Jimoco84 Geplaatst juni 28, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst juni 28, 2022 Hallo, Na 150 euro te hebben gestort in het casino, maakte ik een mooie winst binnen enkele dagen. Ik heb veel van de winst weer verspeeld maar hield uiteindelijk in totaal een account balans over van €1250,-. Tot mijn grote verbazing werd bijna de helft hiervan ineens van mijn account verwijderd in een ‘debit wallet’. Ze stelen hiermee ruim €560,00 van mijn winst! Ook aangevraagde uitbetalingen worden zonder verdere kennisgeving geannuleerd waardoor het geld steeds weer in mijn account werd gezet, en vervolgens dus door het casino ‘deducted’ wordt. Het casino heeft geen live chat en reageert zeer traag op support vragen. Ook een aangevraagde uitbetaling die ik heb gedaan nu staat al 5 werkdagen op ‘pending’. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charles Geplaatst juni 28, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst juni 28, 2022 Volgens mij is het casino niet meer in de lucht. Net was de website in ieder geval niet bereikbaar. Ook niet al te beste recensies https://nl.trustpilot.com/review/ladylindacasino.com?languages=all Ik zou er maar wegblijven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimoco84 Geplaatst juni 30, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst juni 30, 2022 Het casino is nog steeds online, en mijn withdrawal staat niet meer onder ‘pending’. Helaas heeft het geld mijn bank ook ( nog ) niet bereikt! Grote oplichters met een licentie in Curaçao… Dus waarschijnlijk geen enkele poot om op te staan, of een goede klachtenregeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimoco84 Geplaatst juli 7, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst juli 7, 2022 Helaas is de uitbetaling wederom gecanceld omdat de namen op mijn paspoort niet zouden kloppen. Inmiddels heb ik de uitbetaling opnieuw aangevraagd, maar heb ik een mail gekregen dat mijn account voorgoed is gesloten. Ik weet dus niet of ze nog van plan zijn om uit te betalen. Ze hebben een licentie in Curaçao dus waarschijnlijk kan ik nergens terecht met mijn klacht. Ik ben boos en voel me zeer oneerlijk behandeld, maar waarschijnlijk sta ik machteloos. Hebben jullie misschien nog tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patjakkert Geplaatst juli 7, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst juli 7, 2022 Je kan het nog altijd proberen via een PAB bij casinomeister. Zij hebben nog wel eens dingen voor elkaar gekregen bij zulk soort casino's. Dat gezegd hebbende zou ik er niet al te veel van verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimoco84 Geplaatst juli 8, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst juli 8, 2022 20 uur geleden zei patjakkert: Je kan het nog altijd proberen via een PAB bij casinomeister. Zij hebben nog wel eens dingen voor elkaar gekregen bij zulk soort casino's. Dat gezegd hebbende zou ik er niet al te veel van verwachten. Bedankt voor je reactie, ik heb een profiel aangemaakt op de website. Nu in afwachting van goedkeuring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.