Spring naar bijdragen

Dobbelsteeen aandelenfonds


dobbelsteen

Aanbevolen berichten

Het is mij voor de derde keer gelukt om de bonus vrij te spelen.

image.png.2a9949d05be09052d097f32a395cf373.png

Ik raad het niemand aan om deze bonus te accepteren. Voor de bonus van 80 euro moest ik 400 euro storten. Je moet dan het stortingsbedrag 3x rondspelen. Voor de roulette geldt dat de tafelbezetting kleiner moet zijn dan 68%. Dit betekent  dat je alleen maar op 1 enkelvoudige kans of 2 dozijnen mag spelen. De inzet is maar 25% waard. Je moet dus minstens
4800 euro inzetten. Doordat je heel veel draaien moet spelen zal het verlies  ondeveer 2,7% bedragen. Het verlies is veel groter omdat je in werkelijkheid veel meer zal inzetten dan 4800. Het theoretisch verlies is ongeveer 49 euro maaar in werkelijkheid veel groter.

Ondanks de rigid RNG is het mij wel gelukt. Mijn strategie heb ik daarvoor flink moeten aanpassen. Met gokken zal het nooit lukken. Deze bonus is echt bedrog en ook nog verslavend.

Ik ga me nu wat  concentreren op het aandelen fonds. Ik hoop echt aan te tonen dat je met de juiste strategie de roulette kan verslaan.

bewerkt door dobbelsteen (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt maar met 1 accaunt inloggen. Voor het vrijspelen gebruik ik een geheel andere strategie dan voor het aandelenfonds, Mijn prive sessies kan ik niet scheiden. De stortingsbonus vrijspelen is erg risicovol. Voor het vrijspelen van de bonus moet ik misschien wel 6000 euro totaal inzetten . Hier ben ik  dagen mee bezig.

Een sessie voor het aandelenfonds duurt maar maximaal 2 uur. Met een bescheiden winst stop ik de sessie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei dobbelsteen:

Je kunt maar met 1 accaunt inloggen. Voor het vrijspelen gebruik ik een geheel andere strategie dan voor het aandelenfonds, Mijn prive sessies kan ik niet scheiden. De stortingsbonus vrijspelen is erg risicovol. Voor het vrijspelen van de bonus moet ik misschien wel 6000 euro totaal inzetten . Hier ben ik  dagen mee bezig.

Een sessie voor het aandelenfonds duurt maar maximaal 2 uur. Met een bescheiden winst stop ik de sessie.

Succes, 6000 euro is een hoop geld om in te zetten op roulette.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei dobbelsteen:

Vandaag de tweede sessie gespeeld. Het ging zeer moeizaam. Af en toe moest ik veel risco nemen. Na twee dieptepunten is het toch gelukt met 50 euro winst te stoppen. De waarde van een aandeel is daarmee gekomen op 54 euro.

1017566242_DRAFsessie2.png.32f5030fb3936e1f05051e438b50b881.png354102786_DRAFsessie2E.png.5aa20595afe52077ccf3d3fc016d8567.png

Goed bezig Dobbelsteen.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minutes ago, dobbelsteen said:

Vandaag de tweede sessie gespeeld. Het ging zeer moeizaam. Af en toe moest ik veel risco nemen. Na twee dieptepunten is het toch gelukt met 50 euro winst te stoppen. De waarde van een aandeel is daarmee gekomen op 54 euro.

1017566242_DRAFsessie2.png.32f5030fb3936e1f05051e438b50b881.png354102786_DRAFsessie2E.png.5aa20595afe52077ccf3d3fc016d8567.png

Dat je veel risico moest nemen laat eigenlijk zien dat je systeem toch veel te risicovol is en helemaal niet interessant? Dit laat toch precies zien dat winst tijdens je sessies met geluk te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei dobbelsteen:

Vandaag de tweede sessie gespeeld. Het ging zeer moeizaam. Af en toe moest ik veel risco nemen. Na twee dieptepunten is het toch gelukt met 50 euro winst te stoppen. De waarde van een aandeel is daarmee gekomen op 54 euro.

