Spring naar bijdragen

Eurojackpot gewijzigd


Song

Aanbevolen berichten

De pagina; "Eurojackpot: alles wat je wil weten – WIN €90 miljoen!" is wat verouderd. Er zijn tegenwoordig twee trekkingen in de week en het jackpotbedrag is hoger geworden.

2 vragen:

In het artikel staat; "Een slimmere loterij om te spelen is een Nederlandse loterij aangezien die een uitbetaalpercentage heeft van 60%." welke loterij wordt bedoeld, de staatsloterij?
Ook staat er in het artikel "Wanneer de jackpot maximaal staat, dan willen we soms met een aantal Onetimers gezamenlijk loten kopen en een poule maken", in welke rubriek staat dat?

Ik kwam vandaag iets tegen wat me nog niet eerder was opgevallen op de site van de Eurojackpotloterij, er staat;
"Je kan in ieder deelnemend land Eurojackpot spelen. Echter, indien je een geldprijs wint dan kan je de geldprijs alleen innen in het land waar je het deelnamebewijs hebt aangeschaft. Voorbeeld; je koopt een Eurojackpot deelname in Duitsland en wint een prijs. Dan kan je je geldprijs alleen innen in Duitsland. De wet- en regelgeving omtrent de kansspelbelasting is in ieder deelnemend land anders en de kansspelbelasting wordt afgedragen in het land van verkoop. Inhoudelijke vragen over de wet- en regelgeving kan je stellen bij de deelnemende landen."
Aangezien de kansspelbelasting erg hoog is in Nederland "loont het" om elders mee te doen.... De Jackpot staat nu op 117 miljoen en ik ben best bereid op 29% af te dragen... 😉

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Song:

120 miljoen is het maximum waar ie nu op staat, dus hij moet nu vallen, dus nu is de beste kans om een poule te maken, hij moet, volgens mij, aanstaande vrijdag vallen omdat dit het maximum is.

Nee hoor hij moet nu niet vallen, als. Niemand de jackpot heeft wordt de hoofdprijs en de andere prijzen hoger , en dan staat ie volgende week (dinsdag) gewoon weer op 120miljoen.

ik speel altijd mee als hij op Max staat (vroeger 90 mil) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-7-2022 om 12:24 zei DeValsspeler:

Zeker doorgegaan met kopen tot er eindelijk nummer 1 op stond. 😂

 

Op 21-7-2022 om 10:13 zei TheGreatOne:

Dit ging wel heel erg makkelijk! 7 loten gekocht via mijn Nederlandse loterij account. @Song mocht er een wonder gebeuren dan vergeet ik je niet!

Schermafbeelding 2022-07-21 om 10.12.04.png

Je moet wel beloven dat als je die jackpot wint Armijn dat je dan de hele Onetime community meeneemt naar The Strip en ons dan trakteert op sushi en Coca Cola😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-7-2022 om 12:24 zei DeValsspeler:

Zeker doorgegaan met kopen tot er eindelijk nummer 1 op stond. 😂

Beste DeV...kijk eens goed naar die afbeelding van de nummers van die 7 loten van The Great One...het lijkt wel op een een befaamde short sample screenshot van de roulette van Dobbelsteen.Of The Great One nu ook een prijs gaat winnen🤔...ik ga voor de enkelvoudige kansen...maar heb er een hard hoofd in😆

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-7-2022 om 22:04 zei rhellevo:

Nee hoor hij moet nu niet vallen, als. Niemand de jackpot heeft wordt de hoofdprijs en de andere prijzen hoger , en dan staat ie volgende week (dinsdag) gewoon weer op 120miljoen.

ik speel altijd mee als hij op Max staat (vroeger 90 mil) 

De jackpot is toch echt 120 miljoen dat is de max, die afgelopen vrijdag is gevallen, dit staat er op de wet van Eurojackpot bij de FAQ:

Wat gebeurt er als de Jackpot op 120 miljoen staat, en niet valt?

De Jackpot is altijd maximaal 120 miljoen. Indien de 120 miljoen niet valt, wordt het prijzengeld dat op basis van deze betreffende prijsklasse zou worden toegevoegd, toegekend aan de eerstvolgende prijsklasse waarin een winnaar is. In het geval van het niet vallen van de Jackpot van 120 miljoen, is dit de tweede prijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Song:

De jackpot is toch echt 120 miljoen dat is de max, die afgelopen vrijdag is gevallen, dit staat er op de wet van Eurojackpot bij de FAQ:

Wat gebeurt er als de Jackpot op 120 miljoen staat, en niet valt?

De Jackpot is altijd maximaal 120 miljoen. Indien de 120 miljoen niet valt, wordt het prijzengeld dat op basis van deze betreffende prijsklasse zou worden toegevoegd, toegekend aan de eerstvolgende prijsklasse waarin een winnaar is. In het geval van het niet vallen van de Jackpot van 120 miljoen, is dit de tweede prijs

Precies zoals ik zei, de jackpot gaat niet omhoog , maar wel de hoofdprijs en de andere prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...