Spring naar bijdragen

Brunsie's voetbalvragen


Brunsie

Aanbevolen berichten

We spelen vandaag voor een free bet van € 20,-.
Dat betekent dat ik weer heel erg mijn best gedaan heb om een moeilijke vraag te verzinnen. 

Ik voetbal zelf bij Union in Malden. Er is één huidige profvoetballer die in een buitenlandse competitie voetbalt die geboren is in Malden. Wie is hij? 
Daarnaast is er één huidige profvoetballer die in een buitenlandse competitie voetbalt die is begonnen bij Union. Wie is hij?

Ik ben dus op zoek naar twee namen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minutes ago, Brunsie said:

We spelen vandaag voor een free bet van € 20,-.
Dat betekent dat ik weer heel erg mijn best gedaan heb om een moeilijke vraag te verzinnen. 

Ik voetbal zelf bij Union in Malden. Er is één huidige profvoetballer die in een buitenlandse competitie voetbalt die geboren is in Malden. Wie is hij? 
Daarnaast is er één huidige profvoetballer die in een buitenlandse competitie voetbalt die is begonnen bij Union. Wie is hij?

Ik ben dus op zoek naar twee namen.

Wat ik heb kunnen vinden is:

Bram Nuytinck als geboren in malden, nu bij udinese calcio

Mink Peeters als de ex union malden speler die nu in dubai speelt volgens zijn eigen twitter en instagram tenminste

Als dit goed is, dan cashen we dit als groep uit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de cash-out van gisteren starten we vandaag een nieuwe ronde voor een free bet van € 1,-
Dit wordt voorlopig de laatste ronde die we spelen. Wordt er geen fout gemaakt en wordt er niet gecasht dan casht de free bet automatisch uit als de vraag van 30 september goed beantwoord wordt.

Het Nederlandse voetbal staat bol van clubs wiens naam bestaat uit afkortingen. Denk aan VVV, MVV of RKC. Welke club die ooit in het betaalde voetbal actief was heeft de langste afkorting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Brunsie:

Na de cash-out van gisteren starten we vandaag een nieuwe ronde voor een free bet van € 1,-
Dit wordt voorlopig de laatste ronde die we spelen. Wordt er geen fout gemaakt en wordt er niet gecasht dan casht de free bet automatisch uit als de vraag van 30 september goed beantwoord wordt.

Het Nederlandse voetbal staat bol van clubs wiens naam bestaat uit afkortingen. Denk aan VVV, MVV of RKC. Welke club die ooit in het betaalde voetbal actief was heeft de langste afkorting?

Maakt het nog uit in welke divisie er gespeeld werd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik gisteren meer dan genoeg andere dingen te doen had, is het stellen van een voetbalvraag er even bij in geschoten. Ik sponsor de pot daarom weer met € 2,50 zodat deze nu € 5,- waard is. Dat betekent dat we vandaag spelen voor € 7,50.

Deze vraag gaat over clubkleuren. 
Hoewel shirtdesigns nogal eens veranderen, blijven de clubkleuren van de meeste clubs altijd hetzelfde. Er is echter één uitzondering. Bij welke club uit het Nederlandse betaalde voetbal zijn de clubkleuren meermaals veranderd? Ze speelden onder andere in het groen-wit en rood-wit alvorens ze terug keerden naar de kleuren waarmee de club werd opgericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Brunsie:

Omdat ik gisteren meer dan genoeg andere dingen te doen had, is het stellen van een voetbalvraag er even bij in geschoten. Ik sponsor de pot daarom weer met € 2,50 zodat deze nu € 5,- waard is. Dat betekent dat we vandaag spelen voor € 7,50.

Deze vraag gaat over clubkleuren. 
Hoewel shirtdesigns nogal eens veranderen, blijven de clubkleuren van de meeste clubs altijd hetzelfde. Er is echter één uitzondering. Bij welke club uit het Nederlandse betaalde voetbal zijn de clubkleuren meermaals veranderd? Ze speelden onder andere in het groen-wit en rood-wit alvorens ze terug keerden naar de kleuren waarmee de club 

Na behoorlijk zoekwerk denk ik het gevonden te hebben. Het is SC Cambuur

We proberen verder te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We spelen vandaag een cryptische vraag voor een free bet van € 10,00

De vader van deze fortuinlijke nog altijd als profvoetballer actief zijnde verdediger met een koninklijk verleden speelde in het betaalde voetbal onder andere voor RKC en TOP Oss. Wie is deze zoon die aan zijn armen te zien niet aan belonefobie lijdt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Brunsie:

We spelen vandaag een cryptische vraag voor een free bet van € 10,00

De vader van deze fortuinlijke nog altijd als profvoetballer actief zijnde verdediger met een koninklijk verleden speelde in het betaalde voetbal onder andere voor RKC en TOP Oss. Wie is deze zoon die aan zijn armen te zien niet aan belonefobie lijdt?

Jeetje, je bedenkt ze wel 🤣. Ik heb gezocht op vader/zoon, waarbij de zoon verdediger is. Verder gekeken naar tatoeages bij de zoon. Vervolgens of de vader bij RKC en TOP Oss gespeeld heeft. Na al deze stappen (het lijkt wel dagbesteding) kwam ik uit op de zoon van Edwin de Wijs, namelijk Jordy de Wijs die momenteel bij Fortuna Düsseldorf speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MarAlkmaar:

Jeetje, je bedenkt ze wel 🤣. Ik heb gezocht op vader/zoon, waarbij de zoon verdediger is. Verder gekeken naar tatoeages bij de zoon. Vervolgens of de vader bij RKC en TOP Oss gespeeld heeft. Na al deze stappen (het lijkt wel dagbesteding) kwam ik uit op de zoon van Edwin de Wijs, namelijk Jordy de Wijs die momenteel bij Fortuna Düsseldorf speelt.

Het moet niet te gemakkelijk worden, @MarAlkmaar😉
Maar je speurneus is correct. Ik was inderdaad op zoek naar Fortuna (vandaar Fortuinlijk) Düsseldorf verdediger Jordy de Wijs. Knap gevonden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Brunsie:

Het moet niet te gemakkelijk worden, @MarAlkmaar😉
Maar je speurneus is correct. Ik was inderdaad op zoek naar Fortuna (vandaar Fortuinlijk) Düsseldorf verdediger Jordy de Wijs. Knap gevonden!

Begint de one woman show te worden 🤣

Ik hoop dat morgen iemand anders erbij komt. Ga wel zoeken natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We spelen vandaag voor een free bet van €12,50.

Niet iedere voetballer wordt na zijn loopbaan trainer, technisch directeur, scout of spelersmakelaar. Sommigen richten zich ook daadwerkelijk op een maatschappelijke carrière. Welk beroep beoefend ex-FC Utrecht verdediger Herman Verrips tegenwoordig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Brunsie:

We spelen vandaag voor een free bet van €12,50.

Niet iedere voetballer wordt na zijn loopbaan trainer, technisch directeur, scout of spelersmakelaar. Sommigen richten zich ook daadwerkelijk op een maatschappelijke carrière. Welk beroep beoefend ex-FC Utrecht verdediger Herman Verrips tegenwoordig?

Ik zal wachten met het antwoord te geven 🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...