Spring naar bijdragen

Deposit terughalen


Aanbevolen berichten

Ik had een betaling aan een casinosite  in behandeling staan omdat ik niet genoeg geld op me rekening had dit was op 02-08-2022 nu vandaag 07-08-2022  is deze overgemaakt om dat er geld op me rekening was gestort maar dit wilde ik helemaal niet en was dit vergeten , mijn account bij deze casinosite he b ik ook een uitsluiting voor mezelf gedaan van 03-08-2022 tot 10-08-2022  de betaling is gegaan via brite AB ..Hoe krijg ik mijn geld hiervan  nu terug ..

 

Kan iemand mij hier iets over vertellen 

 

Groetjes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei bambam070:

Ik had een betaling aan een casinosite  in behandeling staan omdat ik niet genoeg geld op me rekening had dit was op 02-08-2022 nu vandaag 07-08-2022  is deze overgemaakt om dat er geld op me rekening was gestort maar dit wilde ik helemaal niet en was dit vergeten , mijn account bij deze casinosite he b ik ook een uitsluiting voor mezelf gedaan van 03-08-2022 tot 10-08-2022  de betaling is gegaan via brite AB ..Hoe krijg ik mijn geld hiervan  nu terug ..

 

Kan iemand mij hier iets over vertellen 

 

Groetjes

 

Veel casino's hebben als voorwaarde dat je jou storing eenmaal moet rondspelen, dit om witwassen tegen te gaan. Maar misschien kun je proberen het uit te laten betalen en anders de klantenservice proberen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In theorie is het het verstandigst om zo snel mogelijk, in ieder geval voordat  je uitsluiting afloopt (anders verspeel je je saldo en ben je weer aan het gokken) een mail stuurt naar Nucleonbet met een ondubbelzinnig duidelijk bericht dat online gokken jou teveel problemen oplevert en je daarom je account op Nucleonbet wil sluiten.

Een in Malta gelicenseerd casino zal geen inzetten meer van je accepteren en je storting terug moeten betalen.
Dat zal best een vervelend klusje voor ze zijn en wat tijd in beslag nemen.

Uit de voorwaarden van Nucleonbet:
 

Quote

6.3 Should an account be blocked or excluded and a balance is still available in the account, you shall be contacted by our Customer Support notifying you that a balance is still available in your account. You shall be requested to provide details for the withdrawal of such pending amounts.

 

Succes ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.