Brunsie Posted August 24, 2022 Author Report Share Posted August 24, 2022 1 uur geleden zei SmartAce: Volgens mij is dat Jozef Chovanec de 2e van links op de middenrij In overleg mer Dopey, cashen we uit als het goed is t.b.v. de groep die een goed antwoord heeft gegeven in deze streak. Helaas... Jozef Chovanec staat op beide foto's. Tweede van links op de middelste rij op de eerste foto Tweede van rechts op de middelste rij op de tweede foto Het juiste antwoord was Flemming Povlsen (derde van links op de achterste rij van de eerste foto, de foto met Romario) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted August 25, 2022 Author Report Share Posted August 25, 2022 We beginnen vandaag weer voor een free bet van € 1,- Om jullie meer kans op een leuke free bet te geven, stel ik voor dat we het spel verlengen tot 30 september 2022. De vraag voor vandaag is: Wie was voor Giovanni van Bronckhorst gisteren met Rangers FC de laatste Nederlandse trainer die zich met een buitenlandse club via de voorronden voor het hoofdtoernooi van de Champions League plaatste? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neversplittens Posted August 25, 2022 Report Share Posted August 25, 2022 Ik kan wel gokken maar weet het gewoon niet dus laat m liggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarAlkmaar Posted August 25, 2022 Report Share Posted August 25, 2022 14 minuten geleden zei Neversplittens: Ik kan wel gokken maar weet het gewoon niet dus laat m liggen. Ik durf het ook niet aan. Kom niet verder dan Koeman in 2014 met Feyenoord, maar durf dat nog niet als antwoordde geven. Want misschien weet een ander het zeker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted August 25, 2022 Report Share Posted August 25, 2022 Feyenoord is geen buitenlandse club😃 alhoewel ze dit seizoen wel heel veel buitenlanders halen. Het is iig een lastig op te zoeken eentje, ik zat zelf aan dick advocaat te denken met zenit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner2241 Posted August 25, 2022 Report Share Posted August 25, 2022 2015 man united. L v Gaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner2241 Posted August 25, 2022 Report Share Posted August 25, 2022 9 uur geleden zei Brunsie: We beginnen vandaag weer voor een free bet van € 1,- Om jullie meer kans op een leuke free bet te geven, stel ik voor dat we het spel verlengen tot 30 september 2022. De vraag voor vandaag is: Wie was voor Giovanni van Bronckhorst gisteren met Rangers FC de laatste Nederlandse trainer die zich met een buitenlandse club via de voorronden voor het hoofdtoernooi van de Champions League plaatste? V gaal 2015, man united. En we spelen door natuurlijk;) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarAlkmaar Posted August 25, 2022 Report Share Posted August 25, 2022 2 uur geleden zei SmartAce: Feyenoord is geen buitenlandse club😃 alhoewel ze dit seizoen wel heel veel buitenlanders halen. Het is iig een lastig op te zoeken eentje, ik zat zelf aan dick advocaat te denken met zenit. Feyenoord is inderdaad geen buitenlandse club. Dat covid brein van mij werkt regelmatig niet zoals voorheen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted August 25, 2022 Author Report Share Posted August 25, 2022 2 uur geleden zei Werner2241: V gaal 2015, man united. En we spelen door natuurlijk;) Correct Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted August 26, 2022 Author Report Share Posted August 26, 2022 Voor een free bet van € 2,50: PSV is bij de loting voor groepswedstrijden in de Europa League gekoppeld aan het Noorse Bodo/Glimt. In het voor PSV zo succesvolle Champions League seizoen 2004/2005 werd er ook gespeeld tegen een Noorse tegenstander in de poulefase. Wie was destijds de keeper van PSV in die wedstrijden? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted August 26, 2022 Report Share Posted August 26, 2022 15 minutes ago, Brunsie said: Voor een free bet van € 2,50: PSV is bij de loting voor groepswedstrijden in de Europa League gekoppeld aan het Noorse Bodo/Glimt. In het voor PSV zo succesvolle Champions League seizoen 2004/2005 werd er ook gespeeld tegen een Noorse tegenstander in de poulefase. Wie was destijds de keeper van PSV in die wedstrijden? Dat waren Zoetebier en Gomes die allebij 1 duel keepten. En door maar weer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted August 26, 2022 Author Report Share Posted August 26, 2022 1 uur geleden zei SmartAce: Dat waren Zoetebier en Gomes die allebij 1 duel keepten. En door maar weer Correct Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted August 27, 2022 Author Report Share Posted August 27, 2022 Voor een free bet van € 5,- Onana; Veltman, Sanchez, De Ligt, Riedewald (81. De Jong); Schöne (70. Van de Beek), Klaassen, Ziyech; Traoré, Dolberg (62. Neres), .......... Wie ontbreekt er in deze opstelling en wie was de tegenstander in deze wedstrijd van Ajax? