Spring naar bijdragen

HC live stream roulette challenge


Lady_Diamond

Aanbevolen berichten

Als presentatrice van het spel doe je het goed. Je straalt echt een gezellige gastvrouw uit. Tegelijk ben je ook commentator van het spel. Van een commentator verwacht je deskundigheid en uitleg. Als ik naar een voetbalwedstrijd kijk zet ik meestal het geluid uit. Zou ik dat bij de stream doen dan blijft er weing over om naar te kijken.Ik probeer te begrijpen waarom je bepaalde zetten doet. Een spel speel je om te winnen en dat maakt het spannend en interessant. Om het spel te leren zijn instructiefilmpjes veel beter. Ik heb op YouTupe er meer dan 30 gepubliceerd. De kwaliteit is niet geweldig. Ik moest mij behelpen met beperkte mogelijkheden. Ik ben er van overtuigd dat wij samen een goed product kunnen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 hours ago, dobbelsteen said:

Een zeer positiev reactie van een pokerspeler over roulette. Je kunt je beter met het Pokerspel bemoeien. Schoenmaker blijf bij je leest!

Ik heb geprobeerd een kleine analyse te maken van de roulette stream. Deze was zeer leerzaam maar kan veel beter.

Het was helaas een nutteloze analyse. Met goede intentie, alleen zorgt de tunnelvisie ervoor dat het niets toevoegt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.