Jump to content

Let op: Oud Unibet-spelers hebben een bonusblokkade


Recommended Posts

Vandaag na 20 dagen blokkade krijg ik te horen dat de blokkade terecht is. Moest er weer zelf naar vragen op chat of mijn account eindelijk eens gereviewed was.

1 dag na registratie word je geblocked en is volgens hun een terechte blokkade. 

Als je dan een verklaring vraagt krijg je deze niet. Je krijgt de reden niet waarom het dan gegrond is deze blokkade.

Vele discussies later krijg je dan te horen:

- te vaak de bonuspagina bekeken

- te veel op de chat geweest 

- te lange inlog sessies

Dit zouden de redenen zijn voor mijn blokkade.

Het mooie is voor mijn blokkade ben ik 1x op mijn bonuspagina geweest voor mijn free spins. Ben ik 0x op de chat geweest. En mijn inlog sessie is omdat ik geld hebt gestort en gespeeld hebt.

De dag erna had ik geen free spins ben ik op de chat gegaan en bleek er een bonusblokkade te zijn.

Dus al die redenen die ze geven zijn allemaal NA mijn bonusblokkade. Dus niet een gegronde reden om een block er op te zetten na 1 dag registratie.

Ik vind het maar een corrupt zooitje!

20 dagen lang .. gevraagd of mijn account gereviewed kan worden. Om dan te horen het is gegrond .. en dan de redenen horen die niet eens kloppen. 

 

 

 

Edited by S1984
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei S1984:

Vandaag na 20 dagen blokkade krijg ik te horen dat de blokkade terecht is. Moest er weer zelf naar vragen op chat of mijn account eindelijk eens gereviewed was.

1 dag na registratie word je geblocked en is volgens hun een terechte blokkade. 

Als je dan een verklaring vraagt krijg je deze niet. Je krijgt de reden niet waarom het dan gegrond is deze blokkade.

Vele discussies later krijg je dan te horen:

- te vaak de bonuspagina bekeken

- te veel op de chat geweest 

- te lange inlog sessies

Dit zouden de redenen zijn voor mijn blokkade.

Het mooie is voor mijn blokkade ben ik 1x op mijn bonuspagina geweest voor mijn free spins. Ben ik 0x op de chat geweest. En mijn inlog sessie is omdat ik geld hebt gestort en gespeeld hebt.

De dag erna had ik geen free spins ben ik op de chat gegaan en bleek er een bonusblokkade te zijn.

Dus al die redenen die ze geven zijn allemaal NA mijn bonusblokkade. Dus niet een gegronde reden om een block er op te zetten na 1 dag registratie.

Ik vind het maar een corrupt zooitje!

20 dagen lang .. gevraagd of mijn account gereviewed kan worden. Om dan te horen het is gegrond .. en dan de redenen horen die niet eens kloppen. 

 

 

 

Ik heb zonet ook maar weer eens een mail gestuurd. Is toch te gek voor woorden wanneer je gedrag past binnen de ingestelde limieten dat vervolgens een interventie op je account wordt gepleegd. Het is ondertussen 3 weken geleden en verdacht stil vanuit Unibet 🤮

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei SidViscious:

Ik heb zonet ook maar weer eens een mail gestuurd. Is toch te gek voor woorden wanneer je gedrag past binnen de ingestelde limieten dat vervolgens een interventie op je account wordt gepleegd. Het is ondertussen 3 weken geleden en verdacht stil vanuit Unibet 🤮

Op mail reageren ze bijna niet. Kan beter chatten.

Link to comment
Share on other sites

Afgelopen vrijdag wederom contact opgenomen via de Chat. De uitkomst van het gesprek was dat de blokkade terecht was, de controle had inmiddels plaatsgevonden. Er worden allemaal parameters aangedragen, zoals het raadplegen van de bonuspagina etc., waardoor het systeem een signaal genereert om onderzoek in te stellen.

Alle handelingen die ik heb gedaan bij Unibet passen binnen de limieten die we kunnen instellen en de faciliteiten die Unibet biedt, zoals het raadplegen van diverse onderdelen van de website waaronder de bonuspagina. 

Ik heb hun maar geadviseerd om een update op de software uit te voeren. men verschuilt zich achter een systeem dat m.i. niet deugt.

Mijn blokkade duurt nog tot woensdag en dan zou men de ontbrekende welkomstspins vanaf dag 2 onder de loep gaan nemen. Mijn reactie hierop was dat ik er vanuit ging dat die spins sowieso aan mijn account zouden worden toegevoegd. Immers dan zou Unibet misleidende reclame maken en dan ga ik ook eens de KSA contacteren!!!

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Op 1-8-2022 om 23:50 zei SidViscious:

Afgelopen vrijdag wederom contact opgenomen via de Chat. De uitkomst van het gesprek was dat de blokkade terecht was, de controle had inmiddels plaatsgevonden. Er worden allemaal parameters aangedragen, zoals het raadplegen van de bonuspagina etc., waardoor het systeem een signaal genereert om onderzoek in te stellen.

