Spring naar bijdragen

Toernooi; geen punten gekregen


TV78

Aanbevolen berichten

Meegespeeld met het toernooi van TOTO. Deze keer is Dog House megaways aan de beurt en is het de bedoeling om zoveel mogelijk bonusrondes te halen. Per free spin in een bonus krijg je een x-aantal punten. 

Eerste draai: 5 scatters! Koos helaas voor de sticky wilds. Ik was uit enthousiasme dat hele toernooi alweer vergeten, want anders had ik natuurlijk voor de raining wilds gekozen (= meer spins). Helaas, geen dikke prijs, maar wel meteen genoeg punten voor een top 100 positie in het toernooi, dacht ik.

Maar helaas, kreeg geen enkele punt voor deze bonus. Wel aan alle voorwaarden voldaan. Klantenservice gebeld en die wisten het ook niet: "We gaan het uitzoeken." Volgens de klantenservice heeft het geen nut om nog verder te spelen in dit toernooi. Wel gevraagd over een oplossing na te denken, want nu loop ik toch een prijsje mis en dat vind ik zonde. Ik ben benieuwd...

Iemand eerder hiermee te maken gehad? Wat was het probleem, en belangrijker: de oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...