Spring naar bijdragen

Brunsie's Betten vanuit de Business Club


Brunsie

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Op 21-2-2023 om 22:35 zei Hansheem:

Is er al iets bekend over de nieuwe datum?? De vorige wedstrijd is natuurlijk afgelast. 

aantal keer off line naar gevraagd maar geen reactie gekregen. 

Kleine reminder! Het seizoen is bijna voorbij en we hebben helaas nog niks gehoord, zowel online als offline niet. 
 

Gaat dit nog doorgang vinden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Toch jammer dit. Tuig je een mooie actie op om hem vervolgens dood te zwijgen als er gevraagd word naar hoe we het kunnen afhandelen. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. 

Als je dan een actie uitschrijft geef er dan op zijn minst een gevolg aan, nee is ook een antwoord hè, maar doodzwijgen vind ik echt niet netjes. 

mij probeer het gewoon nog een keer. 
 

@Brunsie @TheGreatOne  Komt er nog een gelegenheid voor de prijswinnaars? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brunsie is een tijdje niet op het forum geweest, ik vermoed dat de samenwerking met Onetime tenminste is opgeschort.

Mooie tickets waren natuurlijk te danken aan Brunsies uitstekende contacten in het voetbalwereldje.

Nu het event helaas niet is doorgegaan, voelt niemand zich verantwoordelijk om dit verder voor je af te handelen.

Beetje awkward om daar over door te jengelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

Brunsie is een tijdje niet op het forum geweest, ik vermoed dat de samenwerking met Onetime tenminste is opgeschort.

Mooie tickets waren natuurlijk te danken aan Brunsies uitstekende contacten in het voetbalwereldje.

Nu het event helaas niet is doorgegaan, voelt niemand zich verantwoordelijk om dit verder voor je af te handelen.

Beetje awkward om daar over door te jengelen.

Ik snap wel dat @Hansheem hier iets van vindt. Het is ook niet heel netjes gegaan. Ik heb @Brunsie gevraagd om een reactie. 

Aan de andere kant: Onetime deed en doet behoorlijk veel voor de community en af en toe kan er iets mis gaan. Op sommige momenten geven we veel en krijgen we ook niet altijd wat terug...

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rudi:

Brunsie is een tijdje niet op het forum geweest, ik vermoed dat de samenwerking met Onetime tenminste is opgeschort.

Mooie tickets waren natuurlijk te danken aan Brunsies uitstekende contacten in het voetbalwereldje.

Nu het event helaas niet is doorgegaan, voelt niemand zich verantwoordelijk om dit verder voor je af te handelen.

Beetje awkward om daar over door te jengelen.

Tja, dat mag je vinden. Fijne dag hè 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...