Spring naar bijdragen

Juli acties


Aanbevolen berichten

55 minuten geleden zei TheGreatOne:

Uitbetaling goedgekeurd en incomming, foutje van paar miljoen?

bc3eb447-2f9f-4d94-b662-63bb356dd70d.jpg

Ik vraag me af of je nu nog wel bij TOTO kunt spelen. Als je morgen bijvoorbeeld 50 euro stort dan bestaat er toch een kans dat je die meteen kwijt bent, omdat je volgens TOTO nog "een schuld" van 200 euro bij ze hebt? Ik ben braaf geweest en heb die 200 extra niet opgenomen. Duurde ongeveer een half uur voordat het bedrag weer verdwenen was uit mijn account. Ik ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de mensen die dit onverwachte cadeautje meteen hebben laten uitbetalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Seabert:

Ik vraag me af of je nu nog wel bij Toto kunt spelen. Als je morgen bijvoorbeeld 50 euro stort dan bestaat er toch een kans dat je die meteen kwijt bent, omdat je volgens Toto nog "een schuld" van 200 euro bij ze hebt? Ik ben braaf geweest en heb die 200 extra niet opgenomen. Duurde ongeveer een half uur voordat het bedrag weer verdwenen was uit mijn account. Ik ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de mensen die dit onverwachte cadeautje meteen hebben laten uitbetalen.

Ik ben ook benieuwd (zowel privé als met het Onetime petje op) We gaan het zien maar denk dat ze hun verlies nemen, account waarde is een stuk hoger dan die €200,00 die ze nu hebben weggeven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik ben ook benieuwd (zowel privé als met het Onetime petje op) We gaan het zien maar denk dat ze hun verlies nemen, account waarde is een stuk hoger dan die €200,00 die ze nu hebben weggeven. 

Bij mij staat de de betaling word verwerkt. Deze mail dat de betaling is goedgekeurd heb ik niet ontvangen. Ook ander betalingen die al liepen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Dopey:

die 70 was de inzet of incl de winst die je gemaakt hebt met hun deel van de 200 euro?

Beide. Had zelf ook saldo. Ook dat is verdwenen. Er is ook geen communicatie vanuit TOTO. De bonus pagina is ook helemaal niet meer zichtbaar en mijn uitbetalingen daar word niet op gereageerd. Ze hebben al 170 terug. Die 100 uitbetaling en 70 account saldo. 

bewerkt door Theowkuh (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, Theowkuh said:

Beide. Had zelf ook saldo. Ook dat is verdwenen. Er is ook geen communicatie vanuit Toto. De bonus pagina is ook helemaal niet meer zichtbaar en mijn uitbetalingen daar word niet op gereageerd. Ze hebben al 170 terug. Die 100 uitbetaling en 70 account saldo. 

je hebt wel een kansje dat je een bonusban te pakken hebt.
Op mijn account speelt iets vergelijkbaars* sinds eind april. 

* maar ik heb geen streken uitgehaald

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn 200 na het telefoongesprek met klantenservice gisteren gelijk laten uitbetalen

Avonds een mail ontvangen dat de uitbetaling is verwerkt echter nog niet op mijn bank ontvangen vanochtend normaal is dit bij TOTO wel altijd gelijk de volgende ochtend.

Bij het account van mijn vriendin staat het nog in '' word verwerkt''.

 

Verder geen enkele communicatie behalve de mail over de aantal verdiende tickets van de wekelijkse trekking.

(Misschien hebben we allemaal wel geld ontvangen over een promotie waarvan de uitslag nog niet bekend was?)

Meerdere vrienden van mij hebben namelijk helemaal niks op het account ontvangen.

Tevens lijkt ook mijn bonus pagina op TOTO lijkt verdwenen te zijn.

 

Ik vind dit echt ontzettend rare praktijken alsof wij als spelers hier schuldig aan zijn.

Ik durf eigenlijk niet meer op TOTO te spelen achteraf gezien had ik liever de 200 niet laten uitbetalen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rudi:

je hebt wel een kansje dat je een bonusban te pakken hebt.
Op mijn account speelt iets vergelijkbaars* sinds eind april. 

* maar ik heb geen streken uitgehaald

Ik heb ook geen streken uitgehaald. Ij dacht gewoon geld gewonnen te hebben. We hebben tenslotte acties waar je mee kan winnen. Ook hadden ze een mailtje kunnen sturen of bellen. Beetje slecht opgelost zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.40af525405548fd12d315700c41b3399.png

  • De €5 Live Free Bet is beschikbaar voor spelers van 24 jaar en ouder.
  • De Live Free Bet is alleen in te zetten op live weddenschappen van de wedstrijden van ATP Hamburg van 18 juli t/m 24 juli 2022.
  • De Live Free Bet is te claimen van maandag 18 juli om 09:00u tot en met zondag 24 juli 23:59 uur. Let op: als de wedstrijden zijn afgelopen kun je de Free Bet niet meer gebruiken.  
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook de 200€ Gekregen gisteren en uitbetaald, maar mijn €8,22 die er nog op stond is foetsie.. net gebeld met klantenservice en ze zeggen dat het geld nog terug komt binnenkort, wel heel vaag dat ze nog niet wisten of in je wallet of op je rekening toen ik ernaar vroeg. Uiteraard ook de free spins gekregen, €7,50 eruit getrokken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-7-2022 om 19:51 zei TheHunterBet:

Ik heb ook de 200€ Gekregen gisteren en uitbetaald, maar mijn €8,22 die er nog op stond is foetsie.. net gebeld met klantenservice en ze zeggen dat het geld nog terug komt binnenkort, wel heel vaag dat ze nog niet wisten of in je wallet of op je rekening toen ik ernaar vroeg. Uiteraard ook de free spins gekregen, €7,50 eruit getrokken..

Ik heb  vandaag 1 van de 4 uitbetalingen ontvangen op mijn bank. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.