Spring naar bijdragen

Dobbelsteeen aandelenfonds


dobbelsteen

Aanbevolen berichten

Op 30-1-2023 om 15:40 zei dobbelsteen:

De bot die hij gebruikte,zal hij vast niet gaan delen op OneTime

Dat wil ik best, kan hier prima de broncode gaan droppen, maar dan niet gaan lopen piepen dat je dergelijke code niet begrijpt zoals je elke keer doet als ik een code van een programma plaats.

Wel fijn dat het fonds nu afgesloten is. Bedankt voor het overmaken en sterkte met de persoonlijke omstandigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Vandaag even met @TheTurtlede studio aan het klaar maken voor al het Onetime geweld en evenementen die er gaan plaatsvinden deze zomer!

 

Ik kwam de mooie Dutch roulette van @dobbelsteentegen en ik had Jaap eergisteren even een mailtje gestuurd hoe het met hem gaat. Zijn partner gaat erg slecht en kost veel liefde en aandacht. zelfs heeft die nog de naweeën van de Long Covid en onze geliefde forum bezoekers wordt natuurlijk ook niet echt jonger op. Maar, he will be back. En ik ga als het goed is deze zomer met @Lady_Diamondnaar het heerlijke Zandvoort toe om een drankje te doen met een interview en wie weet wel een gokje. 


Sterkte @dobbelsteenen we zien je weer terug als je de kracht en energie hebt. 

8ea86aba-449a-488d-badd-c0e3f663f256.jpg

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.