Spring naar bijdragen

Juli acties


Aanbevolen berichten

 

2 hours ago, Desje said:

Heb vernomen dat vanavond een vette blackjack actie komt vanaf 18:00 tot 21:00 op Unibet! Zeker even een kijkje nemen dus 

Het zal dringen worden, maar dit dus. Tip van de maand!

Jammer dat ik dit handje verlies, maar EUR 100 bonuskaart not too shabby.

1143160519_bandicam2022-07-1118-38-30-2582022-07-1119-02-18-938-1.png.9291feab8b671c4c7ef652017c6c56b5.png

 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minutes ago, Rudi said:

For the record er zit een tafeltje tussen waarbij de minimum inzet EUR 3 is en de bonuskaart EUR 50 waard. 
Eén speler zit daar vanaf 18:00 op 3 stoeltjes. Ook bij Unibet hebben ze enige finetuning te doen voor de promo's.

Dit viel me ook al op. Ik pakte ook een bronzen kaart op een andere tafel en werd gefeliciteerd met een "gouden kaartje van €50".  Ik kreeg ook geen melding van de gewonnen bonuskaart zoals dat op Bingoal altijd gaat.

Ik zat ook even te kijken aan de €50 tafel waar €100 per kaart was te verdienen, er zat daar 1 speler op 2 boxen. Er werd al door de dealer aangekondigd dat de cutting kaart in zicht kwam en dat die nu wel echt moest gaan komen.Voor het dealen van de laatste hand in de shoe zei de dealer al "ze heeft hem toch niet helemaal achterin gestopt?"  en je zag hem nog drie keer naar de kaart kijken toen de betting nog open was. Als ik toen was gaan zitten in een box voor de speler had ik de €100 voor z'n neus weggekaapt. Dat werd ook bevestigd, de eerste kaart was een bonuskaart en de volgende de cutting kaart.

Het is een mix van Vlaamse en Nederlandse dealers. De Vlaamse dealers lijken professioneler en de Nederlanders lopen weer onderling te babbelen.

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Betcity freespins acties stellen hier ook vaak weinig voor, maar zo nu en dan komt er dan ineens 30-50 euro uit. Dus ik doe toch altijd maar mee. Ik vind het ook leuk om min of meer gratis op een slot te kunnen spelen. Alleen laatst hadden ze in een weekend een keer een oersaaie slot (mijn mening). Als je dan ook nog eens vrijwel niks wint vind ik het wel een beetje zonde van m'n tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.