Spring naar bijdragen

Unibet Happy Hour Blackjack problemen


Rudi

Aanbevolen berichten

Ik speel graag blackjack en zeker als er een promo loopt.

Sinds begin juli loopt bij Unibet een promo 'Happy Hour Blackjack'.
Tijdens promo-tijden, doordeweeks tussen 18:00-21:00 tm 30 september wordt op een selectie aan EUR5/10/25/50 tafels per slof een bonuskaart ingeschud,
die een cash value van twee keer tafel minimum oplevert voor de speler die hem krijgt.
De promo is qua opzet vergelijkbaar met vele andere promo's maar runt over meer tafels, een langere periode en met een goede waarde van bonuskaarten.

De uitvoering of organisatie van deze promo is echter heel erg slecht. Dit zijn de pijnpunten:

  • integriteit van de spellen. 
    • er wordt niet opgetreden tegen misbruikers van de promo en dit maakt spelen zeer onaantrekkelijk voor Jan-met-de-Pet.
      Als je niet uit Vlaanderen komt, is er dagelijks één tafel op stake EUR 25 beschikbaar, en twee op stake EUR 50, waarvan eentje pas vanaf 18:00u.
      De twee vroeger geopende tafels worden tussen 16:30 en 17:00 bezet door één speler op enkele accounts, of misschien een paar vrienden op enkele accounts.
      Met een trucje kunnen zij op meerdere tafels tegelijk spelen, en spelen elk op 2 of 3 boxen. 
      Het spelen op maximaal 3 boxen tegelijk is mogelijk en toegestaan buiten promo-tijden.
      Vanaf dat deze speler(s) beginnen tot aan begin van de promotijd om 18:00 spelen ze niet of het absolute minimum om niet door time-out van tafel gekickd te worden.
      De dealers accepteren dit speelgedrag apatisch. Klachten in de chat worden afgepoeierd door chat moderator.
      Dealers weigeren om de floor manager te laten kijken naar wat gebeurt en weigeren ook om een 'table reset' om 18:00 te vragen bij de floor manager.
      Met schriftelijke klachten bij Unibet support wordt niet zichtbaar iets gedaan, want elke middag/avond bezet dezelfde gast(en) weer de tafels.
      Bij de klachten heb ik expliciet gevraagd deze door de fraude-afdeling te laten bekijken, maar de klachten zijn daar niet terecht gekomen of er wordt niks mee gedaan. (belooft wat voor poker?) 
      Om 18:00 gaat de tafel-limiet van maximaal 3 boxen per speler naar 1 box per speler. Zonder tafel reset kunnen reeds 'spelende' spelers wel doorgaan op het aantal boxen dat ze reeds bezetten.
      Nieuwe spelers vissen aldus elke avond achter het net op Unibet blackjack 6 (EUR 25) en BJ Unibet VIP 1 (EUR 50) . De enige tafel met stakes hoger dan een tientje is dan Unibet NL blackjack VIP (EUR 50) waar ze elk 1 box mogen spelen. Er zijn hooguit 3 spelers die een beetje doorspelen en verder is het aan- en uitzitten van goudzoekers.
      Dit maakt het spelen van deze promo buitengewoon onaantrekkelijk.
  • uitbetaling van de cash van de bonuskaarten
    • volgens de voorwaarden van de promo worden de ontvangen bonuskaarten van maandagen tm woensdagen op donderdagavond 18:00 uitbetaald, en die van donderdag- en vrijdagavond op maandagavond 18:00. Ik heb me bij aanvang van deze promo netjes aangemeld en ben gaan meespelen, en heb op de eerste donderdag gereclameerd dat ik geen cash ontvangen had. De daaropvolgende maandag en donderdag hetzelfde. Ik heb inmiddels naar schatting EUR 2200 aan cash uit bonuskaarten niet ontvangen.
      Aan correspondentie en een telefoongesprek met de klantendienst van Unibet houd ik een gevoel over dat de klantendienst met betrekking tot dit issue onkundig is. 
      Er is me toegezegd dat naar dit issue nog een keer opnieuw gekeken wordt.

