Spring naar bijdragen

Slingo, een combinatie van angst, pure paniek en euforie


DennMann

Aanbevolen berichten

Soms lees je op het forum of in de Whatsapp groep wel eens dat een mede OneTimer een dikke hit heeft gehad op een gokkast. Dan denk je, oh gaaf, die moet ik ook eens proberen! Maar de verhalen over eveneens grote verliezen lees je eigenlijk nooit. Totdat ik het onderstaande bericht van @JackPot tegen kwam.

 

image.png.7fca68cb4c880de7562447a701cd66e3.png

En toen dacht ik eigenlijk precies hetzelfde. Gaaf, ook maar eens proberen! Ik wist vervolgens niet waar ik in terecht kwam. Slingo is een enorme rollercoaster!

In een grijs verleden had ik Slingo al eens gespeeld, maar wist niet helemaal meer hoe het zat. Dus ik snel €50 storten op Betcity en gaan met die banaan.

Mijn eerste ronde speel ik op de Slingo variant van Sweet Bonanza. Mijn eerste euro verdwijnt als sneeuw voor de zon, totdat ik er achter kom dat je nog extra ballen kunt kopen. Voor €0,02 wil ik dat best wel doen.

Vervolgens maak ik een rij vol en kost het volgende balletje me €1,25. Ook prima. Na ongeveer 5 ballen extra kopen ben ik €8,25 lichter en win ik maar liefst twee hele euro’s! Nu snap ik wel waarom @JackPot hier €600 verloor.

Hoe moet het dan wel?
Na een half uurtje spelen ging het een beetje op en af. You win some, you loose some. Voordat ik verder ging spelen heb ik eerst even wat leeswerk gedaan en daar gaf @Rudi aan dat je de hoogste RTP kunt krijgen door rijen zo snel mogelijk vol te maken.

Anderzijds gaf hij ook aan dat ballen bijkopen goedkoper is/blijft als je rijen juist niet direct vol maakt. Slingo geeft namelijk ook jokers die je op bepaalde plekken kunt neerzetten.

Met mijn nieuwe strategie ging ik aan het werk en haalde ik eindelijk ook af en toe een mooie hit binnen! 

image.png.a101358dde15c31410df9be864b4ca9e.png

 

De bonusgames
Wat ik overigens wel een erg goede toevoeging vind, zijn de bonusgames. Bij sommige slots maak je tijdens het spelen kans op bonusgames, bij de andere win je geen geld maar juist een bepaalde bonusgame. Dat maakt het spel spannend en zorgt ervoor dat je de interesse niet verliest!

image.png.e92c62d54c67ac2d2eec93972548e91b.png

 

Kopen, of niet kopen?
Zoals jullie in het screenshot hier boven konden zien, won ik €35 met een totale inzet van €8,06. En dat terwijl je met slechts €1 begint. Je kunt nog een ronde bijkopen voor €11,86. Als je dit mist, dan is de inzet ongeveer €20, met nog steeds €35 als prijs. Ik had hier een gokje kunnen wagen maar heb toch gekozen voor €35 innen. Wat zeggen de experts hiervan?

Zelf zat ik regelmatig in een tweestrijd; kopen, passen, uitbetalen, huilen of lachen? Alles kwam voorbij!

Mijn conclusie
Slingo is een leuk spel, maar als ik het nog een keer ga spelen neem ik een bankroll van een paar honderd euro mee. Wil je echt kans maken op de Fullhouse, dan ga je dat niet redden met een balans van €50. De prijs voor extra ballen kan enorm oplopen en €50 kun je er zo doorheen jagen.

Dus neem een paar centen mee, een zak met stalen ballen en duik onder in de wereld van Slingoooooooooooooooo!

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Slingo is populair in de UK en US, dat is 90% van hun omzet. 

Het is wel vet voor echte gokkers. Gewoon doorrammen en kijken waar het schip strand. 

Je hebt ook classic slingo's, om een board vol te maken. Die zijn niet zo volatiel als bij Slingo Starburst. Waar je echt een full house will hebben voor een beetje resultaat. 

Er komen nog een paar leuke aan: 
Slingo Deadliest Catch (25 oktober) - branded by discovery
Slingoooooooal - 24 november - WK spel
Slingo bells - kerst thema. 

Als ik kijk naar de populaire slingo's in termen van unieke spelers en waarde inzetten, dan zie je ook voornamelijk UK / US content:
- Slingo Rainbow Riches
- Slingo Lucky Lary Lobestermania
- Slingo Davinci Diamond

En dan stukje lager op de lijst: Slingo Starburst en Slingo Sweet Bonanza, wat wel EU content is. 

blackjack Xchange is ook een spel van Slingo, bij deze blackjack variant kan je een kaart wisselen. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.