Jump to content

Win 500 euro freebet bij goede voorspelling LA Chargers - Jacksonville Jaguars

JackPot

Recommended Posts

Afgelopen zomer ben ik bij de Jacksonville Jaguars geweest in Jacksonville. Gaaf stadion, gave club.

Bet365 is mijn inziens een bijzondere nieuwe bookmaker in Nederland met super veel gave boosts, bonussen en groot aanbod voor sportsbetting

Heb je nog geen account op Bet365 maak je kans op een freebet van maar liefst 500 euro!

Wat moet je doen:

• Maak een account aan bij Bet365, www.onetime.nl/go/bet365
  • Stuur mij een screenshot hiervan via privé bericht
  • Plaats een bet van 10 euro op deze wedstrijd. Het mag elke bet zijn die je wilt
  • Post de screenshot van deze bet in dit topic en daarbij je voorspelling qua uitslag (score!). Je mag er 1 punt naast zitten bij beide teams. Dus bij een stand van 17-10, wordt 16-11 ook goedgekeurd. 
  • Heb je de uitslag goed krijg je een free bet van maar liefst 500 euro!

Zoals we weten is een uitslag raden bij American Football niet makkelijk, een nummer op roulette raden is makkelijker. 

Bij meer dan 10 inzetten (nieuwe spelers), geven we als er geen juiste uitslag bij is een bol.com bon van 100 euro weg aan degene die er het dichtste bij zit. 

Succes!

• Like 3
  • Thanks 1

Leuke actie en NFL American Football is een geweldige sport, zowel om te kijken als om op te sportsbetten.

Ik ben lid van 'Union Jax' dat is de UK Jaguars fanclub, omdat ik als lid voorrang kreeg voor tickets bij de London NFL game Broncos - Jaguars. (go Broncos!)

De Chargers zijn vooraf veel hoger ingeschat dan de Jaguars en spelen thuis.
Jaguars hebben echter zojuist een geweldige uitslag in week 2 neergezet (0-24!) terwijl de Chargers de topper tegen Chiefs met 24-27 krap verloren,
en QB Justin Herbert een lelijke knal te verwerken kreeg. Het is niet ondenkbaar dat hij niet speelt met een blessure aan de ribben.

Bij de bookies staan de Chargers op dit moment als favoriet om de wedstrijd te winnen. De spread is 7 punten.

Promo tip: punten scoren in NFL gaat vaak met 3 of 7 tegelijk (6, 8 en 2 kan ook) 
Als je een uitslag pakt met 3 of 7 punten verschil pak je de dubbele kans van een winst met dat puntenverschil in regulation time, en een uitslag na verlenging.

• Thanks 1

15 hours ago, JackPot said:

Aanmelden is gratis. Promo’s vanuit Bet365 volgen automatisch. Tientje inzetten met Max 10 procent marge is 1 euro uitgave en kans op 500 euro. 
beste promo ooit. 

Zo is het.
En wedden op American Football is werkelijk geweldig omdat de sport zich daar uitstekend toe leent.
Je kan inzetten op seizoensstatistieken, en elke wedstrijd wie er wint (moneyline), op handicaps, op allerlei specials, betbuilders, vele stats van alle spelers op het veld, het is één groot feest.

Inmiddels bieden de meeste van onze bookies redelijke odds en veel inzetmogelijkheden.
Toto en Betcity hebben een paar specials per speelronde, en  B365 heeft voor elke wedstrijd een aantal Betbuilders met verhoogde odds.

Een paar bets op de wedstrijd zijn het espressootje bij je Italiaans ijs.

Allemaal kijken deze wedstrijd zondag 22:05 !

2 hours ago, driekwart said:

Super actie hoor! Helaas voor de meeste hier niet mogelijk aangezien het alleen voor nieuwe spelers is. Ik heb ook al een account hier

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Goed nieuws, ik sluit me (min of meer) aan bij de actie van Jackpot, en dan tevens voor de bestaande forumgebruikers die al op B365 spelen.

Ik geef EUR 100 voor de winnaar. *
Winnaar is degene die de juiste winnaar (of gelijkspel) van de wedstrijd incl. overtime voorspelt middels een bericht hier op het forum en met een weddenschap op B365van minimaal 10 euro, met als tiebreakers 1) punten verschil [incl halve punten] en 2) punten gescoord.
Elke score zoals voorspeld voor de actie van Jackpot (bijv. 27-24) telt voor mijn actie mee, maar je mag ook Jaguars wint hier aangeven, met een handicap bet van Jaguars +3,5. (als Jaguars de wedstrijd verliezen met 2 punten verschil win je de weddenschap maar win je hier niet)

Alle deelnemers in deze thread krijgen een streepje voor bij een toekomstige swami of promo.
Ik verwacht wat leuks te plannen bij Jaguars - Broncos op 30 oktober en bij de Superbowl.

Edited by Rudi
* Aanwijzing van de winnaar is door de jury (ik). De winnaar is 24 jaar of ouder en geen probleemspeler. Alleen eerste bet per deelnemer telt. Uitbetaling in cash, bol.com of amazon bon (emailadres nodig voor bon)
  • Like 3

Leuk dat je meedoet, het wedticket is in orde.
Nu ik er over nadenk pas ik de regels voor mijn actie een heel klein beetje aan. Bij posten van een handicap weddenschap zonder vermelding van de winnaar van de wedstrijd gaan we er impliciet van uit dat je de partij met negatieve handicap als winnaar aanwijst. In jouw geval dus Chargers.

Bij de hierboven genoemde weddenschap Jaguars +3,5 gaan we ook er van uit dat Chargers winnen, tenzij anders aangegeven hier op het forum.

On 9/20/2022 at 9:11 PM, Rudi said:

Jaguars hebben echter zojuist een geweldige uitslag in week 2 neergezet (0-24!) terwijl de Chargers de topper tegen Chiefs met 24-27 krap verloren,
en QB Justin Herbert een lelijke knal te verwerken kreeg. Het is niet ondenkbaar dat hij niet speelt met een blessure aan de ribben.

Bij de bookies staan de Chargers op dit moment als favoriet om de wedstrijd te winnen. De spread is 7 punten.

Justin Herbert heeft 'fractured rib cartilage' en het is twijfelachtig of hij speelt.
Hij heeft donderdag getraind, en de backup QB Chase Daniel op woensdag en vrijdag.

De spread is veranderd naar 3 punten voor Chargers.