De Evolution live studio of studioos van Unibet zijn industrie-standaard. Dat is geen compliment.
LeoVegas op de sports blackjack tafels en de aanbieders met de studio's in Scheveningen en Eindhoven zetten een fijnere ervaring neer.
Ik stel niet eens hoge eisen aan techniek van dealers en ook vind ik het niet heel erg als ze continu onderling aan het kletsen zijn, dan zet ik het geluid uit.
Zodra dealer kaarten bij de verkeerde boxen gaan neerleggen moeten ze misschien iets meer op het spel letten.
Er is enorm veel kwaliteits winst te halen als de brushes/ floor managers wat meer op de integriteit van de spellen (zie boven) en op de dealers zouden letten. 

@Unibet Helpdesk kijk nog eens naar hoe je deze promo runt aub. 

bewerkt door Rudi
van diverse mensen heb ik vernomen dat ze het Happy Hour graag een uur later op de avond verschoven willen krijgen aub, ivm werk en Sesamstraat (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een aantal avonden deze promo gespeeld, maar gelukkig geen problemen met uitbetalen ondervonden. Het tijdstip is wat onhandig, maar hier zal bewust voor gekozen zijn. 

Verder zijn er een aantal dealers die wat bijzonder gedrag vertonen, veel ouwehoeren waardoor er niet snel gedeeld wordt. Gelukkig zijn er ook dealers die met de speler meedenken en soms het tempo opschroeven om voor 21 uur nog een bonuskaart aan de speler uit te delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dagelijkse cheating is weer aan de gang, tenzij de tafels om 18:00u gereset worden.

De speler(s) op tafels Unibet6 en VIP1 spelen niet of het absolute minimum om niet van tafel gekickd te worden.

@Unibet Helpdesk letten jullie wel een beetje op de integriteit van de live poker games, of gaat dat hetzelfde als bij de live blackjack?

image.jpeg.1baaed14526ee0f4659a0bda4848533f.jpegimage.jpeg.70d36ecfcae3f09984ba67184771b802.jpeg

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah holla holla,

het is ook niet allemaal slecht, vrij goed eigenlijk.
De promo draait op vele tafeltjes, voor een lange duur en met een mooie waarde aan bonuskaarten.

Voor de tafel 50+ die vanavond voor ons als NL spelers beschikbaar was: Unibet NL blackjack VIP hadden we een groepje prima dealers
 en ook een fijn groepje spelers, een stuk of 5 spelers die lekker doorspeelden.
Ik denk dat er vanavond een stuk of 10 bonuskaarten zijn verdeeld, redelijk verspreid over de spelers, ook wat vriendschappelijke chat.

Met het spelen op 1 box op een vlot spelende tafel gedurende promo tijden ben ik content.

De issues van 5 tot 6 spelen zich af op een 'internationale' tafel.
Ik heb bericht gekregen dat hier naar gekeken wordt en daar ben ik tevreden mee.

Voor andere mensen zou ik het wel fijn vinden als er vanaf 6 uur ook tenminste 1 tafeltje EUR 25 (voor gold bonus card) beschikbaar zou komen,
want dat is misschien precies hun gewenste stake. Hoeft niet per se exclusief voor NL te zijn.

image.png.6a108a424f7975b1900dc20df7f68335.png

Veel plezier voor iedereen die aan de promo meedoet. Ik hoop nog af en toe aan te kunnen schuiven aan de 50 tafel (Platinum) 
Mijn nickname aan tafel is dezelfde als hier ♠️ 

  

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update over de blackjack promo:
vanmiddag kreeg ik eerst een beetje vreemde mail in opvolging van een support issue van een tijd geleden.

Vanaf half vijf zat(en) de speler(s) weer alle boxen van BJ Unibet 6 en BJ Unibet VIP1 te bezetten.
Deze speler(s) doet er langer dan 6 minuten per handje over, net genoeg om niet van tafel gekickd te worden.