1017566242_DRAFsessie2.png.32f5030fb3936e1f05051e438b50b881.png354102786_DRAFsessie2E.png.5aa20595afe52077ccf3d3fc016d8567.png

Is dat dan inclusief enkele bonussen die je hebt vrij gespeeld? Of staan die los van het aandelenfonds (als dat het geval is, hoef je ze ook niet in dit topic te noemen lijkt me).

Ik zou ook graag meer realtime updates zien, dus even een screenshot van het saldo voor je begint met een sessie en één na afloop. Sessies aankondigen die we live kunnen volgen zou nog beter zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het aandelenfonds is een manier om OneTime meer te betrekken bij mijn spel. Ik denk dat ik met mijn manier van spelen de roulette met mijn definitie kan verslaan. Dat ik de inleg van de uitgegeven aandelen  garandeer was mijn idee om oneTimers te interesseren.  Hoe ik speel wordt niet door regels  bepaald. Ik heb hier het begin- en eindsaldo van mijn gespeelde sessie vermeld. Met het vrijspelen van de stortingsbonus was ik al begonnen voor de start van het fonds.  Dit verklaart waarom er een pauze was tussen de eerste en de tweede sessie.

De tweede sessie ging uiterst moeilijk. Ik was blij dat ik 50 euro had gewonnen en ik ben toen gestopt. 

Natuuurlijk zijn er een aantal OneTimers die mij graag zien verliezen.

De bedoeling is ook dat aandeelhouders mee mogen kijken als ik speel. Ik heb nog geen goede voorstellen ontvangen, hoe dat te organiseren. Zelfs, niet allemaal tegelijk, mogen bij mij thuis op de computer meekijken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei dobbelsteen:

Hoe ik speel wordt niet door regels  bepaald.

Natuurlijk wel, of zeg je nu dat je ook maar wat aanklooit?

2 minuten geleden zei dobbelsteen:

De bedoeling is ook dat aandeelhouders mee mogen kijken als ik speel. Ik heb nog geen goede voorstellen ontvangen, hoe dat te organiseren. Zelfs, niet allemaal tegelijk, mogen bij mij thuis op de computer meekijken.

Jij bent de organisator van dit hele gebeuren, dan moet je toch zelf ook het meekijken kunnen organiseren. Een filmpje maken van elke keer dat je speelt is al goed genoeg zodat die terug gekeken kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met het aandelenfonds wil ik helemaal niets bewijzen. Ik wil jullie de gelegenheid geven om mee te kijken, hoe een gepassioneerd roulette speler  de roulette probeert te verslaan.  Je kijkt dus naar een wedstrijd tussen de speler en de roulette. Het verslaan van de wedstrijd laat ik aan andere professionals over.

DeV als je een wedstrijd wil volgen dan staat het je vrij om alles te noteren. De snelheid, waarmee ik speel, maakt het onmogelijk om elke spin met inzetten en uitbetalingen te noteren.

Ik heb de hele dag de tijd om wat te spelen . Er is dus gelegenheid genoeg om een afspraak met mij te maken

Op 13-10-2022 om 18:22 zei Solidagio:

Zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten.

Leg eens uit wat je hiermee bedoeld!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei dobbelsteen:

Met het aandelenfonds wil ik helemaal niets bewijzen. Ik wil jullie de gelegenheid geven om mee te kijken, hoe een gepassioneerd roulette speler  de roulette probeert te verslaan.  Je kijkt dus naar een wedstrijd tussen de speler en de roulette. Het verslaan van de wedstrijd laat ik aan andere professionals over.

DeV als je een wedstrijd wil volgen dan staat het je vrij om alles te noteren. De snelheid, waarmee ik speel, maakt het onmogelijk om elke spin met inzetten en uitbetalingen te noteren.

Ik heb de hele dag de tijd om wat te spelen . Er is dus gelegenheid genoeg om een afspraak met mij te maken

Leg eens uit wat je hiermee bedoeld!!

Als je een ander een kwalijke eigenschap toebedeelt, hoort die eigenschap bij je zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...