Spring naar bijdragen

Joehoe, ik heb een record op zak :-)


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Jawel het definitief aantal bezoekers is bekend. In 2015 heeft Las Vegas 42.312.216 bezoekers getrokken. Dit is een nieuw bezoekersrecord. Ik heb bijgedragen aan dit record :-) De verwachting is dat het record dit jaar weer wordt verbroken.

Een mooi overzicht van aantallen bezoekers en andere kengetallen. Je ziet ook wat de goedkoopste Vegas maanden zijn wat betreft hotelkamers. Dit zijn juni, juli. Hierna volgen december, februari en april. De duurste maand is oktober. Daar was ik helaas ook achtergekomen :-(

12525380_10201347716090578_2359808665040

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 maanden later...

jordi22 zei:

Zijn dit meer mensen dan in macau ? Heb hier geen enkel idee van

In Vegas komen veel meer bezoekers. Macau is bezocht door ruim 30 miljoen toeristen in 2015. Wel wordt er nog steeds meer vergokt in Macau alleen is dit verschil wel aan het afnemen door de verschillende acties van de Chinese overheid zoals witwassen en corruptie. Grote gokkers mijden Macau en gaan liever ergens anders waar ze wel met open armen worden ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.