Spring naar bijdragen

UFC/MMA fans verzamelen!


Lady_Diamond

Aanbevolen berichten

Het viel me opeens op dat er hier een heel leeg gedeelte op het gezellige Onetime forum ronddwaalt. 

Ik weet dat er genoeg sportliefhebbers hier te vinden zijn, maar is dat dan alleen maar op voetbal, wielersport en F1? 

Of zijn er hier ook liefhebbers die de UFC  of bellator in de gaten houden en daar ook af en toe op wedden?

10 september (11 sept nederlandse tijd) vind er weer een mooie match tussen Nate diaz en Chimaev plaats in Vegas (helaas niet als we daar zitten met de onetimers) ,maar het viel me op dat erg geen interessante boost, of betbuilders te krijgen waren voor de mma..is dat altijd zo? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn wel eens boosts op UFC op TOTO maar nog nooit een interessante voorbij zien komen.

UFC is een van de sporten die ik casually volg.

Vrijwel alle main card gevechten heb ik wel gezien maar ik blijf er niet vaak speciaal voor op.

Er zit behoorlijk wat marge op UFC lines en die zijn voor casuals niet echt te verslaan maar zeker wel door serieuze bettors. 

Specifiek voor Chimaev - Diaz is nu bij de NL bookies alleen de main betting line beschikbaar 1,083 - 8,00 daar zie ik geen brood in.

Internationaal zijn de beste odds op dit moment -1100/+1000 dat is 1,09/11,00 en ook daar zou ik niet graag op inzetten. Wellicht als er lines op winstmethode beschikbaar komen, of andere matches van de kaart.

Ik ga zeker wel kijken, wordt het laatste potje voor Nate. Altijd wel bloederig met die gast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lady_Diamond:

Het viel me opeens op dat er hier een heel leeg gedeelte op het gezellige Onetime forum ronddwaalt. 

Ik weet dat er genoeg sportliefhebbers hier te vinden zijn, maar is dat dan alleen maar op voetbal, wielersport en F1? 

Of zijn er hier ook liefhebbers die de UFC  of bellator in de gaten houden en daar ook af en toe op wedden?

10 september (11 sept nederlandse tijd) vind er weer een mooie match tussen Nate diaz en Chimaev plaats in Vegas (helaas niet als we daar zitten met de onetimers) ,maar het viel me op dat erg geen interessante boost, of betbuilders te krijgen waren voor de mma..is dat altijd zo? 

 

Hier kijken we wel af en toe naar K1. Kan je ook op westrijden gokken die bij de Glory worden gevochten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Rudi:

Er zijn wel eens boosts op UFC op Toto maar nog nooit een interessante voorbij zien komen.

UFC is een van de sporten die ik casually volg.

Vrijwel alle main card gevechten heb ik wel gezien maar ik blijf er niet vaak speciaal voor op.

Er zit behoorlijk wat marge op UFC lines en die zijn voor casuals niet echt te verslaan maar zeker wel door serieuze bettors. 

Specifiek voor Chimaev - Diaz is nu bij de NL bookies alleen de main betting line beschikbaar 1,083 - 8,00 daar zie ik geen brood in.

Internationaal zijn de beste odds op dit moment -1100/+1000 dat is 1,09/11,00 en ook daar zou ik niet graag op inzetten. Wellicht als er lines op winstmethode beschikbaar komen, of andere matches van de kaart.

Ik ga zeker wel kijken, wordt het laatste potje voor Nate. Altijd wel bloederig met die gast.

Kijk, mooie info! Dankjewel @Rudi

Ja, precies dat..in de rankings staat hij er slecht voor, maar dan lijkt het bij Diaz wel of hij beter beter vecht..of in elk geval niet zo snel opgeeft. Dus ik hoop dat hij ze UFC gaat verrassen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.ufc.com/news/updates-ufc-279

Chimaev ging het gewicht niet op een  verantwoorde wijze halen en doet nu een co-main event tegen Kevin Holland op 180 lbs.

Nate Diaz vecht nu op weltergewicht (170 lbs) tegen Tony Ferguson.

Tony heeft meestal als lichtgewicht gevochten maar had de laatste 4 potjes tegen elite tegenstand allemaal verloren.

De kaart is er een stuk interessanter op geworden.

TOTO heeft een boost/special waarbij er 3 underdogs moeten winnen voor een odd van 27,00. 
(Walker, Diaz en Holland) Ik speel deze special niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...