Spring naar bijdragen

Hansie Hansie's betting the underdog challenge 2022/2023


Hansheem

Aanbevolen berichten

Beste Onetimers, 

Nog heel even en de eredivisie gaat weer beginnen. En ja... dan denken we allemaal hetzelfde... 

 Ajax kampioen, Vitesse WEER teleurstellend en AZ speelt best leuk voetbal......image.png.2480f2ec8d3c8bbc57fa563d2ade055c.png

Tenzij ... *pling* image.png.56497d5ea0787bf1f5ae9f417f0a5d4c.png

In navolging van een aantal leuke topics op het forum waarin leden van het forum een bepaalde road to succes beschrijven (denk aan de valsspeler, TGO of Dennmann) ga ik ook een poging wagen om op een leuke manier een seizoen lang mijn weg naar succes te beschrijven. 

Wat ga ik doen? De nietsverhullende titel heeft het al een beetje verraden natuurlijk maar het idee is dat: ->

als de eredivisie straks gaat beginnen ik elke wedstrijd in de competitie (dat zijn dus 306 wedstrijden) ik in ga zetten op de underdog. 

image.png.3b2c341faeaf59d1cd709c0d612887b3.png

Ja ... dat dus! Dat wil zeggen dat ik in ga zetten per wedstrijd op de hoogste quotering, bijvoorbeeld de wedstrijd
AZ - PSV -> 2,10 - 3,25 - 1,95 .... Dan zet ik dus in op het gelijke spel. 😁|
Ajax - Vitesse -> 1,45 - 2,29 - 4,50 .... dan zet ik dus in op Vitesse

Stiekem twijfel ik nog of ik niet beter de draw no bet kan doen, maar ik ben ook benieuwd naar jullie input in deze! 

In dit topic ga ik precies bijhouden hoe dit gaat verlopen, ik geef wekelijks een update en ga ook proberen van tevoren te delen hoe mijn lijstje eruit ziet. 
Ik speel elke wedstrijd als single en de inzet is, onder voorbehoud van wijzigingen, 2,50 per wedstrijd. 

Ik ben heel erg benieuwd of een dergelijke tactiek winstgevend is, we zien natuurlijk af en toe weleens dit soort "verhalen" opduiken dat het +EV is... maar ik wil het aan den lijve ondervinden, en natuurlijk met deel ik dit avontuur met jullie!

5 Augustus gaan we weer los in de eredivisie dus geef dit topic een volgje, een likeje en steun me met leuke reacties tijdens het spannende seizoen! 

image.png.2ffcb98b56907a042553eb2177cb1da3.png

bewerkt door Heem (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke plaatjes in dit topic.

Als je blindelings de hoogste odd van elke wedstrijd pakt en 306 weddenschappen afsluit met min of meer gelijke inzet of gelijke mogelijke opbrengst,
kom je ongeveer uit op de marge over de totale inzet.

Er zullen aardig wat weddenschapjes tussen zitten op tegenstanders van 020 of PSV, ik weet niet uit mijn hoofd of de marges daar op nou extra laag of extra hoog waren.
En ook weet ik niet of dat je veel boosted odds of specials gaat tegenkomen.

Met een beetje geluk speel je misschien net quitte of verlies je 2% van je inleg.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-7-2022 om 10:04 zei Reno:

Dit heeft dacht ik @DeValsspeler wel eens gedaan met gelijkspel en dan steeds verdubbelen als het niet goed ging of zoiets.....resultaat geen idee. Elk geval denk ik dat je lange termijn verliest, maar een seizoen kan soms rare uitslagen hebben. 

Ja dat is ook wel een beetje mijn verwachting, het mooiste is natuurlijk als je straks een keer PSV - Fortuna hebt en dat ze gewoon met 0-3 eraf gaan. dan heb je zo een quotering van 20x binnen en daar moet je het een beetje van hebben denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-7-2022 om 12:35 zei Rudi:

Leuke plaatjes in dit topic.