Ik kreeg wel signalen dat er om 18:00u een tafel reset zou plaatsvinden. 
Deze heb ik net misgelopen omdat ik net met de hond aan het wandelen was, maar toen ik weer keek om een paar minuten over zes was de tafel seating wel iets gewijzigd. De speler in kwestie zat naar schatting nog op maar 8 van de 14 boxen: nog steeds op 2 tafels en 2 boxen per account.

Lichte vooruitgang dus, er zijn nu ook enkele plekken vrij gevallen voor de andere spelers.

Zelf aangeschoven op NL blackjack VIP, en we zitten voor het eerst met een volle tafel!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Bij mij heeft de uitbetaling van de bonuskaartjes ook even op zich laten wachten.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met de 'bonusblokkade' die op mijn account stond, een bekend probleempje bij meer accounts en hopelijk opgelost.

Ik kreeg vanmiddag een 'premiestorting' van EUR 2090 in mijn account, dat komt mooi overeen met mijn schatting van de misgelopen bonuskaartjes.
Veel dank voor degenen die dit issue voor me in orde hebben gemaakt, ik ga een keer goed lunchen van het extra geld. 😋 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi bedrag@rudi , en daar gaat vast nog wel meer bij komen. Zelf speel ik af en toe tussen de bedrijven door op de 5 en 10 euro tafeltjes. Tot nu toe is alles prima uitgekeerd. Wel vervelend dat een aantal dealers veel te veel onderling aan het praten zijn. Daardoor zit je soms echt te wachten tot er gedeeld wordt. Dat heb ik ook meerdere malen via de chat aangegeven bij de dealers. Ook de regelmatige misdeals zijn vrij irritant. Gelukkig wordt dat doorgaans vrij snel opgelost, dat maak je elders ook wel eens anders mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unibet 6 , de internationale EUR 25 tafel:

image.png.f4ddfebb7327cbbea4545463cdab64c3.png

BJ Unibet 1, de internationale EUR 50 tafel:

image.png.a2083f7f688417617eaf189c84696e64.png

Ons eigen NL 50 tafeltje:

image.png.581f6e3451cc81f8d6b9241f77a46e74.png

 

Zelf heb ik vandaag nu ook een reguliere uitbetaling van een bonuskaartje gehad.

Op de internationale tafels zie ik in ieder geval zeven verschillende namen. 
Op beide tafels wel dezelfde namen op dezelfde boxen, hetgeen zou kunnen wijzen op botting/scripting voor de seats,
maar ziet er alvast een stuk beter uit dan voorheen. 

Morgen check ik nog een keer of iedereen een eerlijke kans krijgt op een box op één van de tafeltjes, ziet er redelijk goed uit op dit moment. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen dinsdagavond en woensdagavond de happy hour blackjack gespeeld. Dinsdag 2x 20 euro bonuskaart en woensdag 3x 20 euro bonuskaart gewonnen. De dealers gaven aan dat dit tot 72u kon duren voordat het op je bankroll stond. Tot op heden nog niks ontvangen. Inmiddels bij Unibet aangeklopt en ze leggen het bij Evolution. Heb er eerlijk gezegd geen goed gevoel over....

Hebben meer mensen hier last?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Ferris:

Afgelopen dinsdagavond en woensdagavond de happy hour blackjack gespeeld. Dinsdag 2x 20 euro bonuskaart en woensdag 3x 20 euro bonuskaart gewonnen. De dealers gaven aan dat dit tot 72u kon duren voordat het op je bankroll stond. Tot op heden nog niks ontvangen. Inmiddels bij Unibet aangeklopt en ze leggen het bij Evolution. Heb er eerlijk gezegd geen goed gevoel over....

Hebben meer mensen hier last?
 

Heb je je aangemeld voor de promotie? Bij mij bleek dat het probleem te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Ferris:

Nee, heb mezelf nergens voor aangemeld (moest dit dan)?

Echter zag ik zojuist dat ik de 100 euro (5x € 20.-) op mijn bankroll heb staan. Duurde wat langer dan de 72u die de dealer melden maar het staat er op.

Ja, op de promotie pagina stond een aanmeldknop die ik in elk geval gemist had. Aangezien jij het wel hebt gekregen heb je je blijkbaar toch aangemeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...