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted August 27, 2022 Report Share Posted August 27, 2022 Nou ajaxfans, laat je horen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted August 27, 2022 Report Share Posted August 27, 2022 45 minutes ago, Brunsie said: Voor een free bet van € 5,- Onana; Veltman, Sanchez, De Ligt, Riedewald (81. De Jong); Schöne (70. Van de Beek), Klaassen, Ziyech; Traoré, Dolberg (62. Neres), .......... Wie ontbreekt er in deze opstelling en wie was de tegenstander in deze wedstrijd van Ajax? Younes en het was tegen manchester united Door maar weer! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarAlkmaar Posted August 27, 2022 Report Share Posted August 27, 2022 1 uur geleden zei SmartAce: Younes en het was tegen manchester united Door maar weer! Wat ben je weer heerlijk snel 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted August 28, 2022 Author Report Share Posted August 28, 2022 23 uur geleden zei SmartAce: Younes en het was tegen manchester united Door maar weer! Correct! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted August 28, 2022 Author Report Share Posted August 28, 2022 We spelen vandaag voor een free bet van € 7,50 De vraag is als volgt: Welke club is vaakst gepromoveerd en gedegradeerd naar en uit de Eredivisie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted August 28, 2022 Report Share Posted August 28, 2022 Buikgevoel zonder ook maar enig speurwerk op Internet : Sparta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabert Posted August 28, 2022 Report Share Posted August 28, 2022 FC Volendam, maar dit antwoord telt niet omdat ik de tweede ben. 😬 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted August 28, 2022 Report Share Posted August 28, 2022 Gelukkig was de vraag niet gequote anders was er weer een streak om zeep geholpen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted August 28, 2022 Report Share Posted August 28, 2022 1 hour ago, Brunsie said: We spelen vandaag voor een free bet van € 7,50 De vraag is als volgt: Welke club is vaakst gepromoveerd en gedegradeerd naar en uit de Eredivisie? Dat is Volendam We gaan door voor het tientje ( mits goed natuurlijk) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted August 28, 2022 Author Report Share Posted August 28, 2022 6 uur geleden zei SmartAce: Dat is Volendam We gaan door voor het tientje ( mits goed natuurlijk) Ik zal omdat het vandaag de laatste dag van de zomervakantie is bij wijze van hoge uitzondering over mijn hart strijken en doen alsof ik het Sparta-antwoord niet gelezen heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted August 29, 2022 Author Report Share Posted August 29, 2022 We spelen vandaag voor een free bet van € 10,00. Het begin van de jaren '90 rommelde het wat in de Eerste Divisie. Clubs kwamen erbij (TOP Oss) en clubs verdwenen (SVV, FC Wageningen). Eén club kwam én ging in een tijdsbestek van twee jaar. Hoewel het betaalde voetbalavontuur voor deze club ietwat een deceptie was, werd de eerste competitiewedstrijd in de Eerste Divisie wel gewonnen. Hoe heette deze club en welke speler scoorde twee keer in de ouverture? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted August 29, 2022 Report Share Posted August 29, 2022 15 minutes ago, Brunsie said: We spelen vandaag voor een free bet van € 10,00. Het begin van de jaren '90 rommelde het wat in de Eerste Divisie. Clubs kwamen erbij (TOP Oss) en clubs verdwenen (SVV, FC Wageningen). Eén club kwam én ging in een tijdsbestek van twee jaar. Hoewel het betaalde voetbalavontuur voor deze club ietwat een deceptie was, werd de eerste competitiewedstrijd in de Eerste Divisie wel gewonnen. Hoe heette deze club en welke speler scoorde twee keer in de ouverture? Eindelijk weer eens een weet vraag VC Vlissingen, ik moest wel opzoeken dat Remco van Keeken 2 keer scoorde We gaan door voor de 12.50 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts