Spring naar bijdragen

Stichting Loterijverlies eist 300 miljoen euro van de Staatsloterij


JackPot

Aanbevolen berichten

Het kon niet uitblijven dat de Stichting Loterijverlies een claim in zou gaan dienen bij de overheidsloterij de Staatsloterij en het is zover en men vraagt maar liefst 300 miljoen euro!

Maar liefst 183.000 eisers en klanten willen hun inleg van 2000-2008 terug inclusief rente en dat binnen 2 weken!

De Staatsloterij noemde hogere winkansen voor de loterij zonder dat deze te winnen waren. 

De Staatsloterij en de Lotto zijn ook nog verwikkeld in een fusie waartegen de Stichting bezwaar heeft aangetekend.

Heeft iemand van jullie ook een claim ingediend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...

http://www.telegraaf.nl/binnenland/27970403/__Staatsloterij_geeft_gratis_loten_weg__.html

 

Geen 300 miljoen maar toch nog 30 miljoen euro geven ze weg. 

 

De loterij trekt nu 30 miljoen euro uit voor een bijzondere extra trekking, waar enkele miljoenen gedupeerde oud-spelers aan kunnen meedoen zonder te betalen. Daarnaast krijgen deelnemers van claimstichtingen die compensatie voor de misleiding eisen 40 euro uitgekeerd.

 

Uiteraard hebben ik en jullie toen ook wel eens een lot gekocht maar geen bewijs en vissen achter het net.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/27970403/__Staatsloterij_geeft_gratis_loten_weg__.html

 

Geen 300 miljoen maar toch nog 30 miljoen euro geven ze weg. 

 

De loterij trekt nu 30 miljoen euro uit voor een bijzondere extra trekking, waar enkele miljoenen gedupeerde oud-spelers aan kunnen meedoen zonder te betalen. Daarnaast krijgen deelnemers van claimstichtingen die compensatie voor de misleiding eisen 40 euro uitgekeerd.

 

Uiteraard hebben ik en jullie toen ook wel eens een lot gekocht maar geen bewijs en vissen achter het net.

Iedereen kan 2 gratis loten krijgen voor de extra trekking ZONDER bewijs( je ziet dan alleen af van verdere actie tegen de staatloterij ze vertrouwen je op je woord:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook mijn claim ingediend en bewijs aangeleverd (youtube filmpje foto's) dat we elk jaar met een grote groep loten kochten vanuit de community.

 

Denk dat dit wel gaat lukken en mooie actie van de Staatsloterij.

 

Bewijs van deelname uploaden

Ik kan aantonen dat ik in de jaren 2000 tot en met 2007 of de Koninginnedagtrekking 2008 heb meegespeeld.

Als bewijsstuk geldt een scan of foto van een oud lot, een bankafschrift met (uit)betaling of een bericht met een persoonlijk referentienummer van de Staatsloterij.

 

 

 

We hebben uw bewijsstuk ontvangen. Uw bewijsstuk wordt door een van onze medewerkers beoordeeld. U ontvangt voor 12 april via e-mail een bericht van ons.

 

 

Hartelijk dank voor het aanleveren van uw bewijsstuk. Uw gegevens kunt u op elk moment bekijken in uw persoonlijke overzicht.

 

Om te bepalen of u in aanmerking komt voor loten voor de Bijzondere Trekking, wordt uw bewijsstuk door een van onze medewerkers beoordeeld. U ontvangt hierover binnen 48 uur bericht.

Met vriendelijke groet,

Arja Boele

Manager Klantcontact

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zijn ze dan: uw 2 loten voor de Bijzondere Trekking met een totale prijzenpot van maar liefst € 13,5 miljoen, belastingvrij! Met 5 hoofdprijzen van € 1.000.000,- en meer dan 11.000 hoge prijzen, is uw kans op zo’n mooie prijs extra groot.

  • EP81386
  • OH41282

Mijn eerste claim met foto en tekst is afgewezen wat mij verbaasd aangezien mijn naam daar toch wel in het systeem moet staan. Wat zeg ik de halve Staatsloterij dankt hun bestaan af van de mensen van PI  en hun gekke poules :-)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...
  • 7 maanden later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...