Als je blindelings de hoogste odd van elke wedstrijd pakt en 306 weddenschappen afsluit met min of meer gelijke inzet of gelijke mogelijke opbrengst,
kom je ongeveer uit op de marge over de totale inzet.

Er zullen aardig wat weddenschapjes tussen zitten op tegenstanders van 020 of PSV, ik weet niet uit mijn hoofd of de marges daar op nou extra laag of extra hoog waren.
En ook weet ik niet of dat je veel boosted odds of specials gaat tegenkomen.

Met een beetje geluk speel je misschien net quitte of verlies je 2% van je inleg.
 

Wow je denkt dus maar 2% op lange termijn te verliezen. 306 wedstrijden a 1 euro inleg en dus 300 netto over te houden?

Dacht dat de bookies wel vaak 6-10 % pakten. Maar als je boosted odds mee kan pakken en die vallen goed...jah dan kan het leuk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei driekwart:

Misschien idee om dit te doen maar dan ajax psv en feyenoord achterwege te laten? Dan best kans om winstgevend te zijn

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Hier heb ik inderdaad over nagedacht, die verliezen gemiddeld maar 3 tot 4 keer per jaar. Vorig jaar verloor Ajax van - psv, eagles en az … dankzij de eagles, die leverde 21x op draai je iets onder break-even, dus je kunt ook het gokje wagen dat ze dit jaar twee van dit soort slechte wedstrijden hebben… ga ik nog even over nadenken en wellicht nog een jaartje terug analyseren. 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-7-2022 om 22:08 zei Heem:

Beste Onetimers, 

Nog heel even en de eredivisie gaat weer beginnen. En ja... dan denken we allemaal hetzelfde... 

 Ajax kampioen, Vitesse WEER teleurstellend en AZ speelt best leuk voetbal......image.png.2480f2ec8d3c8bbc57fa563d2ade055c.png

Tenzij ... *pling* image.png.56497d5ea0787bf1f5ae9f417f0a5d4c.png

In navolging van een aantal leuke topics op het forum waarin leden van het forum een bepaalde road to succes beschrijven (denk aan de valsspeler, TGO of Dennmann) ga ik ook een poging wagen om op een leuke manier een seizoen lang mijn weg naar succes te beschrijven. 

Wat ga ik doen? De nietsverhullende titel heeft het al een beetje verraden natuurlijk maar het idee is dat: ->

als de eredivisie straks gaat beginnen ik elke wedstrijd in de competitie (dat zijn dus 306 wedstrijden) ik in ga zetten op de underdog. 

image.png.3b2c341faeaf59d1cd709c0d612887b3.png

Ja ... dat dus! Dat wil zeggen dat ik in ga zetten per wedstrijd op de hoogste quotering, bijvoorbeeld de wedstrijd
AZ - PSV -> 2,10 - 3,25 - 1,95 .... Dan zet ik dus in op het gelijke spel. 😁|
Ajax - Vitesse -> 1,45 - 2,29 - 4,50 .... dan zet ik dus in op Vitesse

Stiekem twijfel ik nog of ik niet beter de draw no bet kan doen, maar ik ben ook benieuwd naar jullie input in deze! 

In dit topic ga ik precies bijhouden hoe dit gaat verlopen, ik geef wekelijks een update en ga ook proberen van tevoren te delen hoe mijn lijstje eruit ziet. 
Ik speel elke wedstrijd als single en de inzet is, onder voorbehoud van wijzigingen, 2,50 per wedstrijd. 

Ik ben heel erg benieuwd of een dergelijke tactiek winstgevend is, we zien natuurlijk af en toe weleens dit soort "verhalen" opduiken dat het +EV is... maar ik wil het aan den lijve ondervinden, en natuurlijk met deel ik dit avontuur met jullie!