Alle handelingen die ik heb gedaan bij Unibet passen binnen de limieten die we kunnen instellen en de faciliteiten die Unibet biedt, zoals het raadplegen van diverse onderdelen van de website waaronder de bonuspagina. 

Ik heb hun maar geadviseerd om een update op de software uit te voeren. men verschuilt zich achter een systeem dat m.i. niet deugt.

Mijn blokkade duurt nog tot woensdag en dan zou men de ontbrekende welkomstspins vanaf dag 2 onder de loep gaan nemen. Mijn reactie hierop was dat ik er vanuit ging dat die spins sowieso aan mijn account zouden worden toegevoegd. Immers dan zou Unibet misleidende reclame maken en dan ga ik ook eens de KSA contacteren!!!

Iedereen is nu zogenaamd terecht geblokkeerd. Gewoon onzin natuurlijk. Wat ik zei .. corrupt zooitje.

Link to comment
Share on other sites

Het leuke is vandaag is mijn bonusblokkade ten einde. Maand uitgezeten. Werd van de week gezegd als blokkade er af is krijg je de welkomstbonus er op. Staat het er niet vraag ernaar in chat dan voegen wij ze toe.

Nou je raad het al .... vandaag geen spins... vraag er naar in chat.......

 

Nee dit word automatisch gedaan waarschijnlijk morgen, nog even geduld... als morgen nog niet op staat even in de chat navragen dan voegen we ze toe.

Ik heb serieus nog nooooooooit zo'n slechte site en/of service of klantenmedewerkers meegemaakt.

Link to comment
Share on other sites

Mijn persoonlijke ervaringen met Unibet NL: aanvankelijk had ik er last van dat cash uit de blackjack promo niet werd uitgekeerd. Vermoedelijk door zo'n 'bonusblokkade'. Ook had ik wat problemen met hoe de blackjack promo was ingericht cq hoe sommige andere spelers daar in mijn ogen misbruik van maakten. Het contact met de klantendienst was niet heel goed.

Toch zijn inmiddels beide issues naar mijn tevredenheid opgelost.

De klantendienst heeft uiteindelijk ook alle issues opgevolgd. Alles bij elkaar ben ik toch tevreden over de klantendienst van Unibet.

Vergelijkend: I heb ook voortdurend issues lopen bij andere aanbieders.

Voor mij heeft met name Toto met afstand de slechtste klantendienst. Issues aldaar worden alleen bij uitzondering ooit kundig afgehandeld. Holland Casino is de op 1 na slechtste.

Typische issues die ik aanbreng bij klanten diensten zijn meer geschikt voor 2e lijns of vipsupport afhandeling dan voor de eerstelijns support. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mijn bonus blokkade was afgelopen donderdag verlopen, sindsdien ontving ik veel bonussen maar nog geen welkom spins vanaf dag 2 van de promotie. Zonet een chatsessie gestart en de spins werden keurig toegevoegd. Probleem opgelost na mijn geduld behoorlijk op de proef te hebben gesteld.

Met frisse moed weer aan de slag bij Unibet!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Hoi,

Aangezien ik dit topic eerder gestart ben (was toch een ander topic zie ik net), hierbij een update. Met goede afloop!

Vandaag kreeg ik zowel per e-mail, maar ook via een bericht dat er free spins zouden klaar staan bij Book of Dead. Ook ontving ik nog een private message van Unibet als reactie op deze post, waarin werd aangegeven dat er gisteren problemen waren, en dat het nu opgelost zou moeten zijn. Men leest hier dus ook mee, wat zeker positief te noemen is.

Reden genoeg dus om te gaan kijken of de free games er nu wel zijn. Zowel bij de spellen Runner6runner als bij Book of Dead komen er geen free spins naar voren. Zodoende heb ik weer hulp ingeroepen via de chat. Wat blijkt nu. De free games kan ik volgens de servicedesk terugvinden onder bonussen, waar ik deze eerst dien te accepteren. Nou, dat bleek het juiste antwoord te zijn. Ik kon daar zowel de free spins voor Runner6runner als voor Book of Dead accepteren. Daarna stonden de free spins ook inderdaad gereed. Ik ben dus goed geholpen door de servicedesk. 

Het enige wat men wel zou kunnen verbeteren is om in de communicatie waarin wordt aangegeven dat ze gereed staan te melden dat deze eerst nog ergens geaccepteerd of geactiveerd moeten worden. Dat was mij vanuit de ontvangen berichten niet duidelijk. Verbeterpunt is dus om daar aan te geven waar je ze kan accepteren. 

Gisteren heb ik trouwens ook op die plek gekeken waar ik deze free spins kon accepteren en ik weet zeker dat daar gisteren niets bij stond daarover. Dat is dan waarschijnlijk het technische probleem geweest. Al met al dus goed opgelost. Met Runner6runner enkele Euro's gewonnen en bij Book of Dead kreeg ik de drie boeken in de een na laatste free spin (dat was uiteraard gewoon geluk). Dit leverde me ruim 10 Euro op.  Al met al is het dus prima opgelost door Unibet

Groeten, Marcel.

 

Edited by mslangen777
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...