Spring naar bijdragen

Onetime Coach van het jaar - Subleague van start


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Onze @Dopey is lekker actief in onze whatsapp Onetime sport groep (wil je hier ook in geef even een seintje via PM met je telefoonnummer) en kwam met dit leuke idee:

Beste Onetimers/voetbal liefhebbers,

Aanstaande vrijdag start de Eredivisie voetbal. Ik heb op Coach van het jaar een subleague aangemaakt. Deze is open voor iedereen die mee wilt doen, dus ook voor jullie. Voor diegene die het spel niet kennen. Je maakt een team klaar met een fictief budget van 32 miljoen, daar kies je max 1 speler per team 11 basis + 4 reserve spelers. Zij zullen dus elk weekend punten voor je scoren dmv doelpunten,assist, winnen of de doelman/verdedigers die de 0 houden.

Wij organiseren dit voor de eerste keer en tot dusver hebben we 8 OneTime deelnemers, en ik verwacht er nog wel wat bij last minute. Tevens hebben we ook een gezellige groepsapp waar de deelnemers ook in zitten.

Ben je al bekend met het spel en heb je al een team klaar staan, meld je aan via onderstaande linkje:

https://www.coachvanhetjaar.nl/join/33735/77437c

 

 

Wie doet er mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei DennMann:

Vraagje; moet je elke week een ander team kiezen, of eenmalig de spelers selecteren (en hoe zit het dan met de transferperiodes?)


Eenmalig team opstellen, en binnen die 11 basis + bank mag je wekelijks 1 wissel toepassen. Dus de tijd zit hem grotendeels in een team maken (dus tot vrijdagavond), daarna wekelijks voetbalplezier op zaterdag en zondag met alle Eredivisie wedstrijden.  Het seizoen wordt verdeeld over een aantal periodes, en in die periode kan je 3 wissels doorvoeren. Stel dat je dus een speler in je team hebt die langdurig geblesseerd is geraakt of op de bank is beland, dan kan je die dan wisselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BUMP

Komende vrijdag gaat het nieuwe seizoen van Coach van het Jaar van start. De Eredivisie trapt af met de wedstrijd Heerenveen vs Sparta om 20:00u. Tot die tijd kan men nog meespelen.

We zitten nu met 8 deelnemers in de groep. Registratie kosten bedraagt 5 euro aan het spel. Voor nr 9 en 10 betaal ik deze kosten. Dus wees er snel bij.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-8-2022 om 10:17 zei Dopey:

Ik ben uiteraard IN, en voor elke deelnemer die hoger eindigt dan mij geef ik een FREEBET weg van 30 euro !!!!

dus wie gaat de uitdaging aan?

Aangezien het linkje nu openbaar is, deze actie geldt voor alleen OneTime leden die op moment van schrijven al geregistreerd waren. Niet dat er straks 10 CVHJ killers er ineens bij komen wat wij 300 euro gaat kosten 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...