5 Augustus gaan we weer los in de eredivisie dus geef dit topic een volgje, een likeje en steun me met leuke reacties tijdens het spannende seizoen! 

image.png.2ffcb98b56907a042553eb2177cb1da3.png

Ik vind inzetten op een gelijkspel niet wedden op de Underdog. 
Als je echt wilt wedden op de underdog dan schrap je gelijkspel uit je spel en ga je inderdaad inzetten via Draw No Bet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YESSSSS!!! Vanavond gaan we los, en voor vanavond heb ik ook meteen een ideaal stappenplan ontwikkeld om de avond perfect door te komen. 

1. Zorgen dat de vrouw moet werken --> Check!
2. Zorgen dat je kind kapot is aan het einde van de dag --> Dierentuin met oma, dus... Check!
3. Bier koud --> Check! 
4. Zorgen voor een grote TV met ESPN --> Check! 

Het lijstje van deze week is zoals je hieronder ziet, ik ga na het weekend in de originele post een Excel delen waarin ik alle administratie bij ga houden, maar dat komt dus na het weekend. 

tot slot was er nog de vraag hoe ik hem aan ging vliegen... met of zonder gelijkspel.
Na veelvoudig bestuderen van alle feedback, het leggen van 34 tarot kaarten en het ritueel offeren van 3 frikandelbroodjes aan de oppermachtige "Ventrem inanis est" (translate het maar even) ben ik tot de conclusie gekomen dat: 

Ik begin met regulier de underdog, dus geen draw no bet maar gewoon... wie zuigt er waarschijnlijk het meest? ... Die kies ik! 

Allez, genoeg geklapt, lets make some moneyyyzzzzzzz ! 

Lijstje week 1: 

image.png.995cd98783a0fa6f900758d80789ae0b.png

Groen is de favoriet, oranje gaat winnen 😆

bewerkt door Heem (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-8-2022 om 18:11 zei Desje:

Dit is ook wel een leuke.. 

Den Bosch - Eindhoven = Eindhoven grote leegloop ten opzichte van vorig seizoen 

Heracles - ADO = Denk zelf dat Heracles gaat tegenvallen. Vandaar ADO gezien de quotering 

NAC - Helmond = Helmond veel geïnvesteerd in de selectie. Gezien de quotering is het een gokje waard 

C88BFB3E-3CFF-41C9-A58C-3DFC59E9288F.jpeg

Altijd goed opgebouwd, deze ook; alleen helaas alle 3 fout. Ga zo door Hans, want vaak lukt het wel met jouw tips 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

POTJANDOEDELDUBBELTJES! 🤐

Wat een potentie dit weekend zeg... Feyenoord achter, Ajax achter en RKC 2-0 voor... tja soms heb je dat. 

Ik kan de originele post niet maar aanpassen, dus gaat het een rolling forward post worden, mocht er toch behoefte zijn aan de Excel (voor eigen gebruik wellicht) geef het even aan dan deel ik hem.

Dit weekend zijn er gelukkig wel een aantal dingen duidelijk geworden... 

1. Ik ga overstappen op bet365 voor alle weddenschappen, tenzij er meer dan 1,50 euro verschil zit in de quotering. In plaats van schrapen voor een stuivertje meer op een andere bookie denk ik dat de vroege uitbetaling meer waarde heeft. Immers dan was RKC een winnende bet geweest met een waarde van 10 euro... dat zijn behoorlijk wat stuivertjes harken op andere bookies!

2. Ik ga 10 wedstrijden het op deze manier doen, dus door een outright te kiezen, dan ga ik evalueren of een draw no bet wellicht toch meer de moeite loont, deze week 3 gelijkspelen, niet overdreven veel maar waar ligt het kantelpunt? ..  na 10 ronden lijkt me een goed evaluatiemoment om te kijken hoe we in beide scenario's ervoor staan. Ik heb dus ook de DNB scenario's uitgewerkt. 

