Spring naar bijdragen

Toto uitbetaling, na aandringen in 37 dagen


Rudi

Aanbevolen berichten

Holla allen,

van 8 tot 10 juli heb ik deel mogen nemen aan een exclusief slots toernooi bij TOTO
Daar heb ik een prijs van EUR 2500 gehaald, die normaliter op 11 juli aan mijn account toegevoegd zou moeten worden.

Dat ging helaas niet door en op 12 juli heb ik een issue voor klantendienst aangemaakt.
Bij uitblijven van reactie heb ik na een week nog eens gereclameerd.
Gelukkig wel reeds op 19 juli heb ik een bevestiging gekregen dat ik mijn geld niet had gekregen door problemen met het toevoegen van de prijs in mijn account, en dat een handmatige betaling naar bankrekening kennelijk nodig was.
Dit zou uiterlijk tien werkdagen duren.  
Op 30 juli, 7 augustus en 14 augustus heb ik nogmaals op uitbetaling aangedrongen.

Na een derde betalingstoezegging heb ik vandaag het prijzengeld op mijn bankrekening ontvangen.

In een eerder soortgelijk geval kreeg ik na ruim 3 weken betaald.

Dus als je bij TOTO speelt en je betaling valt buiten de reguliere stromen: het kan eventjes duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 maanden later...
Op 4-7-2023 om 06:54 zei Rudi:

De uitbetaling van  toernooitjes gaat inmiddels wat soepeler.

Als uitbetalingen er maar in enkele dagen zijn, is het okay. Maar waarom stuurt TOTO dergelijke onzin mailtjes? Mijn tegenrekening is bij ABNAMRO.

Screenshot_2023-07-04-06-48-47-82_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.thumb.jpg.446bed006abf6e348784c5d422d00b4e.jpg

Buitenom dat klant zich meer gewaardeerd voelt met zulke mails met de hoop dat ze terug komen.

Nederlands zijn erg gehecht op info met iets wat naar hun onderweg is.
Als mensen iets bestellen bij webshop bestellen checken ze regelmatig bestelling status/Track and Trace etc.
Nederlanders zijn echt happig naar zulke informatie. Volgens mij staat Nederland zelf in de top met dat :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.