Jump to content

Recommended Posts

48 minuten geleden zei jantje:

Ik heb niet alles gelezen maar die bonus kun je toch gewoon cancellen? Om vervolgens je balans uit te betalen? 

Daarnaast, gewoon volhouden. 

Lees even de terms en voornamelijk deze sectie: Complaints and Notices
Dien een klachten in, en wacht het proces af. 

Als dit niet resulteert in het gewenst resultaat dan gaan we naar een ADR. Als dat niet werkt gaan we naar de MGA. 

Gr. Jan

Wat dacht je van een PAB>>>>>CM?

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei DennMann:

Oh wauw, dat is wel heel smerig zeg. Ze proppen gewoon een bonus in je account. En dit doen ze dus elke(!) woensdag.

Heb je ook al eens geprobeerd om niet het hele bedrag uit te betalen, maar een kleiner deel? Kan me zomaar voorstellen dat als je een (klein) deel uitbetaald, dit onder de radar blijft.

Je kan bij dit shit casino maar duizend euro per keer aanvragen en dan moet je 72 uur wachten en als alles is goedgekeurd dan pas mag je weer een withdrawl doen van 1000 euro en maar 7000 euro per maand 😣

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei jantje:

Ik heb niet alles gelezen maar die bonus kun je toch gewoon cancellen? Om vervolgens je balans uit te betalen? 

Daarnaast, gewoon volhouden. 

Lees even de terms en voornamelijk deze sectie: Complaints and Notices
Dien een klachten in, en wacht het proces af. 

Als dit niet resulteert in het gewenst resultaat dan gaan we naar een ADR. Als dat niet werkt gaan we naar de MGA. 

Gr. Jan

7D9D9F6D-47E1-4160-818F-3CC29FF85C56.thumb.png.4049ad7c661bda355d973e53716ee11b.png

Link to comment
Share on other sites

De MGA laat me niet lachen die doen helemaal niks! Heb 3 weken gewacht op een uitbetaling van 15k van Rant casino van de Gammix group. Bleven me maar om documenten vragen zelf van deposits van meer dan een half jaar terug terwijl ik toen daar niet eens speelde maar omdat het een casino van de Gammix group was moet ik het maar aanleveren. Uiteindelijk meerdere mensen mee bezig geweest zelfs een officiële klacht ingediend bij de MGA heb niet eens een reactie erop terug gehad. Eind van de rit balans weggespeeld en klaar met online gokken! Nederlandse gokmarkt is sowieso al kapot gemaakt met al die onzinnige regels en de buitenlandse casinos naaien je gewoon een oor aan.  Als ik wil gokken ga ik wel naar een landbased casino.

Link to comment
Share on other sites

22 uur geleden zei Hollander:

De MGA laat me niet lachen die doen helemaal niks! Heb 3 weken gewacht op een uitbetaling van 15k van Rant casino van de Gammix group. Bleven me maar om documenten vragen zelf van deposits van meer dan een half jaar terug terwijl ik toen daar niet eens speelde maar omdat het een casino van de Gammix group was moet ik het maar aanleveren. Uiteindelijk meerdere mensen mee bezig geweest zelfs een officiële klacht ingediend bij de MGA heb niet eens een reactie erop terug gehad. Eind van de rit balans weggespeeld en klaar met online gokken! Nederlandse gokmarkt is sowieso al kapot gemaakt met al die onzinnige regels en de buitenlandse casinos naaien je gewoon een oor aan.  Als ik wil gokken ga ik wel naar een landbased casino.

Heb je wel eerst de klachten procedure gevolgt van het casino? Als er van ons een klacht bij de MGA terecht komt wordt deze altijd doorgestuurd, wel met de vraag: of de klachten procedure is doorlopen. Zo niet, dan wordt de klacht inderdaad niet in behandeling genomen.

Dus altijd eerst klacht proces doorlopen zoals de operator op haar site heeft staan, meestal in de terms. Werkt dat niet, dan naar de MGA. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

8 uur geleden zei jantje:

Heb je wel eerst de klachten procedure gevolgt van het casino? Als er van ons een klacht bij de MGA terecht komt wordt deze altijd doorgestuurd, wel met de vraag: of de klachten procedure is doorlopen. Zo niet, dan wordt de klacht inderdaad niet in behandeling genomen.

Dus altijd eerst klacht proces doorlopen zoals de operator op haar site heeft staan, meestal in de terms. Werkt dat niet, dan naar de MGA. 

 

Uiteraard heb ik eerst een klacht in gediend bij het casino zelf. Heb tevens iemand van Casino guru nog een poging laten doen om de zaak op te lossen. Allemaal zonder resultaat net als de officiële klacht bij de MGA de hele online casino wereld is een lachertje geworden! Bij de Nederlandse online casino’s kan je nog geen bonus van 20 euro kopen maar wel spins van 100 euro per stuk doen en de buitenlandse casino’s naaien je gewoon…Voor mij is de lol er ondertussen wel af jammer genoeg.

Link to comment
Share on other sites

Wil even laten weten dat ik vanmorgen 1000 euro heb ontvangen op mijn bankrekening… nu de rest nog.. dus uiteindelijk al wel iets betaald … heel veel documenten op moeten sturen heel veel mails gestuurd , goede hulp van Jan gehad dat ik alles even moet afwachten en niet moest spelen wat ik ook niet heb gedaan wilde dit toch even laten weten aan jullie 

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

8 minuten geleden zei TheGreatOne:

Heel fijn nieuws zeg!!

Ja super hè vanmorgen weer een uitbetaling gedaan dus weer even afwachten maar goed … had nog weinig hoop dat dit casino nog zou uitbetalen… maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit 🤪

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements




×
×
  • Create New...