, dus weer verloren van alle 2.

Als het tijd is om uit het toernooi gegooid te worden, krijg je dit soort handen van de, zogenaamde Random cardgenarator, en het maakt niet uit wie called.

odds;

Pre-flop: A9 27%, KK 60%, Q10 12%.

       flop: A9 11%, KK 69%, Q10 18%.

       Turn: A9 0%,  KK 19%, Q10 80%.

      river: Tuurlijk valt er nog een A, voor als de Q10 was wegegaan natuurlijk. 

Van de laatste 10 keer dat ik een AA of KK had, heb ik 9 keer verloren.

Ze zeggen dat op de lange termijn, win je ze meer dan je verliest, maar of dat geld voor online poker, betwijfel ik!!!

Graag hoor ik jullie mening?

Mvg Richard

Stop met online spelen met deze mindset.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.