Spring naar bijdragen

Jack's GP Battle


Brunsie

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei retep32:

ik tel 75 punten deze week, kan nog 3de worden als @hamsheem niet te veel punten scoort, freebet voor deze week kan maar kan ook niet, nog spanend dus, zie het morgen wel.

Gefeliciteerd dan! 😢😢😢😢 ik had echt weer een poepteam… plus alle betjes fout. 
 

Ondanks een waarschijnlijk 4e plek niet veel geluk gehad helaas 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ladies and Gentlemen, we have a winner.....

Sinds we dit spel spelen (Grand Prix van België) hebben we een aantal mooie battles gehad, enkele keren met flink drama. Vooral rondom de podiumplaatsen wisselde het stuivertje geregeld. 

Het is uiteindelijk 12 van de 13 deelnemers gelukt om meer dan 100 punten te scoren. De rode lantaarn is voor @JackPotdie blijft steken op 97 punten. @Dookeren @TheGreatOnehebben nog een flinke sprint getrokken aan het eind, maar het is niet voldoende voor de top-10. @GroningerFrieswipt in extremis over @DennMannheen en wordt negende.

De achtste plaats is voor @DeValsspelerdie zich qua score al weken tussen de wal en het schip bevond. @Low-rollerkomt slechts tien punten tekort om @Dopeyvan de zesde plaats te stoten. De vijfde plaats is voor @SmartAce.

@Hansheemscoorde in de laatste battle welgeteld nul punten en ziet zijn podiumplaats in rook opgaan. Weekwinnaar @retep32passeert vlak voor de finishlijn en wordt derde. @Raizerwint wel een free bet, maar moet de eindwinst laten aan @Seabertdie de hoofdprijs in de wacht sleept en zich de GP Battle kampioen mag noemen.

De eindstand
1. @Seabert 800 punten
2. @Raizer 721 punten
3. @retep32 614 punten
---
4. @Hansheem 565 punten
5. @SmartAce 389 punten
6. @Dopey 313 punten
7. @Low-roller 303 punten
8. @DeValsspeler 152 punten
9. @GroningerFries139 punten
10. @DennMann132 punten
11. @TheGreatOne 123 punten
12. @Dooker 119 punten
13. @JackPot 97 punten

Met de winnaars van de weekprijzen én de hoofdprijs neem ik even via e-mail contact op om alles af te stemmen, ook richitng Jack's.

Rest mij niets anders dan iedereen heel hartelijk te bedanken voor het meespelen met dit spel. Speciale dank gaat uit naar Nick van Jack's voor het sponsoren van het spel c.q. het ter beschikking stellen van de prijzen en naar OneTime's eigen @luckyladyvoor het maken van de battle kaarten.

Met de afwikkeling van dit spel gaat Brunsie's Sports Bar op slot. Ik schrijf de komende week nog flink wat WK voorbeschouwingen in het WK-topic. Voor hier en nu: Bedankt allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...