Spring naar bijdragen

Je slechtste investeringen!


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Met geld nog meer geld maken dat hopen we allemaal.

Helaas lukt dit niet altijd.

Noem je slechtste investeringen die je ooit gedaan hebt.

Ik zal aftrappen :-)

Telefoonkaarten

Er is een tijd geweest dat het sparen van telefoonkaarten heel populair was en ook lucratief.

Via mijn werk heb ik toen voor een paar honderd euro telefoonkaarten gekocht in de hoop deze met winst te verkopen.

Ooit 1 setje verkocht maar de rest heb ik nog.

cryptocurrency

Jawel ik heb nog guldencoins in mijn bezit. Ik had dus ook gehoopt dat deze hype me iets zo opleveren maar net als de vele andere digitale muntsoorten heeft het me niets opgeleverd. Volgens mij is Bitcoin een uitzondering en moet je de andere digitale coins links laten liggen.

Aandelen

Tja, met beleggen heb ik ook geregeld de plank misgeslagen.

Eentje dit ik wil vernoemen is Imtech. Het ging slecht met Imtech en ze hadden geld nodig en werden opnieuw aandelen uitgegeven.

Ik als "positivo" natuurlijk ingeschreven. We weten hoe het is afgelopen, Failliet.

Zo, dit waren een drietal slechte investeringen van mij.

Hoe zit het bij jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 maanden later...

Mooi topic, Bitcoins is een klein drama geweest, niet vanwege de koers maar vanwege MTGOX en Cryptsy die onze munten niet goed konden bewaren en hun systemen gekraakt zijn!

Een groot vermogen(vastgoed) ligt ergens in Spanje niet te renderen :-(

Mijn grootste verlies (indirect) is op momenten geweest dat het veel meer had kunnen worden maar ik te conservatief ben geweest. Hier ga ik t.z.t. nog eens een mooi artikel overschrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels 2 kinderen door die tip; nog zo'n slechte investering ;-) Financieel dom; emotioneel fantastisch!

Hahaha. Wie weet leveren je twee (b)engeltjes je later veel geld op of je mag later bij ze komen inwonen ipv een bejaardentehuis. Tot die tijd kosten ze klauwen vol geld. In jouw geval 26% van je besteedbaar inkomen, volgens Nibud.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders dan wat misgelopen speculatie op de beurs heb ik niet echt foute investeringen gedaan, behalve dan mijn huis dat ik op de top in 2010 heb gekocht. Maar goed dat is gewoon pure pech en part of de maatschappij waar we in leven waar de jeugd betaalt voor onze oudere medemens. Dit is ook in pensioenstelsel niet anders en doordat de ouderen maar niet willen korten op hun pensioen komt de rekening bij de jongere generatie te liggen. Leve de jeugd, en investeer in kinderen van Nederland! De beste investering die er is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...