3. Ik ben een groot Ajax fan...maar zoals een gezegde luidt: "Every man has his price" ... bij mij was dat blijkbaar een quotering van 14 😆😂

Tot nu toe dus een verlies van 10,93! Hop naar volgend weekend. 

image.png.dc4ffa276360e6bb2d49600512384cc0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeeeeeeeeeerrdemorgen, 

dit weekend zijn we gezellig een paar dagen naar mijn geboortestadje Den Haag dus maak ik er een iets beknoptere aankondiging van dit keer. 

nevah duh less ga ik zoals aangekondigd mij beperken tot bet365 en ga ik volle bak voor de vroege uitbetaling. 

de eerste quotering voor vanavond staat op € 3,60 en is voor de thuisploeg Excelsior! 

de resterende teams plaats ik later deze middag, maar voor nu… fijne bloedverziekkendtyfushete vrijdag toegewenst! 
 

image.jpeg.875472589576dfa8a668fc0f7d28feca.jpeg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, je kunt twee dingen zeggen over het weekend.

1. FUCK het was warm
2. Dullemedosie....best warm zo deze dagen

Als rasechte Hagenees begon het weekend heel vreemd. Ik was weer even een lekker lang weekend met het gezin terug naar mijn roots, in Den Haag omdat mamskie jarig was ... het was dan ook een vreemde gewaarwording toen ik na het laatste fluitsignaal een kleine horlepiep inzette voor de winst van een ROTTERDAMSE club 😆. Echter zoals ik al zei, every man has his price en principes zijn er om te verkopen, dus zonder gêne sprong ik op de tafel en scandeerde ik de namen van de gehele selectie van Excelsior! #letsgooo ! 

De vreugde was echter van zeer korte duur😐... zowel RKC, Cambuur, Heerenveen, GAE, Sparte, Groningen en fortuna wisten op een zeer professionele manier mijn goede bui de nek om te draaien en het dreigende plusje dat we op vrijdag in zicht hadden verdween als warme zeik in een doorgetrokken wc pot😅. Gelukkig..... gelukkig hadden we onze strijders uit Nijmegen🤘 nog die de meubelen moesten redden en dat deden ze met een overtuiging die zijn weerga niet kenden. Er was wat twijfel bij mij of zij echt de underdog waren... maar met een quote van 2.6 op Volendam en 2.62 op NEC was de keuze gelukkig juist. 🧐

Ik sloot het weekend niet af met een horlepiep maar ook niet met een traan... er is nog genoeg te spelen en er is nog genoeg te verdienen maar laten we hopen dat onze Mickey Mouse competitie zijn naam weer snel waar gaat maken en dat de underdogs gaan presteren!  🤞

Vrijdag, nieuwe ronde, nieuwe kansen! 

image.png.83f9ab4606251147d4d930d1bad86fcd.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zooooooooooo een beetje later dan geplanned maar alsnog even de update. 

De zaterdag was natuurlijk magistraal met 3 uit 3 winsten! ... de zondag weer iets minder, maar goed dat nemen we dan maar voor lief want we hebben winst gedraaid, en daar draait het om in het leven... geluk, gezondheid en geld...vooral heel veel geld! Volgend weekend nieuwe ronde nieuwe kansen, maar vooralsnog lopen we niet heel erg achter de feiten aan #tevreden

image.png.2f1dfc04533a5cbc205dce6119a2e2a2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOPPAAAAA!!!! 

Weer een weekend voorbij en we beginnen "die leipe mula te maken" mensen! 

Een mooie vroege uitbetaling bij RKC en een aantal mooie resultaten van Volendam en Sparta zorgen voor een mooi groen plusje van bijna 2 euro. 🤑image.png.f9f5275284efa8cd75be0a4568dc888a.png

 

bewerkt door Hansheem (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Hansie! Ik ben enthousiast en juich een initiatief als deze toe. Lees dit nu pas, je gaat er wel mee door I assume?

————-

Een aangepaste variant door te Martingalen op een gelijkspel is ook food for thought. Geen tafellimiet, en als wel; meerdere bookies. En het andere issue; gelimiteerde bankroll. Lijkt me ook overkomelijk. Is er een topic over gemaakt destijds @DeValsspeler?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...