Spring naar bijdragen

Hansie Hansie's betting the underdog challenge 2022/2023


Hansheem

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

We gaan gewoon door .... al is het met een stuk minder goede moed nu we bijna niks meer winnen. Je kunt goed merken dat het seizoen in een vergevorderd stadium is en de kaarten langzaamaan geschud worden. Ondanks dat er wat topploegen punten hebben laten liggen zijn het vooral de middenmoters waarbij de quote dicht bij elkaar ligt die het moeten verdienen ... en ja die kwartjes vallen allemaal de verkeerde kant op. 

Over de helft, en dit is het resultaat: 

Draw no bet maakt een flink verschil door het grote aantal gelijke spelen, maar ... die klapper... die quote 20x gaat nog komen natuurlijk! We houden hoop.  (Overigens de groene W is van vroege uitbetaling)

 

image.png.a8be048fcb0475833f40eeb6583b5ceb.png

bewerkt door Hansheem (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Oke, het heeft even geduurd, maar de competitie is afgelopen en ik heb alle administratie bijgewerkt...!! Ik ben trouw doorgegaan met het zetten van de betjes en helaas... waren we maar gestopt op het hoogtepunt. 

De conclusie zoals je die beneden ziet is jammer genoeg dat het NIET winstgevend is om altijd maar op de underdog te zetten. Nederland is blijkbaar toch iets teveel een Mickey Mouse competitie waar de verschillen tussen de topteams en kleinere teams te groot zijn. Wellicht volgend jaar de premier league? 

Deel 1 is wat ik heb gespeeld, namelijk 1x2 en deel 2 is de theorie als ik hem op daw no bet had gespeeld. 
Draw no bet is dus iets minder interessant lijkt het, maar de bottom line is natuurlijk dat dit experiment hopeloos heeft gefaald! 

image.png.653f9c274771ab3bb800a33a676f577b.png

Bedankt voor het volgen en on to the next ! 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reno:

Hoeveel heb je totaal ingezet...komt dat een beetje overeen met huisvoordeel van de bookies 5% 10 % 15 %

Wat ik zie aan je cijfers -11% 12%....te kleine sample en 1 2 wedstrijden anders en je hebt een a der beeld. elk geval de 8% verkies je wel. 

Ik heb 2.5 ingezet op elke wedstrijd (dus 306 wedstrijden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.