Spring naar bijdragen

Lady Linda confisqueert geld van account en betaalt niet uit


Aanbevolen berichten

Hallo,

Na 150 euro te hebben gestort in het casino, maakte ik een mooie winst binnen enkele dagen. Ik heb veel van de winst weer verspeeld maar hield uiteindelijk in totaal een account balans over van €1250,-. Tot mijn grote verbazing werd bijna de helft hiervan ineens van mijn account verwijderd in een ‘debit wallet’. Ze stelen hiermee ruim €560,00 van mijn winst!

Ook aangevraagde uitbetalingen worden zonder verdere kennisgeving geannuleerd waardoor het geld steeds weer in mijn account werd gezet, en vervolgens dus door het casino ‘deducted’ wordt.

Het casino heeft geen live chat en reageert zeer traag op support vragen. Ook een aangevraagde uitbetaling die ik heb gedaan nu staat al 5 werkdagen op ‘pending’.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas is de uitbetaling wederom gecanceld omdat de namen op mijn paspoort niet zouden kloppen. Inmiddels heb ik de uitbetaling opnieuw aangevraagd, maar heb ik een mail gekregen dat mijn account voorgoed is gesloten. Ik weet dus niet of ze nog van plan zijn om uit te betalen.

Ze hebben een licentie in Curaçao dus waarschijnlijk kan ik nergens terecht met mijn klacht. Ik ben boos en voel me zeer oneerlijk behandeld, maar waarschijnlijk sta ik machteloos. Hebben jullie misschien nog tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei patjakkert:

Je kan het nog altijd proberen via een PAB bij casinomeister. Zij hebben nog wel eens dingen voor elkaar gekregen bij zulk soort casino's. Dat gezegd hebbende zou ik er niet al te veel van verwachten.

Bedankt voor je reactie, ik heb een profiel aangemaakt op de website. Nu in afwachting van goedkeuring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...