Spring naar bijdragen

Betaald voor freespins, nooit ontvangen


Bas00074

Aanbevolen berichten

Gisteren had ik in mijn account een bonus aanbieding, 15 free spins op Banana Town bij een storting van €25,- . Leuk meegenomen, echter na het storten geen free spins. Live chat gestart, even cookies verwijderen. Werkte niet, uur later live chat gestart, “ik heb hem voor je klaar gezet”. Niet dus, paar uur later nog eens een live chat: “we hebben storing”. Vandaag, 24 uur verder maar een mail gestuurd. “Met een uur is het opgelost” niet dus. Weer de live chat: “nog een uurtje”. Nog steeds niet. Klaarblijkelijk lastig. Ik heb betaald voor iets maar niet gekregen. De lakse manier hoe hier mee wordt omgegaan is dramatisch. Nu is helemaal geen contact meer mogelijk omdat de live chat eruit ligt. Via de mail heb ik weer een antwoord gekregen dat het vandaag geregeld is. Nog steeds niet.    Iemand enig idee wat ik hier mee kan doen?  

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bas00074:

Gisteren had ik in mijn account een bonus aanbieding, 15 free spins op Banana Town bij een storting van €25,- . Leuk meegenomen, echter na het storten geen free spins. Live chat gestart, even cookies verwijderen. Werkte niet, uur later live chat gestart, “ik heb hem voor je klaar gezet”. Niet dus, paar uur later nog eens een live chat: “we hebben storing”. Vandaag, 24 uur verder maar een mail gestuurd. “Met een uur is het opgelost” niet dus. Weer de live chat: “nog een uurtje”. Nog steeds niet. Klaarblijkelijk lastig. Ik heb betaald voor iets maar niet gekregen. De lakse manier hoe hier mee wordt omgegaan is dramatisch. Nu is helemaal geen contact meer mogelijk omdat de live chat eruit ligt. Via de mail heb ik weer een antwoord gekregen dat het vandaag geregeld is. Nog steeds niet.    Iemand enig idee wat ik hier mee kan doen?  

Ik heb precies hetzelfde probleem en kom er ook niet uit met support.

 

 

Schermopname (223).png

Schermopname (222).png

bewerkt door pokerinfo (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit ook nog te wachten op de freespins vanaf dag 2. Via de chat heb ik vernomen dat er een Interventie op mijn account is uitgevoerd na 1 dag spelen binnen alle limieten die niet eens bijzonder waren. Ben vervolgens uitgesloten van Bonussen tot 3 augustus, geen promoties zichtbaar, geen pokermissies. Vervolgens weer een mail gestuurd voor nadere uitleg en een ontvangstbevestiging ontvangen, niet meer en niet minder. 

Mijn ervaringen met Unibet zijn op dit moment dus heel slecht, terwijl ik vroeger als goede klant zeer gewaardeerd werd in de vorm van allerlei attenties in de vorm van behoorlijke verjaardagbonussen, cadeautjes in de vorm van Shirts, zonnebrillen, boeken etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...