Spring naar bijdragen

Last Minute WIN! Actie met GG Poker


Brunsie

Aanbevolen berichten

Nadat ik vanochtend om 9.00 uur ben thuisgekomen na een autorit vanaf de Spaanse costa kan ik melden dat ik ook 1 van de gelukkigen ben. Ik zal mijn dag 1 vandaag om 17.30 uur spelen. Dat is de laatste kans om dag 1 te spelen.

Speel ik deze stakes vaker? Zeker niet! Dankzij OneTime krijg ik de kans om van dit evenement te gaan genieten.❤️ Ik ga mijn stinkende best doen.

Ik ga er natuurlijk niet van uit dat ik iets win, maar mocht dit het geval zijn dan komt 50 procent van mijn opbrengsten (met een maximum van 500 euro / dollar) terug naar de community middels 1 of meerdere acties. 

Nu eerst nog even slapen en dan vanavond lekker genieten. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn prestaties in dit topic. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het is klaar. Ik raise naar 1600 vanuit UTG +1 met 77. Speler achter me gaat all in voor bijna 11000. Ik call en doe een dansje want hij heeft 33. Flop komt 838🤕

Hand erna wederom een flip 44 van mij tegen AK. Flop AQA, turn K. 

Ga weer verder met vakantiespullen opruimen, tuin sproeien enz. Ontzettend bedankt voor de kans en de toch wel mooie ervaring. Het moet meezitten en dat zat het zeker bij de 77 VS 33 hand niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...